راهنمای عطرهای دیور ادیکت

راهنمای عطرهای دیور ادیکت

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 13 روز پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عطرهای دیور ادیکتدیور ادیکت ادو پرفیومدیور ادیکت ادو تویلتدیور ادیکت او فرش

 

با توجه به این‌که بیشتر توجهات به‌سوی عطرهای میس دیور و جادور جلب شده‌اند، عطرهایی مثل دیور ادیکت خیلی راحت فراموش می‌شوند. اما عطر دیور ادیکت بیش از 20 سال است که همچنان در جهان عطرها حضور دارد، درحالی که فلنکرها و ادیشن‌های مختلفی از آن عرضه شده‌اند (مخصوصا برای فصل تابستان). درحال حاضر فقط سه ادیشن از عطر دیور ادیکت در بازار عطرها باقی مانده‌اند، ازجمله عطر اصلی دیور ادیکت ادو پرفیوم که آمیزه آن تا حدودی نسبت به عطر اصلی ادیکت بازفرمول‌بندی شده و تغییر یافته است. در این مقاله کوتاه، عطرهای دیور ادیکت را بررسی می‌کنیم.

عطرهای دیور ادیکت

نام عطر

تاریخ عرضه

نت‌های برجسته

دیور ادیکت ادو پرفیوم

2002 (عرضه دوباره در 2014)

وانیل، یاس

دیور ادیکت ادو تویلت

2014

یاس، پرتقال، وانیل

دیور ادیکت او فرش

2004 (عرضه دوباره در 2014)

ترنج، فریزیا، گل برف

دیور ادیکت ادو پرفیوم

دیور ادیکت ادو پرفیوم

دیور ادیکت ادو پرفیوم از عطرهای وانیلی و کهربایی غلیظ است که مدت‌ها قبل از به محبوبیت رسیدن عطرهای وانیلی غلیظ به بازار آمد. نت‌های شکوفه پرتقال و یاس در این عطر به شکل‌گیری بافت قدرتمند و ماندگاری قوی کمک کرده‌اند، درحالی که می‌توانند یادآور عطرهای وانیلی یا دارای نت گل‌های سفید مثل والنتینو وچه ویوا و پاکو رابان الیمپیا باشند.

دیور ادیکت که ادیشن اصلی آن در سال 2002 عرضه شد، در سال 2014 با نام دیور ادیکت ادو پرفیوم بازفرمول‌بندی شده است. آمیزه ادیشن اصلی سال 2002 از نت توت سیاه در لایه آغازین و از نت گرم دانه تونکا در لایه پایانی استفاده می‌کرد که در کنار نت وانیل قرار می‌گرفتند و دیور ادیکت 2002 را به یک عطر سکسی‌تر نسبت به عطر دیور ادیکت ادو پرفیوم 2014 تبدیل می‌کردند.

من فکر می‌کنم که بعد از عطرهای دیور پویزن، دیور ادیکت قدرتمندترین عطری است که برند دیور ساخته است.

دیور ادیکت ادو تویلت

دیور ادیکت ادو تویلت

ادیشن‌های مختلفی از عطر دیور ادیکت عرضه شده‌اند، مخصوصا در حوالی سال 2014 که دیور تصمیم گرفت تا یک کمپین تبلیغاتی بزرگ را برای دیور ادیکت راه‌اندازی کند. دیور ادیکت ادو تویلت یکی از معدود ادیشن‌های این عطر است که همچنان تولید می‌شود. این ادیشن درواقع یک ادیشن سبک‌تر نسبت به عطر ادو پرفیوم است که قرار نیست تفاوت زیادی با ادیشن ادو پرفیوم داشته باشد. نت یاس در لایه میانی به‌عنوان ستاره نمایش در دیور ادیکت ادو تویلت می‌درخشد و در کنار رایحه مرکباتی پرتقال در نت آغازین قرار می‌گیرد. رایحه وانیل هم در نت پایه باقی می‌ماند اما جلوه‌گری آن نسبت به عطر دیور ادیکت ادو پرفیوم بسیار کمتر است.

دیور ادیکت ادو تویلت برای طرفداران نت یاس واقعا یک عطر عالی خواهد بود. البته طرفداران عطر اصلی دیور ادیکت هم که دنبال یک عطر سبک‌تر برای تعطیلات یا اوقات تابستانی می‌گردند، حتما از دیور ادیکت ادو تویلت لذت می‌برند.

دیور ادیکت او فرش

دیور ادیکت او فرش

دیور ادیکت او فرش درواقع سبک‌ترین عطر زنانه در میان عطرهای دیور ادیکت است. آمیزه بسیار سبک دیور ادیکت او فرش، این عطر را به گزینه‌ای عالی برای تابستان تبدیل می‌کند، درحالی که علاقه‌مندان به عطرهای سبک و ظریف هم قطعا از این عطر لذت خواهند برد. نت باطراوت ترنج و گریپ‌فروت، این عطر سبک را شروع می‌کنند تا در نت‌های میانی به فریزیا و گل برف برسیم. این گل‌های سفید حال‌وهوایی باطراوت و شاداب به این عطر بخشیده‌اند. بافت پودری و مشک‌فام محدودی هم در این عطر وجود دارد که ظرافت آن را افزایش می‌دهد. دیور ادیکت او فرش می‌تواند یادآور عطر دیور ادیکت 2 باشد که تولید آن متوقف شده است.

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل همه عطرهای جویسی کوتور ویوا لا جویسی راهنمای کامل همه عطرهای جویسی کوتور ویوا لا جویسیراهنمای عطر های شالیمار گرلن راهنمای عطر های شالیمار گرلنراهنمای کامل همه عطرهای دیور جادور راهنمای کامل همه عطرهای دیور جادورراهنمای کامل همه عطرهای کارولینا هررا گود گرل  راهنمای کامل همه عطرهای کارولینا هررا گود گرل راهنمای کامل کارل لاگرفلد متیرس کالکشن راهنمای کامل کارل لاگرفلد متیرس کالکشنراهنمای کامل عطرهای له‌ لابو راهنمای کامل عطرهای له‌ لابوراهنمای کامل عطرهای زنانه لالیک + معرفی 14 عطر برتر راهنمای کامل عطرهای زنانه لالیک + معرفی 14 عطر برترراهنمای کامل عطرهای هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش‌عطر طبیعت راهنمای کامل عطرهای هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش‌عطر طبیعتراهنمایی برای عطرهای تام فورد چری راهنمایی برای عطرهای تام فورد چریراهنمای کامل برای همه عطرهای کالوین کلین ایفوریا راهنمای کامل برای همه عطرهای کالوین کلین ایفوریاراهنمای کامل عطرهای گوچی بلوم راهنمای کامل عطرهای گوچی بلومراهنمای عطرهای آکوا دی پارما بلو مدیترانو راهنمای عطرهای آکوا دی پارما بلو مدیترانوراهنمای کامل عطرهای ایسی میاکه لئو د ایسی راهنمای کامل عطرهای ایسی میاکه لئو د ایسیراهنمای کامل عطرهای روبرتو کاوالی راهنمای کامل عطرهای روبرتو کاوالیراهنمای عطرهای شنل آلور و شنل آلور سنشوال راهنمای عطرهای شنل آلور و شنل آلور سنشوال


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/dior-addict-perfume-range-review/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟