راهنمای عطرهای دیور جوی و دیور جوی اینتنس

راهنمای عطرهای دیور جوی و دیور جوی اینتنس

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 2 روز پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :راهنمای عطرهای دیور جوی و دیور جوی اینتنسدیور جوی ادو پرفیومدیور جوی اینتنس ادو پرفیوم

 

عطر «دیور جوی» در سال 2018 به‌عنوان یکی از عطرهای جدید و تازه برند دیور به بازار آمد که جنیفر لارنس (بازیگور مشهور آمریکایی) را به‌عنوان چهره تبلیغاتی ویژه‌اش انتخاب کرده بود. از زمان عرضه عطر اصلی دیور جوی در سال 2018 تا به امروز فقط یک فلانکر با نام «دیور جوی اینتنس» برای این عطر معرفی شده است. من در این مقاله می‌خواهم که درباره رایحه خاص هر کدام از این عطرها بحث کنم و تفاوت‌های بین این دو ادیشن را نشان بدهم.

راهنمای عطرهای دیور جوی و دیور جوی اینتنس

دیور جوی ادو پرفیوم

دیور جوی ادو پرفیوم

دیور جوی ادو پرفیوم با روایح مرکباتی بسیار باطراوت آغاز می‌شود و درواقع روایحی همچون ترنج، نارنگی ماندارین و رگه‌هایی از هلو هستند که نت‌های آغازین این عطر را می‌سازند.

اما دیور جوی چه رایحه‌ای دارد؟ تمرکز اصلی در این عطر به نت‌های گل‌فام مثل یاس و گل رز اختصاص می‌یابد که جلوه‌های بسیار زنانه‌ای می‌آفرینند.

نت نسبتا مشک‌فامی از جنس نعناع هندی در نت پایه دیور جوی حضور دارد، اما همچنان باید بگوییم که دیور جوی به‌عنوان یک عطر گل‌فام و باطراوت خودنمایی می‌کند.

اگرچه دیور جوی در گروه عطرهای ادو پرفیوم قرار می‌گیرد، اما من شخصا فکر می‌کنم که عملکرد دیور جوی در حد یک عطر ادو تویلت عمل می‌کند. با توجه به این‌که دیور جوی قیمت نسبتا بالایی دارد، من دوست داشتم که قدرت ماندگاری این عطر بهتر از این طراحی می‌شد. با این‌حال، دیور جوی برای کسانی که دنبال یک عطر سبک اما باکلاس و درجه‌یک می‌گردند، گزینه‌ای ایده‌آل است. دختران جوان هم می‌توانند دیور جوی را به‌عنوان اولین عطرشان انتخاب کنند و از آن لذت ببرند.

عطر دیور جوی در بطری‌های 30، 50 و 90 میلی‌لیتری به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید : دیور ساوج ادو تویلت، ادو پرفیوم، پرفیوم و الکسیر ـــ تفاوت‌های کلیدی دیور ساوج ادو تویلت، ادو پرفیوم، پرفیوم و الکسیر ـــ تفاوت‌های کلیدیراهنمای کامل همه عطرهای دیور جادور راهنمای کامل همه عطرهای دیور جادورراهنمای عطرهای دیور ادیکت راهنمای عطرهای دیور ادیکتراهنمای همه عطرهای فلاور بای کنزو راهنمای همه عطرهای فلاور بای کنزو

دیور جوی اینتنس ادو پرفیوم

دیور جوی اینتنس ادو پرفیوم

همان‌طور که از نام این عطر زنانه روشن است، دیور جوی اینتنس درواقع یک ادیشن غلیظ‌تر و گرم‌تر از دیور جوی را در اختیار شما می‌گذارد. من شخصا دیور جوی اینتنس را به دیور جوی اصلی ترجیح می‌دهد زیرا این ادیشن دوم اساسا ماندگاری بیشتری دارد و ساختار آمیزه‌ای آن هم از نظر من جذاب‌تر است.

روایح یاس و گل رز همچنان در نت‌های میانی حضور دارند، اما نت بهارنارنج به این عطر اضافه شده است (همین نت است که سویه‌های مرکباتی غلیظ‌تری به دیور جوی اینتنس می‌دهد و آن را از نت‌های میوه‌ای عطر اصلی دیور جوی متمایز می‌کند).

مهم‌ترین نت‌های افزوده‌شده به دیور جوی اینتنس، وانیل و دانه تونکا هستند که در نت‌های پایه جای گرفته‌اند. هر دوی این نت‌ها از غلظت زیادی برخوردارند و ته‌مایه‌های گرم و نسبتا شیرینی به عطر اضافه کرده‌اند. همین ویژگی‌ها باعث می‌شوند که دیور جوی اینتنس درنهایت عطری غلیظ‌تر و البته کمی سکسی‌تر نسبت به عطر اصلی باشد.

اگرچه دیور جوی اینتنس تا حدودی گران‌تر از دیور جوی اصلی است، اما من فکر می‌کنم که هزینه کردن برای خرید دیور جوی اینتنس (به‌خاطر کیفیت این عطر) واقعا ارزش دارد.

دیور جوی اینتنس هم در بطری‌های 30، 50 و 90 میلی‌لیتری به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید : راهنمای عطرهای پرادا کندی   راهنمای عطرهای پرادا کندی  راهنمای عطرهای باربری هر راهنمای عطرهای باربری هرراهنمای عطرهای تویلی د هرمس راهنمای عطرهای تویلی د هرمسراهنمای عطرهای ویکتور اند رولف فلاوربمب  راهنمای عطرهای ویکتور اند رولف فلاوربمب راهنمای عطرهای شنل گابریل راهنمای عطرهای شنل گابریلراهنمای عطرهای پارفومز د مارلی راهنمای عطرهای پارفومز د مارلیراهنمای عطرهای دولچه راهنمای عطرهای دولچه


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/dior-joy-vs-joy-intense/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
محمد جعفر براتی
1403/03/31
پاسخ به فربد فریدی
داداش لالیک انکر نویر دیگه واقعا آب بستن داخلش ،شما لالیک اکستریم رو بگیر
سارنگ
1403/03/12
پاسخ به امیر محمدزاده
موافقم
سارنگ
1403/03/12
پاسخ به امیر محمدزاده
موافقم، contradiction را دو شیشه استفاده کردم، فوق العاده است. هم رایحه واقعا زیبا، هم ماندگاری. حیف که دیگه تولید نمی شه.
امیر
1403/03/02
درود برشما
نزدیک ترین و مشابه ترین بو و رایحه به آکواوومن Rochas Aquawoman چه چیزی از برند های اماراتی خوب یا هر برند دیگه ای پیشنهاد می فرمایید؟؟
سپاس
پاسخ مدیر : سلام فکر نمی کنم موردی باشد
فاطی 🤍
1403/02/23
بامش اینتنس که خیلی خوش بو و خوبههه چطوری بازخورد خوبی نمیگره به نظرم خیلی عطر بی ریسکیه 😭😭
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟