راهنمای عطرهای ورساچه کریستال

راهنمای عطرهای ورساچه کریستال

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 3 روز پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :راهنمای عطرهای ورساچه کریستالورساچه برایت کریستالورساچه برایت کریستال ابسولوورساچه کریستال نویر ادو پرفیومورساچه کریستال نویر ادو تویلتورساچه یلو دایموند

مجموعه عطرهای ورساچه کریستال، تعدادی از خیره‌کننده‌ترین و خاص‌ترین عطرها و بطری‌های جهان را در اختیار شما می‌گذارد. درپوش‌های کریستالی بزرگ این عطرها شاید مهم‌ترین ویژگی طراحی آنها باشد که عطرهای ورساچه کریستال را آشکارا از دیگر عطرها متمایز می‌کند. چیزی که عطرهای ورساچه کریستال را برای من دوست‌داشتنی می‌کند، ماندگاری زیاد و ارزش خرید بالای آنها است. به نظرم مجموعه عطرهای ورساچه کریستال کاملا دست‌کم گرفته شده است! من در این مقاله می‌خواهم که همین عطرهای ورساچه کریستال را بررسی کنم و تفاوت بین هر کدام از ادیشن‌های ورساچه کریستال را نشان بدهم.

راهنمای عطرهای ورساچه کریستال

نام عطر

تاریخ عرضه

نت‌های برجسته

ورساچه برایت کریستال ادو تویلت

2012

گل صدتومانی، لاله مردابی

ورساچه برایت کریستال ابسولو

2013

تمشک، گل صدتومانی، لاله مردابی

ورساچه کریستال نویر

2004

زنجبیل، فلفل، نارگیل

ورساچه کریستال نویر ادو تویلت

2004

چوب صندل، شکوفه پرتقال، فلفل

ورساچه یلو دایموند

2011

لیموترش، گل ابریشم، فریزیا

ورساچه یلو دایموند اینتنس

2014

بالنگ، شکوفه پرتقال، فریزیا

ورساچه برایت کریستال

ورساچه برایت کریستال

در سال 2012 بود که ورساچه برایت کریستال ادو تویلت توسط برند ورساچه معرفی شد. این عطر از نت دوست‌داشتنی و باطراوت لاله مردابی در کنار گل صدتومانی و مگنولیا سرشته می‌شود. رگه‌ای از نت‌های باطراوت مرکباتی و بوی میوه‌ای انار هم در ورساچه برایت کریستال وجود دارد، اما این عطر درنهایت یک عطر بسیار باطراوت است که ساختار گل‌فام و آبزی دارد.

من پیشنهاد می‌کنم که گاهی اوقات از ورساچه برایت کریستال به‌جای میس دیور بلومنیگ بوکت استفاده کند. در ضمن، ورساچه برایت کریستال می‌تواند یک گزینه جایگزین مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی برای عطر شنل چنس او تندر باشد.

ورساچه برایت کریستال ابسولو

ورساچه برایت کریستال ابسولو

در سال 2013 بود که ورساچه برایت کریستال ابسولو به بازار آمد. همان‌طور که رنگ صورتی بطری این عطر نشان می‌دهد، با یک عطر هوس‌انگیزتر نسبت به عطر اصلی مواجه هستیم. ورساچه برایت کریستال ابسولو همچنان روایح قدرتمند لاله مردابی و گل صدتومانی را حفظ می‌کند اما نت تمشک را به آنها اضافه می‌گرداند.

ورساچه برایت کریستال ابسولو در گروه عطرهای ادو پرفیوم قرار می‌گیرد. بنابراین ترکیبات به‌کاررفته در ورساچه برایت کریستال ابسولو اساسا غلظت بیشتری نسبت به عطر اصلی ورساچه برایت کریستال دارند.

من شخصا ورساچه برایت کریستال ابسولو را به عطر اصلی آن ترجیح می‌دهم، زیرا فقط کمی گران‌تر است، درحالی که غلظت و کیفیت آن 2 برابر بیشتر از عطر اصلی است.

ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم

ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم

ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم که اولین عطر در این مجموعه است، ساختاری سنگین‌تر و جذاب‌تر نسبت به دیگر عطرهای این کالکشن دارد.

ورساچه کریستال نویر را می‌توان یک عطر نارگیلی و ادویه‌ای نامید. نت‌های هل و فلفل به‌خوبی نت غلیظ نارگیل را در این عطر زنانه تقویت می‌کنند. پس واضح است که ورساچه کریستال نویر به‌خوبی توجه دیگران را به سمت شما جلب خواهد کرد.

قدرت ماندگاری ورساچه کریستال نویر به درجه شگفت‌انگیزی می‌رسد. بسیاری از طرفداران عطرهای نارگیلی و طرفداران عطرهای شرقی و ادویه‌ای به این عطر توجه ویژه‌ای دارند.

رگه‌ای از نت مگنولیا و شکوفه پرتقال هم در لایه میانی ورساچه کریستال نویر به مشام می‌رسد که زنانگی عطر را حفظ می‌کند، اما نت‌های نارگیل و ادویه‌ها همچنان به‌عنوان نت‌های کلیدی ورساچه کریستال نویر می‌درخشند.

بیشتر بخوانید : معرفی 10 عطر پرفروش برند ورساچه معرفی 10 عطر پرفروش برند ورساچه

ورساچه کریستال نویر ادو تویلت

ورساچه کریستال نویر ادو تویلت

ورساچه کریستال نویر ادو تویلت اساسا عطر متفاوتی نسبت به ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم است. از آنجایی که بطری‌های این دو عطر شبیه به هم هستند، پس موقع خرید این عطرها باید با دقت عمل کنید.

ورساچه کریستال نویر را می‌توان عطری با تمرکز بر نت بنفشه و روایح چوبی توصیف کرد که از رایحه انگور فرنگی سیاه در کنار رگه‌هایی از نت میوه‌ای انجیر استفاده می‌کند.

حال‌وهوای شبانه و اسرارآمیزی که در ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم وجود داشت، در عطر ورساچه کریستال نویر ادو تویلت هم وجود دارد، اما این عطر واقعا سبک‌تر است و طبیعتا ماندگاری کمتری هم دارد. در ضمن، نت‌های ادویه‌ای و نارگیلی موجود در عطر ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم دیگر در این عطر احساس نمی‌شوند.

ورساچه یلو دایموند

ورساچه یلو دایموند

ورساچه یلو دایموند که در سال 2011 عرضه شد، ساختاری گل‌فام، مرکباتی و درخشان دارد. پس از انفجاری لیمویی در نت آغازین، ورساچه یلو دایموند به عطری شفاف و گل‌فام با تمرکز بر روایح گل ابریشم، فریزیا، سنبل آبی، و گل پرتقال آفریقایی تبدیل می‌شود که درواقع همچون ستاره‌های این نمایش می‌درخشند.

ورساچه یلو دایموند، یک ادیشن اینتنس

ورساچه یلو دایموند، یک ادیشن اینتنس هم دارد که من استفاده از آن را به شما توصیه می‌کنم، چراکه از ماندگاری بیشتری برخوردار است. ادیشن اینتنس اساسا عطر متفاوتی نیست، اما نت گل ابریشم در آن وجود ندارد و در عوض با نت شکوفه پرتقال مواجه می‌شویم که لطیف‌تر است و سویه‌های سبز کمتری هم دارد. اگر دنبال عطری هستید که جلوه‌های گل‌فام بیشتری نسبت به ورساچه برایت کریستال داشته باشد، عطرهای پس ورساچه یلو دایموند می‌توانند گزینه خوبی برای شما باشند. من فکر می‌کنم که عطرهای ورساچه یلو دایموند جزو بهترین گزینه‌ها به‌عنوان هدیه هستند، زیرا بعید است که کسی واقعا نت لیموترش و گل‌های سفید را دوست نداشته باشد!

بیشتر بخوانید : راهنمای عطرهای باربری هر راهنمای عطرهای باربری هرراهنمای عطرهای تویلی د هرمس راهنمای عطرهای تویلی د هرمسراهنمای عطرهای ویکتور اند رولف فلاوربمب  راهنمای عطرهای ویکتور اند رولف فلاوربمب راهنمای عطرهای شنل گابریل راهنمای عطرهای شنل گابریلراهنمای عطرهای پارفومز د مارلی راهنمای عطرهای پارفومز د مارلیراهنمای عطرهای دولچه راهنمای عطرهای دولچهراهنمای عطرهای دیور جوی و دیور جوی اینتنس راهنمای عطرهای دیور جوی و دیور جوی اینتنسراهنمای عطرهای ایو سن لورن لیبر راهنمای عطرهای ایو سن لورن لیبر


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/versace-crystal-perfumes-review/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
دزیره
1403/04/13
عجیبه که از برندهای خیلی فوق العاده ایرانی هیچ نامی نیست
تازگیا دارم برندهای ایرانی رو جست و جو میکنم و به برندهای ارزشمند جمشید و الیزابت کوتوق رسیدم
اگر پستتون جنبه تبلیغاتی نداشت قطعا از برندهای خیلی بهتری میتونستید نام ببرید که نبردید
محمد جعفر براتی
1403/03/31
پاسخ به فربد فریدی
داداش لالیک انکر نویر دیگه واقعا آب بستن داخلش ،شما لالیک اکستریم رو بگیر
سارنگ
1403/03/12
پاسخ به امیر محمدزاده
موافقم
سارنگ
1403/03/12
پاسخ به امیر محمدزاده
موافقم، contradiction را دو شیشه استفاده کردم، فوق العاده است. هم رایحه واقعا زیبا، هم ماندگاری. حیف که دیگه تولید نمی شه.
امیر
1403/03/02
درود برشما
نزدیک ترین و مشابه ترین بو و رایحه به آکواوومن Rochas Aquawoman چه چیزی از برند های اماراتی خوب یا هر برند دیگه ای پیشنهاد می فرمایید؟؟
سپاس
پاسخ مدیر : سلام فکر نمی کنم موردی باشد
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟