راهنمای کامل عطرهای گوچی بلوم

راهنمای کامل عطرهای گوچی بلوم

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 1 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عطرهای گوچی بلومگوچی بلومگوچی بلوم آکوا دی فیوریگوچی بلوم نتاره دی فیوریگوچی بلوم گوچه دی فیوریگوچی بلوم آمبروزیا دی فیوریگوچی بلوم پروفومو دی فیوریگوچی بلوم ادو تویلتگوچی بلوم اینتنس

 

گوچی به‌عنوان یک خانه مُد بسیار لوکس به‌خاطر ظرافت جاودانه و خلاقیت‌های نوآورانه خودش شهرت دارد. اما گوچی با خلق کالکشن گوچی بلوم که عطرهای بسیار موفقی دارد، یک‌بار دیگر توانایی خودش در کسب موفقیت‌ها را به تصویر می‌کشد.

من در این راهنمای کامل می‌خواهم که همه عطرهای کالکشن گوچی بلوم را بررسی کنم و بگویم که هر کدام واقعا چه بویی دارند، حتی عطرهایی که تولیدشان متوقف شده است. فرقی نمی‌کند که تازه به عطرها علاقه‌مند شده‌اید و دنبال یک عطرامضای جدید می‌گردید یا این‌که حرفه‌ای هستید و از سر کنجکاوی می‌خواهید با همه ادیشن‌های گوچی بلوم آشنا شوید، چراکه این مقاله در هر صورت می‌خواهد همراه مورد اعتماد شما باشد.

نام عطر

تاریخ عرضه

نت‌های برجسته

گوچی بلوم ادو پارفیوم

2017

یاس، گل مریم، گل رنگون

گوچی بلوم آکوا دی فیوری

2018

صمغ گالبانیوم، انگور فرنگی، پیچ امین‌الدوله، گل مریم

گوچی بلوم نتاره دی فیوری

2018

گل مریم، یاس، پیچ امین الدوله، زنجبیل

گوچی بلوم گوچه دی فیوری

2019

گل مریم، پیچ امین الدوله، یاس

گوچی بلوم آمبروزیا دی فیوری

2019

گل مریم، رز، پیچ امین الدوله، یاس

گوچی بلوم پروفومو دی فیوری

2020

یاس، یلانگ، گل مریم، لوبان

گوچی بلوم ادو تویلت

2020

بهارنارنج، گل مریم، شکوفه پرتقال، یاس

گوچی بلوم اینتنس

2023

گل مریم، یاس شب‌بو، نعناع هندی

عطرهای گوچی بلوم

گوچی بلوم

گوچی بلوم

عرضه عطر گوچی بلوم در سال 2017 با تغییر جهت در ساختار بازاریابی گوچی همزمان شد و مثل بازگشت به حال‌وهوای عطرهای کلاسیک دهه 1960 بود. گوچی بلوم اصلی را می‌توان عطری کلاسیک با سرشتی سرشار از نت گل‌های سفید نامید که از روایح گل مریم و یاس شکل می‌گیرد، درحالی که ماندگاری قدرتمند و هاله‌سازی خوبی هم دارد. اگرچه نت گل‌های سفید در بیشتر عطرهای پس از سال 2010 رایج هستند، اما من فکر می‌کنم که گوچی بلوم از این نظر واقعا یکی از قدرتمندترین عطرها محسوب می‌شود. بنابراین اگر به چنین عطرهایی علاقه دارید و دنبال یک عطر معتبر و موفق هستید، حتما گوچی بلوم اصلی را امتحان کنید.

گوچی بلوم آکوا دی فیوری

اکوا دی فیوری گوچی

در قلب گوچی بلوم آکوا دی فیوری، عصاره و جوهره عطر اصلی گوچی بلوم نهفته است. پس در این ادیشن، آمیزه عطر اصلی با آکوردهای جدیدی غنی می‌شود تا ساختار بویایی منحصربه‌فردی شکل بگیرد. این آمیزه با نت‌های باطراوت و دلپذیر گالبانیوم و جوانه انگور فرنگی شروع می‌شود تا کیفیتی سبز و درخشان به گوچی بلوم آکوا دی فیوری بدهد. این نت‌ها انگاری که تصویری از قطرات شبنم بر گلبرگ‌ها را نمایش می‌دهند، تمامی حس‌های ما را بیدار می‌کنند و زمینه را برای سفری پر از گل‌های شکوفاشده فراهم می‌سازند.

با گسترش آمیزه این عطر، نت‌های میانی با انبوهی از روایح گل‌های سفید آشکار می‌شوند، درحالی که روایح یاس، گل مریم و گل رنگون را به مرکز صحنه می‌آورند. نت یاس انگاری که ظرافت و هوس‌انگیزی جاودانه‌ای به عطر می‌دهد، درحالی که گل مریم نیز شیرینی خامه‌ای و سرمست‌کننده‌ای را پدید می‌آورد. گل رنگون که از گل‌های بومی و منحصربه‌فرد در جنوب هند است، رگه‌ای گل‌فام به عطر می‌افزاید که البته آرومایی غنی و میوه‌ای هم دارد. مجموعه این نت‌های گل‌فام به خلق عطر زنانه و هماهنگ کمک کرده‌اند که یک باغ سرسبز و پر از گل‌های شکوفاشده را به یاد می‌آورد.

گوچی بلوم نتاره دی فیوری

گوچی بلوم نتاره دی فیوری

در قلب گوچی بلوم نتاره دی فیوری، انبوهی از نت گل‌های سفید جای گرفته است که جلوه‌های هوس‌انگیز و ژرفای این عطر را غلیظ‌تر می‌کنند. گوچی بلوم نتاره دی فیوری در نت‌های آغازین با زنجبیل و گل رز شروع می‌شود تا آکوردی ادویه‌ای و نشاط‌آور بسازد. رایحه زنجبیل درواقع رگه‌ای ظریف و باطراوت به‌وجود می‌آورد، درحالی که گل رز هم ظرافت جاودانه و جذابیت رمانتیک خاصی به آن می‌بخشد.

در نت‌های پایه گوچی بلوم نتاره دی فیوری هم ساختاری گرم و فراگیر وجود دارد. درواقع نعناع هندی و مشک توانسته‌اند آکوردی هوس‌انگیز و خاکی‌ـ‌زمینی خلق کنند، درحالی که ژرفا و پیچیدگی خاصی به آمیزه عطر بخشیده‌اند. روایح نعناع هندی همچنین رگه‌ای تیره و اسرارآمیز هم به عطر داده‌اند، درحالی که مشک نیز جذابیتی لطیف و هوس‌انگیز روی پوست به‌وجود می‌آورد که ماندگار است.

گوچی بلوم گوچه دی فیوری

گوچی بلوم گوچه دی فیوری

آمیزه گوچی بلوم دی فیوری در نت‌های آغازین با روایح نشاط‌آور و درخشان زنجبیل و عصاره رز شروع می‌شود. زنجبیل هم رگه‌ای درخشان و پرانرژی به این عطر می‌افزاید، درحالی که عصاره رز نیز آرومایی گل‌فام، لطیف و باطراوت ایجاد می‌کند. این نت‌ها با نت‌های امضای گوچی بلوم آمیخته می‌شوند (نت‌های لطیف و سحرآمیز یاس، گل مریم و گل رنگون) و در کنار نت گل اوسمانتوس جای می‌گیرند. گل اوسمانتوس درواقع رایحه‌ای ظریف و شبیه به زردآلو دارد که رگه‌ای شیرین و پیچیده را به این عطر می‌افزاید.

گوچی بلوم آمبروزیا دی فیوری

گوچی بلوم آمبروزیا دی فیوری

عطر گوچی بلوم آمبروزیا دی فیوری در لایه آغازین با انبوهی از نت‌های نشاط‌آور و میوه‌ای شروع می‌شود، جایی که نت آبدار گلابی با سویه‌های ترش دانه‌های قرمز آمیخته می‌شود. نت‌های پایه این عطر هم ساختار گرم و هوس‌انگیزی را به گوچی بلوم آمبروزیا دی فیوری داده‌اند. روایح نعناع هندی و مشک نیز ردی مخملی و ماندگاری برای این عطر می‌سازند که انگاری پوست را نوازش می‌کند. نعناع هندی در این عطر، رگه‌ای ژرف و خاکی‌ـ‌زمینی خلق می‌کند، درحالی که مشک نیز جذابیتی لطیف و هوس‌انگیز می‌آفریند. بنابراین ذات هوس‌انگیز این عطر به‌واسطه همین نت‌ها به سطحی عالی‌تر می‌رسد.

گوچی بلوم پروفومو دی فیوری

گوچی بلوم پروفومو دی فیوری

گوچی بلوم پروفومو دی فیوری با انفجاری نیروبخش از نت‌های درخشان و دلپذیر شروع می‌شود. زنجبیل و نارنج در این بخش با همدیگر آمیخته می‌شوند تا شروعی سرزنده و انرژی‌بخش شکل  بگیرد، درحالی که رگه‌ای روشن و شاداب هم به آمیزه کلی عطر می‌بخشند.

نت‌های یاس، گل مریم و گل یلانگ در مرکز صحنه می‌درخشند و آرومای گل‌فام، سرمست‌کننده و هوس‌انگیزی از خودشان پخش می‌کنند. گل یلانگ نیز رگه‌ای استوایی و عجیب به این عطر می‌دهد و شیرینی گل‌فام خودش را به آمیزه کلی گوچی بلوم پروفومو دی فیوری اضافه می‌کند.

گوچی بلوم ادو تویلت

گوچی بلوم ادو تویلت

گوچی بلوم ادو تویلت، جوهره یک باغ ظریف و پر از گل‌های شکوفا را درون خودش فشرده می‌سازد. این عطر درواقع تفسیری سبک‌تر و باطراوت‌تر نسبت به عطر اصلی گوچی بلوم است که تجربه‌ای سرشار از شادابی و جوانی را برای شما امکان‌پذیر می‌کند.

گوچی بلوم ادو تویلت می‌خواهد طراوت، جوانی و زیبایی گل‌های درحال شکوفایی را به تصویر بکشد. پس این عطر برای کسانی عالی خواهد بود که دنبال تجربه‌ای گل‌فام اما سبک‌تر و باطراوت‌تر نسبت به عطر اصلی می‌گردند و با استفاده از عطر گوچی بلوم می‌خواهند که همچنان شاداب و باطراوت به نظر برسند. آمیزه ظریف این عطر که از نت‌های میوه‌ای، گل‌فام و چوبی شکل می‌گیرد، شما را به پذیرایی در یک باغ سرشار از شادابی و خوش‌بینی دعوت می‌کند. با این عطر به هر کجا که گام بگذارید، ردی ظریف و دلنشین از شما باقی می‌ماند.

گوچی بلوم اینتنس

گوچی بلوم اینتنس

سال 2023 همان سالی بود که گوچی بلوم اینتنس وارد جهان عطرها شد. این ادیشن جدید با این‌که کلمه «اینتنس» را با خود دارد، اما واقعا قوی‌تر از ادیشن اصلی گوچی بلوم نیست. به نظرم، گوچی بلوم اینتنس را می‌توان خامه‌ای و گرم توصیف کرد، احتمالا به‌دلیل استفاده از نت یاس شب‌بو که با رگه‌هایی از نت نارگیل در نت پایه آمیخته می‌شود. نعناع هندی در نت‌های پایانی و روایح گل‌فام در نت‌های میانی که براساس ادیشن‌های قبلی همچنان در این عطر هم حضور دارند، به‌خوبی در کنار نت شفاف و پاکیزه شکوفه پرتقال جای می‌گیرند.

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل همه عطرهای جویسی کوتور ویوا لا جویسی راهنمای کامل همه عطرهای جویسی کوتور ویوا لا جویسیراهنمای عطر های شالیمار گرلن راهنمای عطر های شالیمار گرلنراهنمای کامل همه عطرهای دیور جادور راهنمای کامل همه عطرهای دیور جادورراهنمای کامل همه عطرهای کارولینا هررا گود گرل  راهنمای کامل همه عطرهای کارولینا هررا گود گرل راهنمای کامل کارل لاگرفلد متیرس کالکشن راهنمای کامل کارل لاگرفلد متیرس کالکشنراهنمای کامل عطرهای له‌ لابو راهنمای کامل عطرهای له‌ لابوراهنمای کامل عطرهای زنانه لالیک + معرفی 14 عطر برتر راهنمای کامل عطرهای زنانه لالیک + معرفی 14 عطر برترراهنمای کامل عطرهای هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش‌عطر طبیعت راهنمای کامل عطرهای هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش‌عطر طبیعتراهنمایی برای عطرهای تام فورد چری راهنمایی برای عطرهای تام فورد چریراهنمای کامل برای همه عطرهای کالوین کلین ایفوریا راهنمای کامل برای همه عطرهای کالوین کلین ایفوریا


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/the-ultimate-guide-to-the-gucci-bloom-perfumes/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟