راهنمای کامل عطرهای هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش‌عطر طبیعت

راهنمای کامل عطرهای هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش‌عطر طبیعت

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 2 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عطرهای هرمس ژاردنآن ژاردن ان مدیترانهآن ژاردن سور له نیلآن ژاردن آپرس لا موسنآن ژاردن سور له تواله ژاردن د موسیو لیآن ژاردن سور لا لگونآن ژاردن آ سیتر

 

با عطرهای هرمس ژاردن، خودتان را در سفری پراحساس غوطه‌ور کنید؛ آنجا که عطرها براساس هماهنگی نابی با شگفتی‌های بی‌پایان طبیعت آمیخته شوند. پس به درون جهان فریبنده و جذاب هرمس ژاردن وارد شوید، آنجا که مجموعه‌ای از عطرهای خاص به زیبایی‌های خاص و استثنایی باغ‌های سرسبز و چشم‌اندازهای بکر تقدیم می‌شوند. هر کدام از عطرهای هرمس ژاردن در این مجموعه نمادین و مشهور، جنبه خاصی از ذات طبیعت را درون خودشان جای می‌دهند، درحالی که لحظات زودگذر و ظرافت‌های ناب طبیعت را به تصویر می‌کشند.

هرمس که به‌خاطر استادی بی‌نقصش در تولید محصولات مختلف و خلاقیت نابش در ساخت کالاهای لوکس شهرت دارد، هنر خاصش در زمینه مُدهای روز و اکسسوری‌های جذاب را به قلمروی عطرها هم انتقال داده است. کالکشن ژاردن درواقع تعهد تزلزل‌ناپذیر هرمس را به عالی‌ترین سطح طراحی و تولید، نوآوری‌های بی‌پایان و سنت خاص عطرسازی هرمس نشان می‌دهد؛ کالکشنی که ما را به واحه‌های خوش‌عطر، دشت‌های پر از شکوفه و بهشت‌های سرسبز می‌برد.

من در این راهنمای کامل می‌خواهم که اسرار نهفته در هر کدام از عطرهای هرمس ژاردن را کشف کنم و نت‌هایی را بررسی کنم که با دقت زیادی برای ساختارهای بویایی پیچیده این عطرها انتخاب شده‌اند. از جلوه‌های نشاط‌آور و شاداب آن ژاردن ان مدیترانه تا جلوه‌های آرام و عمیق آن ژاردن سور له نیل، می‌خواهیم درون داستان‌های سحرآمیزی گام بگذاریم که درون هر کدام از عطرهای کالکشن هرمس ژاردن پنهان شده‌اند.

نام عطر

تاریخ عرضه

نت‌های برجسته

آن ژاردن ان مدیترانه

2003

مرکبات، پرتقال، سرو کوهی، مشک

آن ژاردن سور له نیل

2005 گریپ‌فروت، گل صدتومانی، مشک
آن ژاردن آپرس لا موسن 2008 زنجبیل، خس‌خس، گشنیز
آن ژاردن سور له توا 2011 علف، سیب، گل رز، مشک
له ژاردن د موسیو لی 2015 کامکوات، یاس، نعناع
آن ژاردن سور لا لگون 2019 گل سوسن، تمشک، نارنگی ماندارین

آن ژاردن آ سیتر

2023 مرکبات، پسته، ترکیبات سبز

عطرهای هرمس ژاردن

آن ژاردن ان مدیترانه

آن ژاردن ان مدیترانه

آن ژاردن ان مدیترانه عطری است که شما را به سواحل غرق در آفتاب دریای مدیترانه می‌برد و انگار که جوهره یک باغ خوش‌عطر و بانشاط در کنار دریا را درون خود جای داده است.

آمیزه آن ژاردن ان مدیترانه با نت‌های نشاط‌آور برگ‌های سبز و مرکبات شروع می‌شود و محیطی شاداب و باطراوت خلق می‌کند که یادآور نسیم‌های ساحلی است. این آمیزه در ادامه به شیرینی شاداب انجیر تبدیل می‌شود و سویه‌هایی خامه‌ای و نسبتا استوایی به عطر می‌دهد.

با افزوده شدن ژرفا و پیچیدگی به آن ژاردن ان مدیترانه، نت‌های سرو، سدر و سرو کوهی نمایان می‌شوند که یادآور روایح چوبی و صمغ‌آلود در فضاهای مدیترانه‌ای هستند. ته‌رنگ‌های خاکی‌ـ‌زمینی خاصی که در این نت‌ها وجود دارد، شخصیت کلی عطر را به سطح عالی‌تری می‌رساند و تاثیرگذاری خاصی را در لایه پایه می‌سازد که درنهایت طراوت لایه آغازین را متعادل می‌کند.

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل همه عطرهای دیور جادور راهنمای کامل همه عطرهای دیور جادورراهنمای کامل همه عطرهای کارولینا هررا گود گرل  راهنمای کامل همه عطرهای کارولینا هررا گود گرل 

آن ژاردن سور له نیل

ن ژاردن سور له نیل

آن ژاردن سور له نیل عطری است که همچون سفری جذاب در امتداد رود نیل نمایان می‌شود و چشم‌اندازهای سرسبز، پوشش گیاهی شگفت‌انگیز منطقه‌ای و انرژی نشاط‌آور یک باغ مصری را تداعی می‌کند.

آمیزه آن ژاردن سور له نیل با انفجاری طراوت‌بخش شروع می‌شود که جلوه‌های نشاط‌آور و شاداب نت‌های مرکباتی در آن برجسته هستند. تاثیر اولیه آن ژاردن سور له نیل واقعا شاداب‌کننده است، درست انگار که وارد باغی آفتابگیر شده‌اید، باغی که از بوی طراوت‌بخش لیموترش تازه فشرده‌شده و انبه‌های سبز آبدار سرشار شده است.

با پیشرفت آمیزه آن ژاردن سور له نیل، به قلب سرسبز و خاص آن می‌رسیم: نت‌های لاله مردابی در مرکز صحنه هستند و سویه‌های استوایی و آبزی‌ـ‌دریایی خاصی به آمیزه این عطر می‌بخشند.

آن ژاردن سور له نیل به‌واسطه اضافه شدن ته‌مایه‌های چوبی و آروماتیک به حالتی غنی‌تر می‌رسد. روایح دودی، چنار سیکامور و درخت نخل توانسته‌اند که جلوه‌ای دودی و گرمایی خاکی‌ـ‌زمینی بیافرینند که با شادابی نت‌های مرکباتی و شیرینی نت‌های میوه‌ای آمیخته می‌شود. همین عناصر مهم هستند که ژرفا و تعادل را در آن ژاردن سور له نیل به‌وجود می‌آورند، درحالی که حس آرامش حضور در یک باغ شاداب را هم تداعی می‌کنند.

آن ژاردن سور له نیل، عطری باطراوت و میوه‌ای است که من آن را به‌عنوان عطر محبوبم در کالکشن ژاردن انتخاب می‌کنم. من عاشق نت‌های غیررایج و شگفت‌انگیز این عطر هستم که براساس هارمونی خاصی کنار همدیگر قرار می‌گیرند تا یک عطر منحصربه‌فرد و استثنایی را بسازند.

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل همه عطرهای جویسی کوتور ویوا لا جویسی راهنمای کامل همه عطرهای جویسی کوتور ویوا لا جویسیراهنمای عطر های شالیمار گرلن راهنمای عطر های شالیمار گرلن

آن ژاردن آپرس لا موسن

آن ژاردن آپرس لا موسن

آن ژاردن آپرس لا موسن، عطری است که فضای سحرآمیز بعد از باران‌های موسمی در هند را به تصویر می‌کشد و حالت دگرگون‌کننده و شادابی‌بخش باران‌های استوایی را تداعی می‌کند. این عطر مثل یک تصویر نقاشی‌شده، تصویری واضح از یک باغ سرسبز را بعد از پایان باران ترسیم می‌کند؛ وقتی که زمین از بارش باران خیس شده و در هوا هم حالتی میان طراوت، گرما و آرامش احساس می‌شود.

آن ژاردن آپرس لا موسن با انفجاری از نت‌های آروماتیک و ادویه‌ای شروع می‌شود، درحالی که سویه باطراوت و سبز گشنیز تازه له‌شده در ادامه به جلوه گرم و ادویه‌ای زنجبیل می‌رسد. این آکوردهای سرزنده و باطراوت، حسی سرشار از انرژی و هشیاری خلق می‌کنند و یادآور آن طراوت پس از باران هستند که همیشه هوا را پُر می‌کند.

با گسترش آمیزه آن ژاردن آپرس لا موسن، ترکیبی جذاب از عناصر گل‌فام و آبی نمایان می‌شود. آرومای آرامش‌بخش و ظریف لاله مردابی، جلوه‌ای ظریف و گل‌فام و همچنین سویه‌ای آبزی به این عطر می‌بخشد. نت‌های لاله مردابی با نت سبز گشنیز ترکیب می‌شوند تا حالتی از گلبرگ‌های شبنم‌خورده و بازتاب قطرات درخشان باران روی برگ‌ها را تداعی کنند.

خس‌خس که نت امضای این عطر است، حالتی خاکی‌ـ‌زمینی و دودی به آن ژاردن آپرس لا موسن می‌بخشد که جوهره خاک‌های مرطوب و پوشش‌های گیاهی سرسبز را به تصویر می‌کشد. نت‌های لطیف و هوس‌برانگیز مشک هم زمینه ملایمی را می‌آفرینند و گرمای کلی و هوس‌برانگیزی خاص این آمیزه را ارتقا می‌دهند.

آن ژاردن آپرس لا موسن از آن عطرهایی است که تعادل خاصی را میان سویه‌های طراوت‌بخش، ظرافت گل‌فام و رگه‌های خاکی‌ـ‌زمینی خلق می‌کند. این عطر درواقع جوهره یک باغ زیبا پس از باران‌های موسمی را در خود دارد، وقتی که طبیعت دوباره شاداب و سرزنده می‌شود. آن ژاردن آپرس لا موسن را می‌توان عطری نشاط‌آور و تسکین‌بخش توصیف کرد که شما را درون هاله‌ای آرامش‌بخش و عمیق فرومی‌برد تا از این طریق بتواند مثل پناهگاهی آرام در خدمت شما باشد.

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل همه عطرهای جیونچی له اینتردیت راهنمای کامل همه عطرهای جیونچی له اینتردیتراهنمای کامل عطرهای زنانه لالیک + معرفی 14 عطر برتر راهنمای کامل عطرهای زنانه لالیک + معرفی 14 عطر برتر

آن ژاردن سور له توا

آن ژاردن سور له توا

آن ژاردن سور له توا عطری است که ذات یک باغ پنهان‌شده در مناطق بلندارتفاع پاریس به تصویر می‌کشد. فضای بازیگوشانه و شاداب یک واحه پنهان در میان چشم‌انداز شهری شلوغ و پرهیاهو که شما را فرامی‌خواند تا به درون پناهگاهی پنهان و پراحساس بگریزید.

آن ژاردن سور له توا با حالتی انفجاری و باطراوت شروع می‌شود و نت‌های ترد و آبدار سیب در لایه آغازین آن برجسته هستند. بوی سیب تازه چیده‌شده به‌خوبی جلوه‌گری می‌کند و با حالتی میوه‌ای و شاداب به آن ژاردن سور له توا می‌بخشد که همزمان شیرین و ترش است.

با تکامل یافتن آمیزه آن ژاردن سور له توا، انبوهی از نت‌های گل‌فام آروماتیک و شاداب نمایان می‌شوند. گل رز و مگنولیا در مرکز صحنه قرار می‌گیرند و رایحه‌های لطیف و جذاب خودشان را به آمیزه این عطر می‌بخشند. نت‌های گل‌فام توانسته‌اند که رگه‌ای ظریف و رمانتیک به آن ژاردن سور له توا بدهند، درحالی که زیبایی سحرآمیز گل‌های شکوفاشده در باغ‌های آفتابگیر را تداعی می‌کنند.

آن ژاردن سور له توا برای کامل کردن نت‌های میوه‌ای و گل‌فام، از ته‌مایه‌های گیاهی و علفی استفاده می‌کند. درواقع نت‌های ریحان و علف توانسته‌اند سویه‌ای آروماتیک و سبز به این عطر بدهند تا یادآور ساقه‌ها و برگ‌های تازه بریده‌شده باشند.

آن ژاردن سور له توا عطری است که شادی و جوانی از آن تراوش می‌کند و احساس آسایش و خوشبختی نابی را به شما انتقال می‌دهد. این عطر سرشار از جلوه‌های جذاب و هوس‌برانگیز یک باغ پنهان است، آنجا که طبیعت در مکان‌های غیرمنتظره شکوفا می‌شود.

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل کارل لاگرفلد متیرس کالکشن راهنمای کامل کارل لاگرفلد متیرس کالکشنراهنمای کامل عطرهای له‌ لابو راهنمای کامل عطرهای له‌ لابو

له ژاردن د موسیو لی

له ژاردن د موسیو لی

له ژاردن د موسیو لی، عطری است که شما را به سفری شاعرانه در میان یک باغ چینی می‌برد. عطری که از تعادل ناب و همراه با هارمونی میان طبیعت و انسان الهام می‌گیرد. می‌توان جوهره سادگی، آرامش و در فکر فرورفتن را در له ژاردن د موسیو لی احساس کرد، درحالی که حسی شبیه به آرامش ذن هم در آن لمس می‌شود. برخلاف واژه «موسیو» در نام این عطر، له ژاردن د موسیو لی در گروه عطرهای کاملا یونی (مشترک میان مردان و زنان) قرار می‌گیرد.

نت‌های مرکباتی برگرفته از کامکوات، انرژی شاداب و نشاط‌آوری به آمیزه این عطر بخشیده‌اند، درحالی که شروعی درخشان و دلپذیر خلق کرده‌اند.

همزمان با گسترش آمیزه له ژاردن د موسیو لی، ترکیبی ظریف و شیک از عناصر گل‌فام و گیاهی نمایان می‌شود. لاله مردابی، چای سبز و یاس در این عطر با همدیگر آمیخته می‌شوند تا حالتی ملایم و آرامش‌بخش را در لایه میانی عطر خلق کرده باشند. لاله مردابی توانسته است که سرشتی آبزی و ملایم به این عطر بدهد که یادآور حوضچه‌های ساکن و گلبرگ‌های شکوفاشده این گل است. چای سبز هم رگه‌ای گیاهی و ظریف ساخته، درحالی که یاس نیز رگه‌ای پیچیده و گل‌فام به له ژاردن د موسیو لی افزوده است.

نت‌های مشک سفید و چوب با همدیگر حالتی گرم و گیرا به نت‌های پایه داده‌اند، درحالی که جلوه هوس‌انگیز ظریف و تاثیرگذاری هم به کل آمیزه عطر بخشیده‌اند.

این عطر واقعا ساده اما شیک و عمیق است، درحالی که شما را درون هاله‌ای آرامش‌بخش فرومی‌برد تا بتواند حسی سرشار از آرامش درونی را به شما انتقال دهد.

آن ژاردن سور لا لگون

آن ژاردن سور لا لگون

آن ژاردن سور لا لگون، عطری است که فضای آرام و اسرارآمیز یک باغ پنهان در کنار یک تالاب آرام را به تصویر می‌کشد. این عطر شما را به واحه‌ای سرسبز می‌برد، آنجا که طبیعت و آب در هماهنگی ناب و کامل با یکدیگر همزیستی دارند.

آمیزه آن ژاردن سور لا لگون با نت‌های گل‌فام ظریف و طراوت‌بخش شروع می‌شود، درحالی که نت‌های مگنولیا و سوسن در مرکز صحنه می‌درخشند. نت مگنولیا حالتی خامه‌ای و نسبتا مرکباتی ایجاد می‌کند، درحالی که نت گل سوسن هم رگه‌ای غنی، گل‌فام و هوس‌انگیز خلق می‌کند.

وقتی که آمیزه عطر کامل‌تر می‌شود، مایه‌هایی از نت‌های آبزی و دریایی نمایان می‌شوند. این آکورد دریایی، حالتی باطراوت و نشاط‌آور به آن ژاردن سور لا لگون می‌بخشد، درست انگار که بر لبه یک تالاب مردابی آرام ایستاده‌اید و غبار ملایمی را روی پوست خودتان احساس می‌کنید.

آن ژاردن سور لا لگون برای غنی‌تر کردن و بهتر کردن آمیزه‌اش، از عناصر چوبی و خاکی‌ـ‌زمینی استفاده می‌کند. خس‌خس و نت‌های آروماتیک درواقع ژرفایی ظریف و تاثیرگذار را در لایه پایه خلق کرده‌اند، درحالی که رگه‌های گرما‌بخشی را هم به آمیزه آن ژاردن سور لا لگون اضافه می‌کنند.

آن ژاردن سور لا لگون را می‌توان عطری توصیف کرد که احساس آرامش، ظرافت و زیبایی‌های طبیعی از آن تراوش می‌کند. آرامش یک باغ پنهان در کنار تالاب را تصور کنید، همان‌جایی که بوی گل‌های شکوفاشده و جلوه‌های باطراوت آب با همدیگر آمیخته می‌شوند. آن ژاردن سور لا لگون هم شاداب است و هم با آرامش، عطری که شما را به سفری جذاب و فریبنده در جهان عطرها می‌برد.

آن ژاردن آ سیتر

آن ژاردن آ سیتر

آن ژاردن آ سیتر، عطری است که جوهره یک جزیره افسانه‌ای را به تصویر می‌کشد، جزیره‌ای که غرق در جلوه‌های رمانتیک و جذابیت‌های افسونگرانه است. درواقع با یک نقاشی زیبا از باغی پنهان‌شده در جزیره سیترا مواجه هستیم، جایی که عشق و زیبایی در یکدیگر تنیده می‌شوند.

تاثیرگذاری اولیه آن ژاردن آ سیتر به‌واسطه روایح نشاط‌آور عناصر سبز و آبگون رقم می‌خورد، درحالی که همین عناصر هستند که حسی سرشار از طراوت طبیعی را به‌وجود می‌آورند. با گسترش آمیزه آن ژاردن آ سیتر، نت‌های گل‌فام، غنی و گیرا در لایه میانی خودنمایی می‌کنند. انبوهی از نت‌های گل رز در مرکز صحنه حضور دارند و حس ظرافت و هوس‌انگیزی نابی را به ارمغان می‌آورند، درحالی که حس گلبرگ‌های شکوفاشده و عشق‌های رمانتیک درحال شکوفایی را تداعی می‌کنند.

حضور سویه‌های شیرین و آبدار زردآلو نیز رگه‌ای فریبنده و بازیگوشانه به آمیزه آن ژاردن آ سیتر می‌بخشد و جلوه‌های اغواگرانه آن را تقویت می‌کند.

آن ژاردن آ سیتر را می‌توان عطر خاصی توصیف کرد که جوهره عشق، اشتیاق و زیبایی را درون خود جای می‌دهد. این عطر انگاری که شما را به جزیره‌ای اسرارآمیز می‌برد، آنجا که عشق‌های رمانتیک در میان باغ‌های سرسبز و عطرهای سرمست‌کننده شکوفا می‌شوند. آن ژاردن آ سیتر همزمان اثیری و اغواگرانه است، ‌درحالی که شما را با هاله‌ای فریبنده از جنس ظرافت و جاذبه‌های افسونگرانه فرامی‌گیرد.


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/the-ultimate-guide-to-the-hermes-jardin-fragrances-exploring-natures-perfumed-masterpieces/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟