تصویر ها | الف.ر ش

با این دو، مجموعا تا حال سه خرید از الحمبرا داشته ام؛

(اولیش پارسال از اواخر بهار؛ خود مگامار در منزل و "مگارا" در کیف کارم.. موقع خرید عجیب خوشم آمده بود اما بعد از تقریبا دو ماه هر دو را بذل و بخشش کردم و عطا را به لقایشان بخشیدم و سقوط کردند در لیست بدترینها و منفورهایم‌...😑 و دوباره رفتم سراغ دوستان خوش قیمت قدیمی ام مثل هوگو و آکوا..  دوستان تفاوت سلیقه بویایی را در گذشت زمان حتما تجربه داشته اند..عشق و تنفر نسبت به یک عطر در گذر زمان)

این دو اما: نویو موند و ysl tuxido را خارج از ایران تست داشته ام؛ کپی الحمبرا از موند واقعا برایم ناامید کننده بود اما تاکس شباهت راضی کننده ایی (برای من) به تاکسیدو داشت..

با رهنمودهای گرامیان عطرافشانی، سمپل و دکانت از روایحی که مورد پسندتر است تهیه کردم تا بتوانم برای خرید عطرهای جدید در سال جدید، بهتر و صحیحتر تصمیم گیری کنم..

این روزها در این وانفسای دلار و شرایط پراسترس کاری، تنها لحظاتی که ذهنم از تنشها خلاص میشود همین دقایق عطرآگین آزمایش و نتیجه گیریست.. ساعتهایی که اصلا گذارشان را حس نمیکنم..

لحظه به لحظه تان معطر و آسوده باد..

کیسه معطر..! 18 فروردین 1403

شاید شما هم همکاران یا آشنایان بی ملاحظه ایی داشته باشید که باقیمانده شیشه عطرهای نایاب دیسکانتینیو یا ریفرموله شده تان در بچهای جدید را مثلا به بهانه یک شب عروسی رفتنشان از شما میگیرند و فردایش خالی تحویلتان میدهند!!

هزینه اش به سرم بخورد، چطور دوباره مثل آنها را گیر بیاورم؟؟

در آخرین سفر کیسه را پر کردم از عطرهای ارزان، برای این نسبتا عزیزان!!

(چندتاییش در عکس نیستند که در اولین روز کاری بمناسبت عیدی بهشان تقدیم شده! بلکه دست از سر کچل ما برداشته و کمی مستقل شوند!!)

چرمک انگلیسی.. 15 فروردین 1403

خوش قیمت قدیمی ..

مهجور اما خوش رایحه.. عالی جهت استفاده دم دستی..

 

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir