راهنمای کامل برای همه عطرهای کالوین کلین ایفوریا

راهنمای کامل برای همه عطرهای کالوین کلین ایفوریا

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 1 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عطرهای کالوین کلین ایفوریاایفوریا ادو پارفومایفوریا ادو تویلتایفوریا بلوسوماندلس ایفوریافوربیدن ایفوریاایفوریا گلدایفوریا اسنسدیپ ایفوریادیپ ایفوریا ادو تویلتایفوریا بلاشایفوریا آمبر گلدایفوریا اسپرینگ تمپتیشنایفوریا لومینوس لوسترایفوریا پیور گلدایفوریا اینتنس

 

کالوین کلین از آن نام‌هایی است که با پیچیدگی‌های استادانه، سبک ویژه و ظرافت جاودانه گره خورده است. در میان گستره وسیعی از عطرهای نمادین کالوین کلین، کالکشن ایفوریا به‌عنوان نمادی از جلوه‌های هوس‌انگیز و ویژگی‌های لوکس می‌درخشد. هر کدام از عطرهای کالوین کلین ایفوریا، به‌واسطه ترکیبی جذاب از نت‌های عالی و شگفت‌انگیزی که ماندگاری قدرتمندی را می‌آفرینند، شخصیت متفاوت و منحصربه‌فردی دارند.

من در این راهنمای کامل، ویژگی‌های متفاوت و خاص هر کدام از عطرهای ایفوریا را بررسی خواهم کرد و نگاهی خواهم داشت به نت‌های آغازین، نت‌های میانی و نت‌های پایه در این عطرها. در میان عطرهای کالوین کلین ایفوریا حتما عطری سازگار با سلیقه خودتان و برای موقعیت‌های مختلف پیدا خواهید کرد. پس اگر عطری را دوست دارید که یادآور گرمای نسیم‌های تابستانی باشد، یا عطری که جلوه‌های سرمست‌کننده باغ‌ها را در ساعات نیمه‌شب داشته باشد یا حتی اگر عطری جذاب و اغواگر با آمیزه‌ای شرقی می‌خواهید، حتما به انتخاب چنین عطری از میان عطرهای کالوین کلین ایفوریا فکر کنید.

نام عطر

تاریخ عرضه

نت‌های برجسته

ایفوریا ادو پارفوم

2005

انار، بنفشه سیاه، نعناع هندی، مشک

ایفوریا ادو تویلت

2009

هلو، ترکیبات سبز، ارکیده، چوب صندل

ایفوریا بلوسوم

2006

انار، گل صدتومانی، مشک، کهربا

اندلس ایفوریا

2014

رز، ترنج، بنفشه

فوربیدن ایفوریا

2011

تمشک، ارکیده، گل صدتومانی، نعناع هندی

ایفوریا گلد

2014

عسل، زردآلو، یاسمن، مشک

ایفوریا اسنس

2015

توت سیاه، تمشک، شکلات سفید، چوب کشمیر

دیپ ایفوریا

2016

فلفل سفید، رز، نعناع هندی

دیپ ایفوریا ادو تویلت

2017

سنبل آبی، گلابی، رز سیاه، مشک

ایفوریا بلاش

2020

تمشک، توت سیاه، شکلات، نعناع هندی

ایفوریا آمبر گلد

2018

عسل، کهربا، شکوفه پرتقال، چوب صندل، وانیل

ایفوریا اسپرینگ تمپتیشن

2009

گوآوا، گلابی، سوسن، فریزیا، مشک

ایفوریا لومینوس لوستر

2006

انار، ارکیده، بنفشه، چوب ماهون

ایفوریا پیور گلد

2017

خرما، بهارنارنج، چرم، وانیل

ایفوریا اینتنس

2021  

 

عطرهای کالوین کلین ایفوریا

ایفوریا ادو پارفوم

ایفوریا ادو پارفوم

اگر عطری وجود داشته باشد که بتوان گفت ماندگاری بسیار بالایی دارد، کالوین کلین ایفوریا قطعا همان عطر زنانه است. عطری گل‌فام و کهربایی که با نت‌های چوبی و مشک‌فام آمیخته می‌شود. نت‌های آغازین ایفوریا ادو پارفوم از انار، ارکیده سیاه و لاله مردابی شکل می‌گیرند، درحالی که چوب ماهون، بنفشه سیاه و نعناع هندی در نت‌های میانی جای گرفته‌اند. آمیزه ایفوریا ادو پارفوم بسیار قدرتمند است، بیشتر از یک روز کامل روی لباس‌های من باقی می‌ماند و حس زیبا و دلنشینی به‌وجود می‌آورد. ایفوریا ادو پارفوم را معمولا می‌توان با قیمت کاملا مناسبی نسبت به عطرهای دیگر تهیه کرد و به همین دلیل هم ارزش خرید بالایی دارد.

ایفوریا ادو تویلت

ایفوریا ادو تویلت

همان‌طور که از نام این عطر می‌توان فهمید، ایفوریا ادو تویلت درواقع ادیشنی سبک‌تر، باطراوت‌تر و با غلظت کمتر نسبت به ادیشن ادو پارفوم است. نت‌های اصلی این عطر را هلو، ترکیبات سبز، ارکیده و چوب صندل شکل می‌دهند. نت چوب صندل حالتی دلپذیر و غیرمنتظره دارد و به‌خوبی در کنار نت‌های گل‌فام سبک می‌نشیند. پیشنهاد من این است که از این عطر در ساعات روز یا در روزهای تعطیلی و جشن استفاده کنید.

ایفوریا بلوسوم

ایفوریا بلوسوم

ایفوریا بلوسوم آنقدرها که از نامش انتظار می‌رود، سرشار از نت‌های گل‌فام نیست. این عطر جلوه‌های لذت‌بخشی از انار، گل صدتومانی، مشک و کهربا را در اختیار شما می‌گذارد تا بتواند حالتی شیرین، گل‌فام و بی‌نقص داشته باشد. نت‌های مشک و کهربا هم طوری به این عطر اضافه می‌شوند که همان حس عطر کلاسیک ایفوریا را بازسازی کنند، حس خاصی که عطر اصلی ایفوریا ادو پارفوم به‌خاطر آن شهرت دارد.

اندلس ایفوریا

اندلس ایفوریا

مجموعه‌ای شاد و دلپذیر از نت‌های گل رز، ترنج و بنفشه، جلوه‌های برجسته این عطر محبوب با نام اندلس ایفوریا را می‌سازد. از نظر من، این عطر درواقع گل‌فام‌ترین عطر در میان همه عطرهای ایفوریا است. نت گل رز، نقش اصلی را در آمیزه اندلس ایفوریا بر عهده دارد و باعث می‌شود که اندلس ایفوریا درنهایت به عطر سنگین‌تری نسبت به انتظارات اولیه تبدیل شود. نت‌های دیگر هم برجستگی دوست‌داشتنی و خاصی به نت رز در لایه میانی می‌بخشند تا نت رز بتواند مثل ستاره اصلی نمایش بدرخشد.

فوربیدن ایفوریا

فوربیدن ایفوریا

یکی از شیرین‌ترین‌های عطرهای مجموعه ایفوریا، فوربیدن ایفوریا است که برجستگی ویژه‌ای به نت تمشک می‌دهد. این نت میوه‌ای در کنار نت‌های ارکیده، گل صدتومانی و نعناع هندی به آفرینش عطری شیک و خاص کمک می‌کند که اتفاقا ماندگاری خوبی هم دارد. من نحوه شکوفایی نت نعناع هندی را پس از گذشت چند دقیقه واقعا دوست دارم، چراکه شیرینی خاصی به عطر می‌دهد و جلوه‌های جذاب و گیرای فوربیدن ایفوریا را بیشتر می‌کند.

ایفوریا گلد

ایفوریا گلد

ایفوریا گلد که به‌عنوان یک عطر ایفوریا، بطری نمادین و صورتی‌ـ‌بنفش همیشگی را کنار می‌گذارد، بطری گرم، عسلی و کهربایی زیبایی دارد و در اتفاقی باورنکردنی، برجستگی خاصی به نت عسل می‌بخشد! نت‌های زردآلو، یاسمن گاردنیا، نعناع هندی و مشک هم در ایفوریا گلد احساس می‌شوند که جلوه‌ای سبک اما جذاب به این عطر می‌دهند. ایفوریا گلد را می‌توان عطری گرم و تابستانی توصیف کرد که ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد. پیدا کردن عطری که دارای نت عسل باشد، اتفاق بسیار نادری است. بنابراین ایفوریا گلد قطعا عطر محبوبی برای طرفداران نت عسل خواهد بود.

ایفوریا اسنس

ایفوریا اسنس

ایفوریا اسنس را می‌توان یک ملودی الهی و دلپذیر توصیف کرد که از نت‌های توت سیاه، تمشک، شکلات سفید و چوب کشمیر آفریده می‌شود. عطرهای دارای نت توت سیاه واقعا برای من جذاب هستند، و به همین دلیل هم ایفوریا اسنس یکی از عطرهای محبوب من در رده عطرهای ایفوریا است. آمیزه میوه‌ای، شاداب و الکتریکی نهفته در ایفوریا اسنس همیشه سرگرم‌کننده و خوشایند خواهد بود. البته اینطور که من متوجه شدم، ایفوریا اسنس از آن عطرهای مناسب برای تابستان نیست، بلکه با پاییز و زمستان سازگاری دارد. ایفوریا اسنس یادآور یک کوکتل توت جذاب با شیرینی گرمابخشی است که به‌واسطه نت شکلات سفید شکل می‌گیرد.

دیپ ایفوریا

دیپ ایفوریا

عطر دیپ ایفوریا شباهت زیادی به عطر اصلی ایفوریا ادو پارفوم دارد. البته دیپ ایفوریا حالتی ظریف‌تر و سبک‌تر پیدا می‌کند، درحالی که عطر اصلی ایفوریا بسیار قدرتمندتر و غلیظ‌تر است. نت‌های آغازین دیپ ایفوریا از فلفل سفید و برگ نارنگی ماندارین شکل می‌گیرند، درحالی که نت‌های میانی این عطر را روایح گل رز سیاه و گل صدتومانی می‌سازند. در نت‌های پایه هم به نعناع هندی می‌رسیم. من واقعا جلوه‌گری عالی نت‌های رز و نعناع هندی را در این عطر دوست دارم.

دیپ ایفوریا ادو تویلت

دیپ ایفوریا ادو تویلت

اگر دیپ ایفوریا ادو تویلت را با دیپ ایفوریا اصلی مقایسه کنیم، با یک ادیشن سبک‌تر مواجه هستیم که حالت سرزنده‌تری دارد و برای شرایط آب‌وهوایی گرم مناسب است. نت‌های دیپ ایفوریا ادو تویلت از سنبل آبی، گلابی، گل رز و مشک شکل می‌گیرند. سنبل آبی و گلابی باید حالتی باطراوت و رگه‌ای آبزی خلق کنند، درحالی که نت‌های رز و مشک باید ژرفا و پیچیدگی ویژه‌ای به دیپ ایفوریا ادو تویلت بدهند.

ایفوریا بلاش

ایفوریا بلاش

ایفوریا بلاش یکی دیگر از عطرهای فانتزی، باشکوه و سرشار از نت توت‌ها است. توت سیاه و تمشک در این عطر به‌طرز باشکوهی با نت‌های شکلات آمیخته شده‌اند. ایفوریا بلاش از آن عطرهای دلپذیر، هوس‌انگیز و آمیخته به نت خوراکی‌های شیرین است. نعناع هندی و رز هم طوری به آمیزه ایفوریا بلاش افزوده شده‌اند که این عطر درنهایت به عطری بی‌نظیر برای قرارهای شبانه تبدیل شود.

بیشتر بخوانید : کالوین کلین ایفوریا بلاش کالوین کلین ایفوریا بلاش

ایفوریا آمبر گلد

ایفوریا آمبر گلد

آمیزه ایفوریا آمبر گلد به‌خاطر جلوه‌های شورانگیزی که از عسل و گرمای کهربا در نت پایه به‌دست می‌آورد، کاملا با نام خودش تطابق دارد. نت عسل در این عطر شدیدا قدرتمند است. درواقع تنها چیزی که در اولین افشانه‌های ایفوریا آمبر گلد احساس می‌کنم، نت عسل است، اما بعد از گذشت چند دقیقه، نت‌های دیگری مانند شکوفه پرتقال، چوب صندل و وانیل هم وارد می‌شوند. همین اتفاق است که آمیزه ایفوریا آمبر گلد را به حالتی باشکوه و شیرین تبدیل می‌کند و احساس بسیار لوکس و خاصی به‌وجود می‌آورد.

ایفوریا اسپرینگ تمپتیشن

ایفوریا اسپرینگ تمپتیشن

ایفوریا اسپرینگ تمپتیشن درواقع عطری سبک، میوه‌ای و گل‌فام است که از نت‌های گوآوا، گلابی، سوسن، فریزیا و مشک شکل می‌گیرد. بطری ایفوریا اسپرینگ تمپتیشن هم بسیار زیبا است و الگوی خاصی روی آن حکاکی شده است. کلیت این عطر، چه از نظر آمیزه و چه از نظر طراحی بطری و بسته‌بندی، می‌خواهد زیبایی‌های فصل بهار را به تصویر بکشد. این عطر را می‌توان کاملا استوایی یا گرمسیری توصیف کرد. پس ایفوریا اسپرینگ تمپتیشن برای تعطیلات در محیط‌های گرم و مرطوب عالی خواهد بود. البته در روزهای گرم و شلوغ هم ایفوریا اسپرینگ تمپتیشن می‌تواند عطر جالبی برای محیط‌های کاری باشد.

ایفوریا لومینوس لوستر

ایفوریا لومینوس لوستر

ایفوریا لومینوس لوستر از نظر من به عطر اصلی ایفوریا شباهت دارد، البته با پیچش‌های درخشان و خاص خودش. می‌توان گفت که ایفوریا لومینوس لوستر عطری باشکوه است که از نت‌های انار، ارکیده، بنفشه و چوب ماهون شکل می‌یگرد. اگرچه آمیزه این عطر به ایفوریا اصلی بسیار شباهت دارد، اما غلظت و نیرومندی آن نسبتا کمتر است. بنابراین ایفوریا لومینوس لوستر می‌تواند گزینه‌ای عالی برای تعطیلات یا موقعیت‌های رمانتیک و عاشقانه باشد. به نظرم این عطر برای طرفداران جهان باربی هم جذاب خواهد بود زیرا ذرات درخشان و زیبایی درون آمیزه عطر جای گرفته‌اند که زیر نور واقعا به‌زیبایی می‌درخشند.

ایفوریا پیور گلد

ایفوریا پیور گلد

ایفوریا پیور گلد، یک ادیشن طلایی دیگر در رده عطرهای ایفوریا است. عطری شیرین، دودی و هیجان‌انگیز با نت‌های میوه‌ای خرما، بهارنارنج، بادامع چرم و وانیل. ایفوریا پیور گلد واقعا در نوع خود بی‌نظیر است و من تصور می‌کنم که اگر طرفدار عطرهای خاص به ‌سبک خاورمیانه باشید، حتما این عطر برایتان جذاب خواهد بود. هیچ‌یک از نت‌های ایفوریا پیور گلد به‌صورت جداگانه برجسته نمی‌شوند. چیزی که درباره ایفوریا پیور گلد دوست دارم، نحوه ترکیب شدن نت‌های چرمی و دودی با جلوه‌های شیرین خرما و وانیل است. همین ترکیب است که انگار پیوندی آسمانی میان سویه‌های شیرین و دلپذیر نت‌ها به‌وجود می‌آورد.

ایفوریا اینتنس

ایفوریا اینتنس

جدیدترین ادیشن اضافه‌شده به کالکشن ایفوریا، ایفوریا اینتنس نام دارد. آمیزه این عطر با محوریت نت میوه‌ای انگور فرنگی سیاه شکل می‌گیرد. نت امضای ارکیده و نعناع هندی هم در لایه میانی جای گرفته‌اند که همان نت‌های خاص عطر اصلی ایفوریا هستند.

ایفوریا اینتنس قطعا یکی از عطرهای میوه‌ای در کالکشن ایفوریا است، اما شیرینی آن بیش‌ازحد نیست و جلوه‌های باکلاس و زنانه زیبایی را می‌آفریند.

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل همه عطرهای جویسی کوتور ویوا لا جویسی راهنمای کامل همه عطرهای جویسی کوتور ویوا لا جویسیراهنمای عطر های شالیمار گرلن راهنمای عطر های شالیمار گرلنراهنمای کامل همه عطرهای دیور جادور راهنمای کامل همه عطرهای دیور جادورراهنمای کامل همه عطرهای کارولینا هررا گود گرل  راهنمای کامل همه عطرهای کارولینا هررا گود گرل راهنمای کامل کارل لاگرفلد متیرس کالکشن راهنمای کامل کارل لاگرفلد متیرس کالکشنراهنمای کامل عطرهای له‌ لابو راهنمای کامل عطرهای له‌ لابوراهنمای کامل عطرهای زنانه لالیک + معرفی 14 عطر برتر راهنمای کامل عطرهای زنانه لالیک + معرفی 14 عطر برترراهنمای کامل عطرهای هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش‌عطر طبیعت راهنمای کامل عطرهای هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش‌عطر طبیعتراهنمایی برای عطرهای تام فورد چری راهنمایی برای عطرهای تام فورد چری


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/the-ultimate-guide-to-every-calvin-klein-euphoria-perfume/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟