راهنمای کامل همه عطرهای جویسی کوتور ویوا لا جویسی
5/1

راهنمای کامل همه عطرهای جویسی کوتور ویوا لا جویسی

توسط : آخرین به روز رسانی : 3 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :ویوا لا جویسیویوا لا جویسی پتالز پیلیزویوا لا جویسی نئونویوا لا جویسی پینک کوتورویوا لا جویسی له بابلیویوا لا جویسی پینک لوکسویوا لا جویسی بودیشسویوا لا جویسی لوکس پیورویوا لا جویسی پیور پارفومویوا لا جویسی سویرویوا لا جویسی گلسویوا لا جویسی سوکرویوا لا جویسی اکستریت د پرفیومویوا لا جویسی رز کوتورویوا لا جویسی گلد کوتورویوا لا جویسی سو اینتنسویوا لا جویسی لوکسویوا لا جویسی نویرویوا لا جویسی لا فلورویوا لا جویسی نایس استاف فور نایس گرل

 

ویوا لا جویسی را باید به‌عنوان موفق‌ترین عطر در میان عطرهای جویسی کوتور معرفی کرد. اگرچه این عطر از سال 2008 وارد بازار شده، اما رایحه منحصربه‌فرد و ماندگاری خاص آن باعث شده است که این عطر همچنان فروش خوبی داشته باشد و من هم تصور نمی‌کنم که فروش چنین عطری متوقف شود. درحال حاضر ادیشن‌ها و فلنکرهای گوناگونی از ویوا لا جویسی در دسترس هستند و ما هم در این مقاله می‌خواهیم درباره رایحه خاص هر کدام از آنها صحبت کنیم و درباره تفاوت‌های بین آنها توضیح بدهیم.

نام عطر تاریخ عرضه نت‌های برجسته

ویوا لا جویسی

2008

کارامل، پرالین، دانه‌های مختلف

ویوا لا جویسی نایس استاف فور نایس گرل

2012

هلو، انگور فرنگی سیاه، کارامل

ویوا لا جویسی لا فلور

2012

پیچ امین‌الدوله، دانه‌های قرمز، کارامل

ویوا لا جویسی نویر

2013

توت‌های جنگلی، کارامل

ویوا لا جویسی لوکس

2013

کارامل، پرالین، دانه‌های مختلف

ویوا لا جویسی سو اینتنس

2014

کارامل، پرالین، دانه‌های مختلف

ویوا لا جویسی گلد کوتور

2014

کارامل، وانیل، کهربا

ویوا لا جویسی رز

2015

گل رز، گل صدتومانی و گلابی

ویوا لا جویسی اکستریت د پرفیوم

2016

توت‌های وحشی، کارامل

ویوا لا جویسی سوکر

2016

بادام، خامه

ویوا لا جویسی گلس

2017

شیره گلابی، شکوفه پرتقال، نارنگی ماندارین

ویوا لا جویسی سویر

2017

کیوی، انگور فرنگی سیاه، سنبل آبی

ویوا لا جویسی پیور پرفیوم

2017

میوه‌های جنگلی، کارامل

ویوا لا جویسی لوکس پیور

2018

توت‌های وحشی، نارنگی ماندارین، پیچ امین‌الدوله

ویوا لا جویسی بودیشس

2019

نارگیل، دانه تونکا، یاس تاهیتی و خربزه

ویوا لا جویسی پینک لوکس

2019

میوه‌های جنگلی

ویوا لا جویسی له بابلی

2020

شامپاین، دانه‌های مختلف، پرالین

ویوا لا جویسی پینک کوتور

2020

توت‌فرنگی، هندوانه، پلومریا

ویوا لا جویسی نئون

2021

گریپ‌فروت، شکوفه پرتقال

ویوا لا جویسی پتالز پیلیز

2022

سنبل آبی، فریزیا صورتی، وانیل

ویوا لا جویسی

ویوا لا جویسی

جویسی کوتور ویوا لا جویسی، عطری نمادین و مشهور است. این عطر برای اولین بار در سال 2008 عرضه شد، اما به‌خاطر قدرت ماندگاری شگفت‌انگیز و رایحه خاصش که مثل یک امضا عمل می‌کند، به فروش باشکوه و گسترده خودش ادامه می‌دهد.

ویوا لا جویسی سرشار از شیرینی کارامل و جلوه‌های نشاط‌آور توت‌ها و دانه‌های مختلف است که پس از مدتی جایشان را به گرمای عصاره وانیل و نت نارنگی ماندارین می‌دهند.

وقتی که این عطر برای اولین بار عرضه شد، من دبیرستانی بودم. پس هر وقت که بوی ویوا لا جویسی را احساس می‌کنم، سریعا به همان روزها بازمی‌گردم.

این عطر با آسودگی و روحیه جوانانه خاصی در استفاده از نت‌های شیرین و توت‌ها و دانه‌های مختلف عمل کرده و همین رویکرد را در برندسازی ادامه داده، اما همچنان عطری کاملا هوس‌انگیز است.

ویوا لا جویسی که سرشت سرمست‌کننده و نسبتا سرخوشی‌آوری دارد و فورا هم به عطری خاطره‌انگیز تبدیل می‌شود، در مجموع بی‌نقص عمل می‌کند و درست به هدف می‌زند!

همه دوستداران عطرهای کاراملی (مانند پرادا کندی یا ویکتور اند رالف بون‌بون) این عطر را دوست خواهند داشت و البته از قیمت آن هم راضی خواهند بود. با توجه به این‌که مدت نسبتا زیادی از اولین عرضه ویوا لا جویسی می‌گذرد، می‌توانید این عطر را با قیمت‌های عالی پیدا کنید.

برای مثال، این عطر را در ایالات متحده آمریکا می‌توانید در Ulta پیدا کنید، درحالی که AllBeauty در بریتانیا و اروپا معمولا این عطر را با نصف قیمت اصلی‌اش به فروش می‌رسانند.

ویوا لا جویسی پتالز پیلیز

ویوا لا جویسی پتالز پیلیز

ویوا لا جویسی پتالز پیلیز که در سال 2022 عرضه شد، عطری است که بر نت سنبل آبی با جلوه‌های سبکبالش تمرکز دارد. ویوا لا جویسی پتالز پیلیز مثل انفجاری از نت‌های گل‌فام نمایان می‌شود: یاس، یاسمن گاردنیا و عصاره گل رز. نت‌های وانیل و کارامل هم که DNA ویوا لا جویسی را می‌سازند، همچنان در نت‌های پایه این عطر حضور دارند و پس از حالت انفجاری نت‌های گل‌فام در لایه آغازین به‌مرور زمان خودشان را نشان می‌دهند.

ویوا لا جویسی پتالز پیلیز در آمریکا از طریق Ulta و Amazon در دسترس است، درحالی که در بریتانیا هم در Boots به فروش می‌رسد.

ویوا لا جویسی نئون

ویوا لا جویسی نئون

یکی از جدیدترین ادیشن‌های عرضه‌شده در رده عطرهای ویوا لا جویسی، ویوا لا جویسی نئون است که در سال 2021 به بازار آمد.

این عطر شباهت بسیار کمی به عطر اصلی ویوا لا جویسی دارد. درواقع با یک ادیشن سبک و دلنشین با بوی گریپ‌فروت مواجه هستیم که گزینه ایده‌آلی برای تابستان است.

نت گریپ‌فروت به‌واسطه نت دانه تونکا که گرمای خاصی به این عطر می‌دهد، کمی حالت شیرین پیدا کرده است، درست مثل ورقه‌های گریپ‌فروت روشکری.

اگر ویوا لا جویسی اصلی به نظرتان خیلی قوی یا خیلی شیرین است، پس احتمالا عطر ویوا لا جویسی نئون را هم دوست خواهید داشت.

من فکر می‌کنم که ویوا لا جویسی نئون برای آب‌وهوای مرطوب هم ایده‌آل است، یعنی دقیقا همان موقعی که ما به عطرهای باطراوت و مرکباتی نیاز داریم.

ویوا لا جویسی پینک کوتور

ویوا لا جویسی پینک کوتور

ویوا لا جویسی پینک کوتور برای علاقه‌مندان به نت هندوانه ساخته شده است. در کنار نت توت‌فرنگی، دو نت میوه‌ای توانسته‌اند روایح اصلی این عطر را بیافرینند که فورا هم توجه ما را به خود جلب می‌کنند.

نت‌های کارامل، پرالین و وانیل که در عطر اصلی ویوا لا جویسی وجود دارند، همچنان مثل یک امضای درخشان جلوه‌گری می‌کنند و باعث می‌شوند که ویوا لا جویسی پینک کوتور با سویه‌های استوایی خاصش روی همین امضای ویوا لا جویسی قرار بگیرد.

به نظرم ویوا لا جویسی پینک کوتور به اندازه ویوا لا جویسی اصلی ماندگاری ندارد. بنابراین بهترین کار این است که ادیشن پینک کوتور را برای لایه‌بندی در کنار عطر اصلی ویوا لا جویسی استفاده کنید تا جلوه‌های شیرین‌تر توت‌فرنگی و هندوانه را به عطر خودتان اضافه کرده باشید.

ویوا لا جویسی له بابلی

ویوا لا جویسی له بابلی

ویوا لا جویسی له بابلی با الهام‌گیری از نوشیدنی شامپاین ساخته شده است. در طراحی بطری این عطر هم از یک پایه حبابدار صورتی استفاده کرده‌اند که نوآوری خاص و کمیابی است.

باز هم جلوه‌های شیرین و گرم پرالین در نت‌های پایه مثل یک امضای خاص در این عطر نمایان می‌شوند. نت درخشان شامپاین و نت باطراوت پرتقال خونی را هم داریم که این عطر را جذاب‌تر و کامل‌تر می‌کنند. نت دانه‌های وحشی و میوه‌ای در عطر اصلی هم در ویوا لا جویسی له بابلی حضور دارد.

در نهایت می‌توان گفت که ویوا لا جویسی له بابلی به ادیشنی سبک‌تر از عطر اصلی ویوا لا جویسی تبدیل می‌شود. این عطر البته کمی به ادیشن پینک کوتور شباهت دارد، اما من فکر می‌کنم که طرفداران عطر اصلی ویوا لا جویسی از این گزینه سبک‌تر هم استقبال خواهند کرد؛ شاید برای فصل تابستان یا ساعات روز.

ویوا لا جویسی پینک لوکس

ویوا لا جویسی پینک لوکس

ویوا لا جویسی پینک لوکس از ادیشن‌های محدود جویسی کوتور است. آمیزه ویوا لا جویسی پینک لوکس از آمیزه عطر اصلی ویوا لا جویسی تشکیل می شود و بطری منحصربه‌فرد آن هم با انبوهی از الماس‌های صورتی آراسته شده است.

ویوا لا جویسی بودیشس

ویوا لا جویسی بودیشس جزو عطرهای نارگیلی و جذاب است. یک عطر شدیدا استوایی که من را به یاد استی لودر برونز گادس می‌اندازد. البته ویوا لا جویسی بودیشس اساسا شیرینی غلیظ ویوا لا جویسی را ندارد.

در عوض با روایح باطراوت خربزه، گلابی و پرتقال در نت‌های آغازین مواجه می‌شویم که با نت یاس تاهیتی و یاس کامل می‌شوند.

وقتی که این عطر به مرحله پس‌رایحه می‌رسد، نت‌های گرم دانه تونکا و نارگیل نمایان می‌شوند.

برخلاف بعضی از عطرهای نارگیلی مثل آریانا گرانده کلود یا دولچه گاردن، ویوا لا جویسی بودیشس در گروه‌های عطرهای نارگیلی لطیف و ملایم قرار می‌گیرد. بنابراین ماندگاری ویوا لا جویسی بودیشس آنقدرها قوی نیست، اما همین ویژگی باعث می‌شود که اگر کسی واقعا سویه‌های غلیظ عطرهای نارگیلی را دوست نداشته باشد، درنهایت بتواند با این عطر کنار بیاید و آن را بپذیرد.

بیشتر بخوانید : چگونگی تشخیص دقیق تاریخ مصرف و انقضا ادکلن چگونگی تشخیص دقیق تاریخ مصرف و انقضا ادکلندیور ساوج ادو تویلت، ادو پرفیوم، پرفیوم و الکسیر ـــ تفاوت‌های کلیدی دیور ساوج ادو تویلت، ادو پرفیوم، پرفیوم و الکسیر ـــ تفاوت‌های کلیدیبلو شنل ادو تویلت، ادو پرفیوم و پرفیوم ـــ تفاوت‌های کلیدی بلو شنل ادو تویلت، ادو پرفیوم و پرفیوم ـــ تفاوت‌های کلیدی

ویوا لا جویسی لوکس پیور

ویوا لا جویسی لوکس پیور

ویوا لا جویسی لوکس پیور قطعا یکی از جذاب‌ترین عطرها در رده عطرهای ویوا لا جویسی است که به‌عنوان یک ادیشن محدود عرضه شده و آمیزه همان عطر اصلی ویوا لا جویسی را درون خودش جای می‌دهد.

ادیشن‌های «پیور» ویوا لا جویسی مانند همین «لوکس پیور» دارای غلظتی نسبتا بیشتر از ادیشن‌های ادو پارفوم و معمولی ویوا لا جویسی هستند. بنابراین حتما متوجه خواهید شد که این عطر ماندگاری بهتری نسبت به عطر اصلی دارد و اساسا عطر ناب‌تر و بهتری است.

ویوا لا جویسی پیور پارفوم

ویوا لا جویسی پیور پارفوم

ویوا لا جویسی پیور پارفوم یکی دیگر از ادیشن‌های محدود از عطر اصلی ویوا لا جویسی است. باز هم با یک ادیشن «پیور» مواجه هستیم که قرار است که غلظت بیشتری را نسبت به ادیشن ویوا لا جویسی ادو پارفوم در اختیار علاقه‌مندان بگذارد.

ویوا لا جویسی سویر

ویوا لا جویسی سویر

ویوا لا جویسی سویر واقعا هیچ نقطه‌ مشترکی با عطر اصلی ویوا لا جویسی ندارد.

درواقع با یک عطر برپایه نت کیوی مواجه هستیم که لایه آغازینش میوه‌ای است و حالت تند و گیرایی دارد.

پس از مدتی که نت کیوی محو می‌شود، نت‌های خاصی با جلوه‌های محدود میوه‌ای و درنهایت گل‌فام نمایان می‌شوند که از روایح یاس و سنبل آبی شکل گرفته‌اند.

ویوا لا جویسی سویر اساسا مثل یک داستان دوقسمتی است. رایحه کیوی در نت آغازین حالتی غیرمعمول و غیررایج در این عطر به‌وجود می‌آورد (بریتنی اسپیرز فانتزی از عطرهای منحصربه‌فرد به‌خاطر همین نت کیوی غلیظش است) اما نت‌های گل‌فام که در ادامه می‌آیند، حالتی کلی و توصیف‌ناپذیر دارند.

ویوا لا جویسی سویر از عطرهای سبک و ملایم است که نت‌های گرم و شیرین عطر اصلی ویوا لا جویسی در آن حضور ندارند.

ویوا لا جویسی گلس

ویوا لا جویسی گلس

ویوا لا جویسی (گلس یا همان بستنی در زبان فرانسوی) از عطرهای جذاب و برپایه عصاره گلابی است.

همین عصاره شربتی گلابی باعث می‌شود که عطری باطراوت و ایده‌آل برای آب‌وهوای مرطوب داشته باشیم.

رگه‌ای از نت گل‌های سفید و وانیل هم در این عطر وجود دارد، اما همه‌چیز در ویوا لا جویسی گلس با تمرکز بر نت شربتی و باطراوت گلابی خلق شده است.

اگر از ویوا لا جویسی گلس برای لایه‌بندی در کنار عطر اصلی ویوا لا جویسی استفاده کنید، ترفند بسیار خوبی خواهد بود. اگر هم ویوا لا جویسی گلس را به‌تنهایی استفاده می‌کنید، انتظار نداشته باشید که بیشتر از 1 تا 2 ساعت ماندگاری داشته باشد.

ویوا لا جویسی سوکر

ویوا لا جویسی سوکر

ویوا لا جویسی سوکر (کلمه‌ای فرانسوی برای شکر) شیرین‌ترین ادیشن در میان عطرهای ویوا لا جویسی است.

اگر می‌خواهید ذات ویوا لا جویسی سوکر را درک کنید، باید تصور کنید که وارد یک کیک‌فروشی شده‌اید چون بویی که در این حالت می‌شنوید، بیشترین شباهت را به ویوا لا جویسی سوکر دارد.

نت‌های خامه، شکلات، وانیل و بادام باعث شده‌اند که عطری با شیرینی شگفت‌انگیز خلق شود.

اگر می‌خواهید که بویی شبیه به بوی کیک‌ها داشته باشید، پس ویوا لا جویسی سوکر قطعا عطری ویژه برای شما خواهد بود! فقط عطر آکوالینا پینک شوگر را تصور کنید... اما قوی‌تر از آن.

ویوا لا جویسی اکستریت د پرفیوم

ویوا لا جویسی اکستریت د پرفیوم

ویوا لا جویسی اکستریت د پرفیوم از عطرهای ادیشن محدودی است که آمیزه عطر اصلی ویوا لا جویسی را در اختیار ما می‌گذارد.

معمولا ادیشن‌های «اکستریت د پرفیوم» قوی‌تر و غلیظ‌تر و از ادیشن‌های ادو پارفوم اصلی هستند، اما من شخصا بین این دو ادیشن از عطرهای ویوا لا جویسی نتوانستم تفاوت خاصی را تشخیص بدهم.

ویوا لا جویسی رز کوتور

ویوا لا جویسی رز کوتور

همان‌طور که از نام این عطر می‌توان فهمید، ویوا لا جویسی رز کوتور درواقع به نت گل رز اختصاص دارد.

نت زیبا و دلنشین گل رز در این عطر به‌واسطه نت‌های گلابی، نارنگی ماندارین و گل صدتومانی به حالتی باطراوت رسیده است.

ویوا لا جویسی رز کوتور جزو عطرهای رمانتیک، نشاط‌آور و ناب است که شاید بتوان گفت به‌عنوان باکلاس‌ترین عطر در رده عطرهای ویوا لا جویسی شناخته می‌شود.

این عطر دارای حالت‌های هوس‌انگیز عطر اصلی به‌واسطه شیرینی کاراملی در نت‌های پایه نیست، و بنابراین من این عطر را به دختران جوان و طرفداران نت گل رز پیشنهاد می‌کنم.

ویوا لا جویسی گلد کوتور

ویوا لا جویسی گلد کوتور

نت‌های باکیفیت و ناب کارامل و وانیل در ویوا لا جویسی گلد کوتور باعث شده‌اند که در این عطر با تفسیری گرم و نیرومند از عطر اصلی ویوا لا جویسی مواجه باشید.

بیشتر نت‌های به‌کاررفته در ویوا لا جویسی گلد کوتور با عطر اصلی مشابه هستند، به‌جز نت دانه‌ها و توت‌ها که در عطر اصلی برجستگی زیادی دارند اما همین نت‌ها در ادیشن گلد کوتور به‌واسطه نت کارامل کمتر جلب توجه می‌کنند.

من فکر می‌کنم که ویوا لا جویسی گلد کوتور همچنان هم پرفروش است و طرفداران عطر اصلی ویوا لا جویسی هم آن را دوست دارند، درحالی که عطری محبوب برای طرفداران نت وانیل هم خواهد بود.

ویوا لا جویسی گلد کوتور یکی از همان عطرهایی است که هرگز حدس نمی‌زدید توسط جویسی کوتور ساخته شود. فکر می‌کنم خیلی راحت می‌توانید به دیگران بگویید که با یک عطر نیش و گران‌بها مواجه هستید و هیچ‌کس هم به‌راحتی این ادعای شما را زیر سوال نبرد.

ویوا لا جویسی سو اینتنس

ویوا لا جویسی سو اینتنس

همان‌طور که از نام این عطر پیداست، این عطر درواقع یک ادیشن غلیظ‌تر و قوی‌تر از عطر اصلی ویوا لا جویسی خواهد بود.

با توجه به این‌که تولید ادیشن ویوا لا جویسی سو اینتنس متوقف شده است، پس یافتن این ادیشن کار بسیار سختی خواهد بود.

ویوا لا جویسی لوکس

ویوا لا جویسی لوکس

ویوا لا جویسی لوکس از عطرهای ادیشن محدود جویسی کوتور است که می‌خواهد همان آمیزه عطر اصلی ویوا لا جویسی را در اختیار ما بگذارد.

ویوا لا جویسی نویر

ویوا لا جویسی نویر

ویوا لا جویسی نویر همان آمیزه عطر اصلی ویوا لا جویسی را می‌گیرد و نت‌ دانه‌ها و توت‌ها را به آن اضافه می‌کند.

این عطر من را به یاد میست‌های مخصوص ویکتوریا سکرت می‌اندازد که حالا انبوهی از نت دانه‌ها و توت‌ها را هم دارد.

اگرچه می‌توان بوی نت کارامل که در آمیزه اصلی وجود دارد را احساس کرد، اما این نت‌ها در ویوا لا جویسی نویر آنقدرها قوی و غلیظ نیستند.

ویوا لا جویسی نویر به اندازه عطر اصلی ویوا لا جویسی هم ماندگاری ندارد، اما چند ساعت قبل از این‌که کاملا محو شود، جلوه‌های ترش و شیرین دانه‌ها و توت‌های مختلف را همراه با خودتان خواهید داشت.

ویوا لا جویسی لا فلور

ویوا لا جویسی لا فلور

ویوا لا جویسی لا فلور درواقع یک ادیشن نسبتا سبک‌تر از عطر اصلی ویوا لا جویسی است. نت‌های گل‌فام در لایه میانی و نت دانه‌های قرمز در لایه آغازین طوری در این عطر جای گرفته‌اند که تضاد خاصی را در برابر نت گرم کارامل به‌عنوان امضای این عطر خلق کنند. البته همین نت کارامل هم در ویوا لا جویسی لا فلور به اندازه عطر اصلی ویوا لا جویسی قوی نیست.

ویوا لا جویسی نایس استاف فور نایس گرل

ویوا لا جویسی نایس استاف فور نایس گرل

ویوا لا جویسی نایس استاف فور نایس گرل قرار است که نت‌های هلو و انگور فرنگی سیاه را به عطر ویوا لا جویسی اضافه کند، اما درواقع بویی شبیه به عطر اصلی ویوا لا جویسی دارد.


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/viva-la-juicy-perfume-range/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟