راهنمای کامل همه عطرهای جیونچی له اینتردیت

راهنمای کامل همه عطرهای جیونچی له اینتردیت

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 3 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عطرهای جیونچی له اینتردیتجیونچی له‌اینتردیت ادو پرفیومجیونچی له‌اینتردیت ادو تویلتجیونچی له‌اینتردیت اینتنسجیونچی له‌اینتردیت رژله‌اینتردیت ادیشن کوتورله‌اینتردیت ادیشن میلسیمله‌اینتردیت ناکتورنال جاسمینله‌اینتردیت برنینگ نرولیله‌اینتردیت رژ التایممحصولات بدن جیونچی له اینتردیترونی مارا ــ چهره تبلیغاتی جیونچی له اینتردیت

 

عطر اصلی «جیونچی له اینتردیت» توسط هیبورت دو جیونچی برای آدری هپبورن (بازیگر مشهور آمریکایی) در سال 1947 ساخته شد. آدری هپبورن در آن روزگار، ملکه الهام‌بخش جیونچی بود و رابطه نزدیک آنها به خلق عطری «ممنوعه» منتهی شد؛ عطری که فقط برای آدری هپبورن ساخته شده بود و به‌گفته این بازیگر، هیچ‌کس دیگری نباید از این عطر استفاده می‌کرد.

اما برند جیونچی سرانجام با ساخت عطر «له ‌اینتردیت»، این عطر را با تمام جهان به اشتراک گذاشت (کلمه فرانسوی L’interdit به معنای ممنوعه است).

نام عطر تاریخ عرضه نت‌های برجسته
له‌اینتردیت ادو پرفیوم 2018 گل مریم، یاس، شکوفه پرتقال
له‌اینتردیت ادو تویلت 2022 پرتقال، گل مریم، شکوفه پرتقال

له‌اینتردیت رژ

2021 گل مریم، یاس، زنجبیل، چوب صندل، نعناع هندی

له‌اینتردیت اینتنس

2020 کنجد، گل مریم، شکوفه پرتقال، وانیل

له‌اینتردیت ادیشن کوتور

2019 گل مریم، یاس، شکوفه پرتقال

له‌اینتردیت ادیشن میلسیم

2021 شکوفه پرتقال، گل مریم، شیر بادام، نارنج و زنجبیل
له‌اینتردیت ناکتورنال جاسمین 2022 یاس، خس‌خس، نعناع هندی
له‌اینتردیت برنینگ نرولی 2023 بهارنارنج، نعناع هندی و خس‌خس

له‌اینتردیت رژ التایم

2023 گل مریم، شکوفه پرتقال، کاکائو

 

عطرهای جیونچی له اینتردیت

 

جیونچی له‌اینتردیت ادو پرفیوم

جیونچی له‌اینتردیت ادو پرفیوم

ادیشن مدرن و امرزی جیونچی له‌اینتردیت ادو پرفیوم در سال 2018 عرضه شد و سریعا به موفقیت چشمگیری رسید.

جیونچی له‌اینتردیت ادو پرفیوم درواقع عطری قدرتمند و گل‌فام و سرشار از بوی گل‌های سفید است ــ یاس، شکوفه پرتقال و انبوهی از بوی گل مریم.

با گذر زمان و رسیدن به پس‌رایحه این عطر، بوی لطیفی از آمبروکسان، نعناع هندی و خس‌خس نمایان می‌شود تا ماندگاری این عطر را به ساعات طولانی برساند.

رگه‌ای از بوی گلابی در این عطر وجود دارد که از همان آغاز لطافت خاصی به بوی گل‌های سفید می‌دهد و آمیزه‌ای کلاسیک می‌آفریند که نادیده گرفتن آن حقیقتا دشوار خواهد بود.

می‌توان از عطر جیونچی له‌اینتردیت در فصل‌های مختلف سال استفاده کرد، درحالی که ساعت استفاده از این عطر در طول شبانه‌روز هم محدودیت خاصی ندارد. پس با عطری همگانی و جهانی روبه‌رو هستیم.

جیونچی له‌اینتردیت ادو تویلت

جیونچی له‌اینتردیت ادو تویلت

جیونچی له‌اینتردیت عطری سبک‌تر از ادیشن اصلی است.

رایحه گل رز به‌عنوان نت کلیدی و مرکزی باقی می‌ماند و در کنار بوی لطیفی از جنس شکوفه پرتقال قرار می‌گیرد. اما نت‌های یاس و آمبروکسان در این عطر دیگر به مشام نمی‌رسند زیرا جایشان را به نت‌های بسیار باطراوت مرکباتی در نت‌های آغازین بخشیده‌اند.

به‌طور کلی، جیونچی له‌اینتردیت ادو تویلت را می‌توان ادیشنی باطراوت‌تر و با جلوه‌های گل‌فام کمتر نسبت به ادیشن ادو پرفیوم معرفی کرد. اینطور که من متوجه شدم، این عطر هم تا چند ساعت ماندگاری دارد و عملکرد آن نسبت به بسیاری از دیگر عطرهای ادو تویلت بهتر است.

بیشتر بخوانید : جیونچی جنتلمن ادو پرفیوم بویسی جیونچی جنتلمن ادو پرفیوم بویسی

جیونچی له‌اینتردیت اینتنس

جیونچی له اینتردیت ادو پرفیوم اینتنس

جیونچی له‌اینتردیت اینتنس، عطر محبوب و مورد علاقه من در رده عطرهای جیونچی له‌اینتردیت است. عطری ایده‌آل برای زمستان که تفسیری فوق‌العاده گرم و صمیمی از جیونچی له‌اینتردیت ارائه می‌دهد.

جیونچی له‌اینتردیت اینتنس همان بوی گل مریم را به‌عنوان امضای عطر اصلی حفظ می‌کند و نت غیررایج کنجد را به آن می‌افزاید. همین ترکیب خاص، گرمای منحصربه‌فردی در عطر به‌وجود می‌آورد که به نظرم بسیار سرمست‌کننده است و شما را به خودش وابسته می‌کند.

نت وانیل عطر اصلی هم در این ادیشن بسیار برجسته‌تر شده، درحالی که جلوه‌گری نت نعناع هندی کاهش یافته است. همان‌طور که از نام این عطر می‌توان فهمید، با عطری نیرومند و غلیظ مواجه هستیم که از ادیشن ادو پرفیوم جیونچی له‌اینتردیت هم غلظت و سنگینی بیشتری دارد و از ماندگاری بالایی برخوردار است.

جیونچی له‌اینتردیت رژ

جیونچی له‌اینتردیت رژ

جیونچی له‌اینتردیت رژ، شرقی‌ترین ادیشن در میان مجموعه عطرهای جیونچی له‌اینتردیت است.

این عطر آتشین دارای نت‌های ادویه‌ای خاصی است که به جیونچی له‌اینتردیت اضافه شده‌اند و به نظرم چنین اتفاقی برای طرفداران عطرهای شرقی واقعا جذاب خواهد بود.

نت قوی زنجبیل را هم داریم که در کنار نت فلفل قرمز شیرین قرار می‌گیرد. بوی خاص و غیرعادی برگ‌های فلفل قرمز شیرین (پیمنتو) انگار ترکیبی مابین گل میخک، فلفل، دانه سرو کوهی و رگه‌ای از دارچین را با خود دارد.

جیونچی له‌اینتردیت رژ درواقع عطری نیرومند و غلیظ است که گزینه خوبی برای زمستان خواهد بود، یا شاید برای ساعات شامگاه در مواقعی که می‌خواهید یک عطر تند و ادویه‌ای شبانه داشته باشید.

له‌اینتردیت ادیشن کوتور

له‌اینتردیت ادیشن کوتور

دو ادیشن محدود از عطر له‌اینتردیت وجود دارد که نام‌های یکسانی دارند. درواقع در سال‌های 2019 و 2020 بود که دو نمونه از جیونچی له‌اینتردیت ادیشن کوتور عرضه شد. این عطرها حاوی آمیزه جیونچی له‌اینتردیت ادو پرفیوم هستند و فقط بطری آنها با عطر اصلی تفاوت دارد.

وقتی که کمی از مدت‌زمان عرضه یک عطر ادیشن محدود می‌گذرد، معمولا می‌توانید چنین عطرهایی را با قیمتی نسبتا کمتر تهیه کنید. همین ترفند می‌تواند راهکار ساده‌ای برای تهیه عطر اصلی له‌اینتردیت ادو پرفیوم با هزینه کمتر باشد.

له‌اینتردیت ادیشن میلسیم

له‌اینتردیت ادیشن میلسیم

له‌اینتردیت ادیشن میلسیم یکی از عطرهای محبوب من در مجموعه عطرهای له‌اینتردیت است، و درواقع من شخصا این عطر را به عطر اصلی ترجیح می‌دهم. له‌اینتردیت ادیشن میلسیم همان امضای عطر له‌اینتردیت را دارد اما با پیچ‌وتاب‌های خاص خودش.

برای مثال، نت نارنج را داریم که خودش را در میان نت‌های آغازین جای می‌دهد. در ادامه هم نت‌های شکوفه پرتقال و بهارنارنج در چارچوب میانی نمایان می‌شوند، درحالی که نت گل مریم به‌عنوان امضای این عطر پس از چند دقیقه جلوه‌گری‌اش را آغاز می‌کند.

نت‌های پایه این عطر دارای نت لطیف بادام هستند که ظرافت خاصی دارد اما کمی هم گرمای شیرین به عطر اضافه می‌کند.

این عطر درواقع یک عطر ادو پرفیوم است و می‌توان به ماندگاری مطلوب آن اعتماد کرد. نت‌های پرتقال هم طوری به این عطر اضافه شده‌اند که طراوت له‌اینتردیت ادیشن میلسیم را نسبت به عطر اصلی افزایش دهند ــ عطری بی‌نقص و عالی برای اوقات تابستانی.

له‌اینتردیت ناکتورنال جاسمین

له‌اینتردیت ناکتورنال جاسمین

له‌اینتردیت ناکتورنال جاسمین از عطرهای ادیشن محدود له‌اینتردیت است که خیلی ساده و روشن به نت یاس اختصاص دارد. نت گل مریم به‌عنوان نت کلیدی عطر اصلی له‌اینتردیت در این ادیشن کنار رفته است و نت‌های یاس و نعناع هندی طوری به این عطر اضافه شده‌اند که درخشش خاصی در این عطر شکل بگیرد.

نت خس‌خس را هم در آمیزه له‌اینتردیت ناکتورنال جاسمین داریم اما جلوه‌های اسرارآمیز، هوس‌انگیز و نیرومند نعناع هندی و یاس برجستگی خاصی در این عطر دارند.

طرفداران عطر اصلی له اینتردیت احتمالا عطر له‌اینتردیت ناکتورنال جاسمین را هم به‌عنوان عطری نسبتا مشابه با آن دوست خواهند داشت.

له‌اینتردیت برنینگ نرولی

له‌اینتردیت برنینگ نرولی

در سال 2023 بود که عطر له‌اینتردیت برنینگ نرولی عرضه شد. این فلنکر جدید در میان همه عطرهای له اینتردیت، بیشترین سرشت خنثی یا یونی (مشترک میان مردان و زنان) را دارد و می‌توان گفت که از نظر جنسیتی، یک عطر خنثی است. له‌اینتردیت برنینگ نرولی براساس آمیزه‌ای از خس‌خس، بهارنارنج و نعناع هندی شکل می‌گیرد تا سرشتی پاکیزه، سبز و باطراوت داشته باشد. این عطر قطعا پژواکی از عطر شنل نامبر 19 دارد؛ از آن نوع عطرهایی که این روزها نمی‌بینیم خیلی زیاد عرضه شوند؛ عطری نیرومند و قوی که ماندگاری خوبی دارد. به نظرم اگر طرفدار عطر اصلی له اینتردیت هستید، این ادیشن می‌تواند تغییر و تنوع جذابی برای شما ایجاد کند، چه به‌عنوان یک عطر مستقل و چه در کنار عطر اصلی.

له‌اینتردیت رژ التایم

له‌اینتردیت رژ التایم

له‌اینتردیت رژ التایم ادیشنی ژرف‌تر و غلیظ‌تر از عطر له اینتردیت رژ است. سرشت کلاسیک له اینتردیت که سرشار از نت گل‌های سفید است و چارچوب میانی آن از گل مریم، یاس و بهارنارنج شکل می‌گیرد، همچنان به‌عنوان ستاره نمایش می‌درخشد، اما اضافه شدن نت‌های کاکائو و تنباکو باعث شکل‌گیری ته‌مایه‌های گرم شده است که له‌اینتردیت رژ التایم را به عطری ایده‌آل برای زمستان تبدیل می‌سازد.

محصولات بدن جیونچی له اینتردیت

محصولات بدن جیونچی له اینتردیت

تعداد زیادی از محصولات مخصوص بدن در مجموعه محصولات جیونچی له اینتردیت عرضه شده‌اند که می‌توان از همه آنها برای لایه‌بندی با عطرهای جیونچی له اینتردیت استفاده کرد. همه این محصولات بدن براساس عطر اصلی جیونچی له اینتردیت ادو پرفیوم طراحی شده‌اند، اما استفاده از آنها در کنار همه فلنکرهای جیونچی له اینتردیت امکان‌پذیر است.

رونی مارا ــ چهره تبلیغاتی جیونچی له اینتردیت

رونی مارا ــ چهره تبلیغاتی جیونچی له اینتردیت

رونی مارا (بازیگر آمریکایی) در سال 2019 به‌عنوان چهره جدید عطر جیونچی له اینتردیت معرفی شد. از سال 2019 به بعد، رونی مارا در همه برنامه‌های تبلیغاتی همه عطرهای جیونچی له اینتردیت حضور داشته است.

بیشتر بخوانید : تفاوت 3 مدل پارفومز د مارلی ( دلینا ، دلینا اکسکلوسیف ، دلینا لا رزی ) تفاوت 3 مدل پارفومز د مارلی ( دلینا ، دلینا اکسکلوسیف ، دلینا لا رزی )دیور ساوج ادو تویلت، ادو پرفیوم، پرفیوم و الکسیر ـــ تفاوت‌های کلیدی دیور ساوج ادو تویلت، ادو پرفیوم، پرفیوم و الکسیر ـــ تفاوت‌های کلیدیبلو شنل ادو تویلت، ادو پرفیوم و پرفیوم ـــ تفاوت‌های کلیدی بلو شنل ادو تویلت، ادو پرفیوم و پرفیوم ـــ تفاوت‌های کلیدی

 


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/givenchy-linterdit-perfume-range-explained/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟