Lattafa Perfumes - Khamrah

لطافه خمره

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-79496
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر ادویه ای
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : لطافه
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2022
کد کالا : ATR-79496
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    9
  • نمی پسندم
    12
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    19
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    15
  • رسمی
    7
تعداد رای های ثبت شده : 97
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Lattafa Perfumes Khamrah - لطافه خمره

محصول سال 2022 می باشد و در گروه بویایی معطر ادویه ای که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، دارچین ، جوز ، گل مریم ، پرالین، خرما ، ماهونیال، دانه تونکا ، لوبان ، وانیل ، صمغ درختچه مر، چوب عنبر، چوب آکیگالا اشاره کرد.

برند لطافه
سال عرضه 2022
گروه بویایی معطر ادویه ای
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، دارچین ، جوز
اسانس میانی گل مریم ، پرالین، خرما ، ماهونیال
اسانس پایه دانه تونکا ، لوبان ، وانیل ، صمغ درختچه مر، چوب عنبر، چوب آکیگالا
نمره کاربران
Khamrah-لطافه خمره
رایحه
7.6
60 رای
ماندگاری
8.5
60 رای
پخش بو
8.1
60 رای
طراحی شیشه
8.6
60 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (39 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
7
رایحه
10
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
خیلی از دوستان برای تصویر عطر خمره در عطرگرام بنده، نظرات و سوالاتی بیان کردن که الان دیدم پیج این عطر در عطرافشان ساخته شده و توضیحات و تجربیات خودم رو در خصوص استفاده از خمره میگم،امیدوارم به کار عزیزانم بیاد.

کلاب د نویی اینتنس و اونتوس، رابطه ای مثل دو برادر اما ناتنی، پر از شباهت های شخصیتی و کلیدی اما متمایز، رسالتی یکسان اما یکی در هدف موفق تر بوده، دیگری مثل برادر ثروتمندش نیست ولی زندگی خوب و آرامش باعث شده در ترازوی مقایسه برابر باشه...
بله کلاب د نویی اونتوس نیست،اما با قیمت خوب، کیفیت عالی و کانسپت قابل قبولی که از اونتوس ارائه داده باعث میشه تا برای استفاده روزانه مبلغ هنگفتی رو ذخیره کنید... چه بسا لذت بیشتری هم ببرید!
رابطه خمره لطافه و آنجلز شیر بای کیلیان مثل این دو عطر، در عین شباهت ها دارای تفاوت های کلیدی هستن اما خمره با حجم ۱۰۰ میل و هزینه مقرون به صرفه، پول هاتونو سیو میکنه.
به شخصه بگن بین خمره و انجلز شیر کدوم؟ بی تردید سمت انجلز شیر میرم!
اما آیا خمره عطر بدیه؟ نه به هیچ وجه من هروقت بخوام فونداسیونی از رایحه انجلز شیر در استایل روزمرم داشته باشم تا هزینه زیادی برام برنداره و بازخورد های خوبی بگیرم خمره انتخابمه!

انجلز شیر در احساس چوبی قوی و دودی بسیار ظریفی که داره خصوصا رایحه مشروبی، تفاوت های بزرگی رو با خمره رقم زده که قابل چشمپوشی نیست.
انجلز شیر و خمره هردو دارای تغییر نت محسوس ولی متعادل هستن، در تاپ نت بی شباهت تر و در بیس نت شباهت های اساسی تری پیدا میکنن.
خمره در حس مشروبی ضعیف تر، اما پرالین و شکلاتی اغراق آمیز به نسبت انجلز شیر داره، دوز اکورد مشروبی در این عطر پایینتر از انجلز شیر و شیرینی بیشتری داره.
خمره از نت دارچین در گوشه و کنار به عنوان مکمل استفاده کرده و رایحه پرالین و وانیل در این عطر همه کارن!
حقیقتا انتظار تغییر نت رو نداشتم اما خمره روند دوست داشتنی ای رو تا رسیدن به بیس نت طی میکنه، این در عطرهایی که الهام گرفته از عطرهای بزرگتر هستن دیده نمیشه و معمولا سعی میکنن یه کلیتی از رایحه اون عطر ارائه بدن، حتی بنظرم خمره فقط یه کپی نیست و یه عطر کامله.
در بیس نت شکلات پرالین، با پس زمینه ای بوزی و احساس چوبی بسیار کمی ظاهر میشه، شیرین، گرم و گورماند.
پخش و ماندگاریش خیلی بالاست.
بنظرم یکی از شاخصه های بد این عطر ماندگاری افسار گسیختشه!
انجلز شیر خیلی لطیف و ملایم عمل کرده...
اما خمره در عین لطافت قویه،
علاقه شدیدی به یقه اسکی دارم ولی این یه مشکل برام بوجود میاره، چرا که عطر رو روی گردن اسپری میکنم و در تماس پارچه با پوست، پارچه عطر رو به خودش میگیره، خصوصا اگه بافت باشه...
ماندگاری خمره روی لباس خیلی بالاست خصوصا وقتی که یقه اسکی بپوشی و به گردن اسپری کنی، اونوقت دیگه باید تصمیم زدن عطر های دیگه با اون لباس رو نگیری تا وقتی که بشوری، در این صورت اگه عطر روزانه زمستون تنوع طلب هایی مثل من باشه باید دائما البسه توی لباسشویی باشن 😂... بدبختی اینه کاش فقط میموند،عین ثانیه اولی که اسپری کردی پخش میشه...
این نکته ای منفی برای من بود اما پخشش رو کنترل کردن در عین ماندگاری قوی، پخش متوسط رو به بالا چیزی حدود یک و نیم متر داره، البته که فضای بسته رو کاملا! پر میکنه.
از این رو خمره عطری رسمی و مجلسی
یونیسکس
و بسیار دوست داشتنی و خوشمزست.
کیفیت باتل بسیار خوب، درب بسیار محکمی داره، یکی میگفت مثل چکش ثوره! تشبیه عالی ای بود😂👌🏾
ازونجا که اینجا پیج انجلز شیر نیست ریویویی از اون نکردم و بنظرم خمره انقدر خوب هست که برای اثباتش نخوام دائما حرف انجلز شیرو بزنم.

نکته: بلایند بای درباره این عطر ریسک پایینی داره، اما لزومه‌اش پسندیدن عطر های شیرین با تم شکلاتی، کرمی و خصوصا نت پرالین هست.
28 آذر 1401 پاسخ تشکر
47 تشکر شده توسط : آیدا Anahita Kian Nik
درود بر شما جناب علوی عزیز
بسیار خوب و ملموس این عطر را توصیف کردید، در اولین فرصت تست خواهم کرد
28 آذر 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Perfumex رضا یگانه
با توجه به توصیفات شما و داشتن نت های پرالین شکلات و شیرینی زیاد من حتما تو لیست خریدم میره.چون کاملا معلومه خوشمزه هست.ای کاش عطر افشان عطرهای لطافه رو بیاره‌.بسیار با کیفیت و خوش قیمت هستن
01 دی 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : مهریار Khadijeh
درود بر شما
توصیف کامل شما قابل تحسین از کدوم سایت یا فروشگاه میشه خدید کرد ؟ از این برند لیل ملکی هم تعریفش شنیدم اگر تست داشتید نظرتون بفرمایید در کل کدوم کار این برند بهتر .تشکر
26 دی 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Mojiii رضا یگانه
درود دوست عزیزم،
لطف دارید.
بنده از یک فروشگاه در شیراز که آدرسش رو در صفحه عطرگرامم گفتم خریداری کردم.
متاسفانه از این برند فقط این کار و اسد رو تست کردم.
اگر بر وجه مردانگی تاکید دارید اسد گزینه بهتریه و عطر مردانه ای هست.
27 دی 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Perfumex محسن

7
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
با درود به دوستان و همراهان گرامی
قبل از هرچیز امیدوارم شب چهارشنبه سوری خوب و زیبایی را داشته باشید و با تمام وجود و دلی روشن امیدوارم تمامِ پلیدی ها و آلودگی های جامعه و کشور عزیزمون در آتش پاک باستانی بسوزد و دود بشود و از میان خاکستر آن سال نو و تاریخ جدیدی، ققنوس وار بال بگستراند و تمام این سرزمین اساطیری را زیر سایه خود بگیرد و باردیگر شادی براین گستره زیبا حکمفرمایی کند.
و اما خمره لطافه
در این چند مدت توصیفات و تعریفات زیادی در مورد محصولات لطافه و به ویژه چند محصول آن می شنیدم و به همین سبب مشتاق به تست و بررسی آنها شدم.
باید همین ابتدا یک نکته ای را یادآور شوم که تمامی محصولاتیکه من امتحان کردم از کیفیت واقعا خوبی به نسبت قیمت برخوردار بودند و بی دلیل نیست که در این وانفسای قیمتهای پرت و روزافزون عطرهای برند و حتی متوسط که بی اختیار پوزخندی تلخ به لب می آورد، عطرهای این شرکت و نظیر این مورد استقبال قرار گرفته است.
هرچند لطافه خمره توسط خیلی ها به عنوان مشابه عطر آنجلز شیر معرفی می شود اما در بین مواردی که من از این شرکت به عنوان مشابه بو تست کردم به شامه من کمترین شباهت را با نمونه اصلی داشت. چیزی که در آنجلز شیر بیش از همه خودنمایی میکند و به قول گفتنی آس بنده و امضای این عطر است همان نت بوزی یا کنیاکی است که به زیبایی هرچه تمامتر با سایر اجزای عطر پیوند برقرار کرده و تجربیات بویایی زیبای را از بوی ویسکی تا بوی تنباکویی رقم میزند ولی متاسفانه در خمره این نت بوزی به مقدار زیادی کاهش پیدا کرده و به شیرینی آن اضافه شده است و به داوری من از یک عطر یونی به عطری زنانه تبدیل شده است.
من یک دستریز پنج میل از این عطر تهیه کرده بودم که همانطور که گفتم به علت شیرینی زیاد و دلزدگی به دلیل عدم تشابه زیاد از خانمم خواستم که یه مدتی استفاده کند ولی مورد پسند ایشون هم نبود و بیش از نصف دستریز هنوز باقیمانده است.
در انتها توصیه من اینست که به این عطر به عنوان یک عطر مستقل نگاه کنید که عطری شیرین و تقریبا زنانه است که کیفیت خوب و پخش و ماندگاری خیلی خوبی دارد و در هوای سرد و زیر صفر بسیار می تواند دلچسب باشد اما اگر قصد دارید این عطر را به هوای مشابه نزدیکِ آنجلز شیر خریداری کنید به شامه آماتور من حداکثر شباهتی حدود 50-60 درصدی دارد البته با نت بوزی کم رنگ و شیرینی دوبرابر.
شاد و پیروز باشید
23 اسفند 1401 پاسخ تشکر
38 تشکر شده توسط : complihanicated مهریار

فکر کنم همه موافق باشیم که بالاتر از صدا سیما و ماهواره ها و بقیه پلتفروم ها مرجعی که مردم ایران ازش کسب اطلاعات میکنن اینستاگرام هست

حالا توی اکسپلور اینستاگرام شما گاها با پیج هایی رو به رو میشید که یا فروشگاه عطر دارن یا مثلا بلاگر عطر و اینجور چیزان که شاید براتون جالب باشه چیزی از خودشون ندارن
همین نظرات شماها رو با یک سری تغییرات و با لحن خودشون بیان میکنن

حالا توی عطرهای مردانه سه تا عطر هست که این به اصطلاح بلاگرها سعی میکنن بولدش کنند
۱. مگاماره اورتو پاریسی
۲. دیور ساواژ الکسیر
۳.آنجلز شیر بای کیلیان
راجع بهشون غلو میکنند، جوری وانمود میکنن اگه میخوایین دخترا عاشقتون بشن اینا رو بخرید یا پخش بوشون یه کوچه رو برمیداره و از این دست دروغ ها
آدم آماتور پیش خودش میگه به به، به ماده ای رسیدم که میتونه زندگی منو تغییر بده و قراره مثل فیلم پرفیومر انقدر جلب توجه کنم که دیگران منو زنده زنده قورت بدن

میرن دایرکت قیمت رو میپرسن میبینند ای دل غافل قیمت عطر از گوشی موبایلی که دستشونه و دارن ویدیو رو نگاه میکنند گرون تره که !
اما اون لحظه مگه میشه بیخیال شد ؟ مگه میشه در آدم نیاز به وجود آورد و بی پاسخ گذاشتش ؟
اینجاست که اتفاقی یا به تحقیق به اینجا میرسن که توی کشورهای دوست و همسایه اومدن این عطرهای بهشتی رو کپی کردن اونم با یک دهم قیمت و پرفومنس بهتر!
بی درنگ میخرن
آنجلز شیر رو هم تست نکردن پس میگن احتمالا بوی همین خمره رو میده
یکی اون ته مه ها توی ذهنشون میگه داداش یکم بوش بد نیست ؟ خیلی سنگین و شیرینه که ! چجوری دلشون رو نمیزنه
اما از اونجایی که گاها آدمیزاد نمیخواد قبول کنه سرش کلاه رفته بهانه جویی میکنه که حتما یه چیزی دیگران میفهمن که من نمیفهمم !

در کل این عطر انقدر بی ارزش و چیپ بود که ترجیح دادم این همه راجع به حواشی حرف بزنم تا راجع به خودش

اما به نظرم اول از همه طراحی شیشه ش باعث شده یه سریا فکر میکنن شبیه به عطر بای کیلیان هست
اگه آنجلز شیر رو کنیاک رو در نظر بگیریم خمره ساندیس انگوره!

دوم فضای خیلی شیرین و سنگین، تا حد زیادی زنانه ( توجه کنید نگفتم دخترانه ) خسته کننده و خطی داره
راستش بیشتر از بای کیلیان فضاش من رو یاد لاین استرانگر ویت یو آرمانی مینداخت

اگر‌ آقا هستید ازش نزنید، راستش شبیه ترکیب جوراب سفید و صندل یا پیراهن چارخونه و شلوار پارچه ای گشاده
همینقدر به استایلتون ضربه میزنه
اما برای خانم های بالای ۳۰ سال اکیه
فقط توی هوای زمستانی و فضاهای باز اسپری کنید ( روی شال اسپری نکنید شاید خودتون رو اذیت کنه به مرور )
06 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
36 تشکر شده توسط : complihanicated ماری
دوست عزیز فرمایش شما متین، منم کاملا تایید میکنم این اماراتی ها و کپی ها از کیفیت کامل برخوردار نیستند، حالا چند سوال بنز و بی ام و ماشین های خوبی هستند معلومه، ولی همه از این ماشین ها دارند؟ سفر به هاوایی و جزایر قناری بسیار لذت بخش هست، ولی همه سفر میکنند به این جاها؟ خب معلومه نه! با توجه به شرایط اقتصادی حاکم خب جوانی که دوست داره عطر بزنه و حتی بضاعت آزارو و مونت بلنک هم نداره از این ها استفاده میکنه، به نظر من انتقاد و نقد خوبه ولی نه به این شدت!(با توجه به شرایط اقتصادی مملکت) شاید یه نفر از مشتری های این عطرها هم این کامنت رو بخونه و رنجیده بشه. برادر جان کمی ملایم تر،
موفق باشید.
11 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
36 تشکر شده توسط : آیدا مهدی کنعانی
دانیال جان من یه متنی در جواب پیام شما نوشته بودم به دلیل اینکه یکی از خودروهای داخلی رو با لفظ نامناسب خطاب کرده بودم تایید نشد
حس و حالش رفت که بگم چی گفتم ولی کلیاتش دو تا نکته بود :
۱.با کلید واژه ی "در این وضعیت اقتصادی " دارن گنجیشک جای قناری میفروشن به ملت

۲. عطر بد با هر قیمتی بده و باید نقد بشه
یه مثال هم زدم که بلک ارکید ۸ میلیونی رو بذارن جلوم با کول واتر یه میلیونی من انتخابم قطعا عطر دیویدف هست
پس عطر ارزون تر نیاز به ترحم نداره. اگر بوی خوبی نمیده پس خوب نیست
چه هزار نفر ازش استفاده کنند چه دو نفر
12 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : هاشم پور ماری
اخه بحث اینه که بعضی از هموطنان حتی بضاعت همون کول واتر هم ندارن...البته عرض کنم خدمتت بعضی از کارهای رصاصی و بعضا لطافه، امپر و اجمل هم قابل قبول هستند.
در ضمن رایحه علاوه بر استانداردهای عام و خاص یه مورد سلیقه ای هستش.

[EDITED] 1402/02/12 15:03
12 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : مهدی کنعانی مهریار
درود به شما
26 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
سلام آقای مرادی

جناب دانیال درست میفرمایند.

شما داری میگی نه تنها هیچ مردی نباید از این عطر استفاده کنه وگرنه تیپش فلانه، بلکه میگی هر کی از این عطر تعریف کنه داره دروغ میگه، ولی این عطر الان توی کشور های غربی هم به حدی پر فروشه که بیشتر اوقات سولد اوته. نظرات فرگرنتیکا رو که بخونین میبینین تقریبا همه ی افراد در سه مورد نقطه مشترک دارن

۱-این عطر، عطر خودشه و کپی عطر دیگه ای نیست. بیشتر دی ان ای مشابه انجلز شر داره. ولی خیلی متفاوته.
۲- بوش بسیار شیرین و پرفورمنسش از بیشتر عطر های گرون قیمت بهتره.
۳- حتی کسایی که از بوی شیرینش خوششون نمیاد هم قبول میکنن بوی افتضاحی نداره.

این پولا که برای اونا چیزی نیست که خودشونو گول بزنن.
و اینکه هر کی تحقیقشو بکنه هم گول نمیخوره که اینو به هوای کپی برابر اصل انجلز شر بخره.

من میبینم که ایرانی ها کلاً وقتی صحبت از عطر های اماراتی میشه دلشون میخواد میز و صندلی ها رو بریزن به هم 😄 شاید ما هنوز فکر میکنیم چیز های گرون همیشه بهترن. «هر چقدر پول بدی همون قدر آش میخوری» نه متاسفانه دنیا اونقدرا هم عادلانه نیست و بعضی اوقات سورپرایزتون می‌کنه.

شما مجبور نیستید از این عطر خوشتون بیاد و نقد و ابراز نظر شخصی هیچ مشکلی نداره. ولی نظرات شخصی رو به جای حقایق جا زدن اسمش دیگه نقد نیست.

ممنون از همراهی شما.
21 خرداد 1402 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : آیدا مهدی کنعانی
با سلام و ارادت خدمت عزال خانم عزیز
با شما کاملا موافقم
من کمتر پیش میاد نظری ثبت کنم و دخالت کنم ولی بعضی وقتا نمیشه واقعا شاید شما هم کمتر جایی دیدید بنده نظری ثبت کنم.‌‌.. اما
واقعا دیگه نامردیه انقدر بخوایم عطر های اماراتی رو بکوبیم و به نا حق راجبشون بد بگیم
اتفاقا دیروز تعدادی دکانت که خریداری کرده بودم به دستم رسید و یکیش هم همین کار بسیار عالی خمره بود...
میتونم بگم بینظیره واقعا چه از لحاظ رایحه وه از لحاظ پرفونمنس ... به طور عجیب غریبی ۸ تا ۱۲ ساعت رو پوست بنده ماندگاری و پخش داشت و تغییر نوت شفاف و چشمگیر
به شخصه نظرمو میگم که از نظر بنده بیشتر مناسب استفاده بانوان عزیز هستش و با اینکه عطر های خیلی شیرین مورد پسندم نیست باز دوسش داشتم ...
بیاید بی انصاف نباشیم ...
برند لطافه واقعا خوب و قوی هستش و عطر هاش بیش از اندازه ارزش خرید بالایی داره ...
موفق و پیروز باشید
21 خرداد 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : آیدا مهریار
سلام خدمت شما غزال گرامی
یک چیزی رو توجه کردید ؟ اگر کسی عطر اماراتی رو با نقدی تند و نیش دار بکوبه با جملاتی مثل چرا راجع به برندای اماراتی گارد دارید یا همه چیز پول نیست و ... مواجه میشه
اما اگر همین نقد رو راجع به عطری از برند جووی داشته باشه کسی با هویت خود برند کار نداره و مسئله توی ذهنش جا افتاده است که این عطر با سلیقه ی این آدم جور نبوده

مسئله اول "سلیقه ی شخصی من" با این عطر میلیون ها کیلومتر فاصله داره و دوباره تاکید می کنم سلیقه ی من این است که استایل مردانه رو میتونه تخریب کنه اگر کسی غیر از این فکر می کنه به انتخابش شک نکنه و از عطرش لذت ببره
مگه میشه سلیقه افراد رو به عنوان فکت دید ؟! این چه حرفی بود که شما زدید

مسئله دوم توی کامنت ها و ۲۰ نفر توی توضیحات، این عطر رو با آنجلز شیر مشابه دیدن و توضیحات من راجع به عدم شباهتش با اون عطر در همین راستا بود

مسئله آخر و کوتاه سخن که غلو کردن راجع به عطرهای اماراتی در این سایت مسئله ای اظهر من الشمس هست و بد نیست گاهی چنین عطرهایی با استفاده از ادبیات مسعود فراستی طوری نقد بشن ؛)
چرا که حداقل اون بندگان خدایی که قراره با این کامنت های غلو شده خرید کنن بعد از رسیدن محصول کمتر تو ذوقشون بخوره
22 خرداد 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : complihanicated ماری
سلام مجدد خدمت شما جناب آقای مرادی

در این شکی نیست که یک استیگمایی دور و بر عطر های اماراتی وجود داره که هر چقدر هم خوب و با کیفیت و با پرفورمنس بالا و نوت های رنگارنگ و غیره باشند مردم بهشون اتهام بی کیفیت بودن و «غیر حرفه ای» بودن و «چیپ» بودن و حتی خطرناک بودن میزنن. نمیدونم چرا ولی این در ایران بیشتره و من بهتون قول میدم اگه همون عطرهای اماراتی رو برند های فرانسوی معروف میریختن تو بطریاشون و میدادن دست مردم و چند میلیونم پولشو می‌گرفتن اینقدر کوبیده نمی‌شدن. ولی خب همون‌طور که شما می فرمایید، این عطر کلاً از سلیقه ی شخصی شما به دوره حتی اگر به جای لطافه، کرید اینو تولید کرده بود و ۲۰ میلیون می‌فروخت و این هیچ مشکلی نداره. منم مثلاً از Oud Ispahan از دیور متنفرم با اینکه کلی طرفدار داره و هایپ شده.

بگذریم، بحثو از این عطر و نظر اصلی شما دور نکنم. همون‌طور که خدمت شما عرض کردم، نه من و نه جناب دانیال به شما نگفتیم که شما باید از این عطر خوشتون بیاد. اصن چه خوب که به کسایی که این نظرات رو میخونن راهنمایی رسوندید که اگر از عطر های شیرین خوششون نمیاد، این عطر دلشونو میزنه با ادبیات خودتون. و من خوشحالم و سپاسگزارم که شما مقصدتون از «اگر‌ آقا هستید ازش نزنید، راستش شبیه ترکیب جوراب سفید و صندل یا پیراهن چارخونه و شلوار پارچه ای گشاده همینقدر به استایلتون ضربه میزنه» رو شفاف سازی کردید چون هر کس دیگه ای اینو میخوند احساس میکرد شما داری به خاطر سلیقه ی شخصیش و علاقش به این عطر به باد تمسخر میگیریش.

و اینکه این به نظر اصلی شما بی ارتباطه ولی به نظر من هر کس از این عطر استفاده کنه لزوماً بی پول نیست، چه بسا کسایی رو دیدم که هم انجلز شر رو دارن و هم خمره رو و به نظرشون هر دو عطر های خوب و البته منحصر به فردی هستن. منم موافقم که اگر کسی نظراتو اصن نخونه و فقط به بخش «این عطر برای من یاد آور...» نگاه کنه، ممکنه فکر کنه انجلز شر و خمره کپی برابر اصل همن. به شخصه تا حالا تبلیغ های پیج های اینستاگرام از این عطر رو ندیدم که بدونم تا چه حد بر این شباهت اصرار دارن، ولی تا جایی که توی یوتیوب و فرگرنتیکا دیدم کسی نمیگه این دو عطر هیچ فرقی ندارن.

ممنون از همراهی شما. شب و روزتون زیبا.
23 خرداد 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : مهدی کنعانی آیدا
با سلام و عرض ادب خدمت خانم غزال ، بنده هر بار که جبهه گیری در مقابل عطرهای اماراتی را می‌بینم یاد چندین سال قبل تقابل بین طرفداران گوشی های نوکیا و سامسونگ و غیره می‌افتم!!! از نظر دوستداران نوکیا هیچ گوشی جز نوکیا گوشی نبود و هر کسی هم غیر از نوکیا گوشی دیگری میخرید پولش را دور ریخته بود و دور از جان شما و بقیه دوستان عقب افتاده ذهنی و اقتصادی و فرهنگی و ... بود!!! خب الان نوکیا کجاست و سامسونگ کجا؟!! و همینطور بعدها جبهه گیری در برابر گوشی های چینی !!! و در حال حاضر گارد گرفتن در برابر خودروهای چینی !!! چه دوست داشته باشیم چه نداشته باشیم تغییرات به سرعت در حال رخ دادن هستند و جایگاه ها بی ثبات!!! بنده هم از عطرهای اورجینال( برندهای معتبر ) استفاده میکنم و به تازگی هم از عطرهای اماراتی ، که با توجه به وضعیت اقتصادی و ریفرموله شدن عطرهای برند حداقل برای بنده سخت است که بتوانم به سمت عطرهای برند، بخصوص گران قیمت بروم !!! بعنوان مثال بنده عطر ورساچه اروز مردانه اصلی را دارم ، یکی از همکاران همین عطر را از برند الحمبرا خریداری کرده ، باور بفرمائید اکثر همکارانم اصلا متوجه تفاوت بین این دو نمیشوند!!! در کمال تعجب پخش و مانگاری اروز الحمبرا از عطر اصلی بنده هم بالاتر است!!! عده ای از دوستان درباره خطی بودن عطرهای شرکتی می‌گویند ، در این مورد هم باید بگویم تغییرات نت هم دارند ولی نه به شفافیت عطر اورجینال( حداقل در اروز اینطور است). ببخشيد زیاده گویی شد. با سپاس
27 خرداد 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : مهریار محمدرضا  رابعی نیا

رفقا امروز اینو خریدم، انصافا عجب رایحه ای داره، من بای کیلیان آنجل شر رو تست نکردم ولی این کار بوی گرون و گیرایی داره، به نظرم تا ارزونه و ریفرموله نشده بخرین و لذت ببرین!۱۱
28 اسفند 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : Anahita Kian Nik مهریار
واقعا عطر معقولی هست منم از بندر عباس خریدم فکر نمی کردم با یه ملیون عطر خوب گیر بیارم پخشش خوبه امیدوارم دوستان نگن که ای وای عطر فراگیری شد این همه خودخواه نباشیم در ضمن فضای کامنت گذاشتن در عطر افشان سنگینه و باید جملات ادبی آرایه و استعاره و … استفاده شه به شخصه این حجم از ادبیات رو نمیتونم تحمل کنم و رگ گردنم میگیره دوس دارم فضای خودمانی باشه که احساس راحتی کنم
29 اسفند 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : آیدا مهریار
با سلام و احترام
جناب آقای وفا میشه لطف کنید بگید از کجا تهیه کردید چون موجودی سایت تموم شده
29 اسفند 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک نازی جاوید
سلام آقا ابراهیم، راستش من از بازار بزرگ، زیر زمین پاساژ د.ب.ی خریدم، یکی داشت هیچ جای دیگه هم پیدا نکردم تو بازار بزرگ که بکاپ بخرم
01 فروردین 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : امیر علوانی رضا یگانه
سلام، آره عطر خوبیه، من فقط شروعشو دوست ندارم حدود نیم ساعت که میگذره عالی میشه، من حس بویاییم چند ماهه داره کار میکنه، قبلش بو متوجه نمیشدم! ولی تو این مدت انقدر عطر خریدم و به روایح علاقه مند شدم که از همه ی کارام افتادم، نمیدونم چرا از کنترل خارج شدم! دلم نمیاد عطرای گرون بخرم چون میترسم بینیم دوباره کار نکنه و نتونم از عطرا لذت ببرم،
01 فروردین 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Marmar رضا یگانه
ممنون از پاسخگویی تون ، حالا میگردم شاید پیدا کنم جای دیگه
01 فروردین 1402 پاسخ تشکر
درود...
جانا سخن از زبان ما میگویی
میام تو عطر افشان و مطالب رو میخونم، سوای فضای کارشناسی مربوط به عطر...
فکر میکنم رفتم کنسرت محمدرضا لطفی فقید، سایه هم داره حافظ میخونه و استاد هم مایه ابوعطا رو گرفته و ... انقدر فضا آرت میشه که نمیشه پلک زد، چه برسه به تکون خوردن و اظهار نظر...🙄😥
پی نوشت: عطر یک اثر هنری است
08 فروردین 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : آیدا سعیده دهرویه
سلام دوست عزیز . چه زیبا فضای نظرات سایت رو تشریح کردید. جدای از مقوله دل انگیز عطر و رایحه ، در این سایت کمال ادب و فرهیختگی رو شاهد هستیم.
08 فروردین 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : غزال حسین رفیعی
سلام به روی ماهت
ارادت
08 فروردین 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پدرام محمدی امیر علوانی

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
با احترام
یکی دیگر از عطرهای فاخر برند لطافه با رایحه ای بسیار خوشبو در طبع گرم و شیرین که بر هر شامه ای به نظرم مورد پسند خواهد بود. شخصاً از عطرهای تلخ بیشتر استناد می‌کنم اما برخی عطرهای شیرین نیز واقعا بسیار شامه نواز هستند که بسیار یادآور رایحه ی عطر رژ سارای از برند آتلیه دس اورس می‌باشد با همان تم خرمایی دارچینی اما ملایم تر از رژ سارای. کل رایحه در بستر شیرینی بسیار مهربان است که حتی از روی درپوش هم شامه ها را مدام به تکرار بونوازی، مجبور می‌کند.
رایحه‌ای از پناه عشق در سرمای تندبادی یخی که صدای خش خش سیم های کابل تیر چراغ برق ها در پیاده راهی بی عابر که عاشق و معشوق اولین ردپای عاشقانه ی خویش را در گستره ی سپید این پیاده راه، برجای می‌گذارند..... رایحه‌ای از اولین قرار عاشقانه ی عاشق و معشوق در پیاده راهی بی عابر سپید پوش که معشوق با بونوازی این عطر، سلامی آرام از طنین صدایی خاموش را بر عاشق هدیه می‌کند.... رایحه‌ای از اولین برخورد فیزیکی دستهای عاشق و معشوق بر یکدیگر در همان پیاده راه بی عابر سپید پوش که گویی این دستها بی اختیار یکدیگر را لمس می‌کنند، که انگار آنها (دست‌ها) نیز از جبری بی اختیار عاشق و معشوق تبعیت می‌کنند.... رایحه‌ای از اولین نگاه گرم عاشقانه ی عاشق بر سیمای مذاب گون معشوق که در سرمای سوزناک یخی، حتی گستره ی برفی پیاده راه بی عابر نیز توان مقاومت این گرمای نگاه عاشقانه را ندارد.... رایحه‌ای از اولین لبخند آرام عاشق و معشوق بر همدیگر که گویی هیچ هدیه‌ای، اهدایی تر از لبخندها نخواهد بود..... رایحه‌ای از اولین میل عاشقانه در کافه شاپی چوبی که صدای خشم هیزم 🔥 گرفته ی شومینه ی آن، امن ترین پناهگاه عاشق و معشوق در سرمای سوزناک یخیست.... رایحه‌ای از اولین نشست دو نفره ی عاشق و معشوق در صندلی های چوبی مقابل هم، که نگاهی از عمق عشق در چشمانی برق آلود آمیخته می‌شود.... رایحه‌ای از اولین لمس کردن بند بند انگشتان معشوق توسط عاشق، که معشوق با سکوت عاشقانه ی خویش، نظاره گر حس عاشقانه است.... رایحه‌ای از اولین 😘 عاشق بر دستان ظریف معشوق که گویی با این بوسه ی گرم، تمام هستی را بر معشوق هدیه کردند.... رایحه‌ای از اولین لمس دستهای معشوق با چشمان بسته ی عاشق که معشوق در لحظه‌ای، انجمادی از 🔥 عشق را حس می‌کند.... رایحه‌ای از اولین لمس پیشانی معشوق با پیشانی عاشق که گویی در مکث این گرمای پیشانی عاشقانه، تفکرهای خاموش عاشق و معشوق بر یکدیگر تبادل می‌شود.... رایحه‌ای از اولین تجربه ی حس داشتن ارزشی فراتر از ارزش‌ها در ❤️ و روح عاشق و معشوق که این ارزش را با هیچ ارزشی در هستی معاوضه نخواهند کرد.... رایحه‌ای از اولین هدیه ی خوراکی عاشق بر معشوق در یلدایی سوزناک که سبدی چوبی را با آجیل و پاستیل در کناره هایی از گل‌های سفید و قرمز و زرد آراسته می‌سازد و با روبانی صورتی، آن را آذین می‌بندد..... رایحه‌ای از اولین هدیه ی عاشق و معشوق بر همدیگر در روز عشق که روزها برای یافتن این هدیه در تکاپو بودند..... رایحه‌ای از اولین عیدانه ی عاشق و معشوق بر همدیگر که قلکی از مهر عشق را هدیه می‌کنند.... رایحه‌ای از اولین سالگرد تداعی یک روح در دو کالبد که شادی را با شادی و اندوه را با اندوه همراه است..... رایحه‌ای از اولین خاطره‌ ی عشق در اولین حافظه ی عاشقانه که گویی حتی در زندگی پس از زندگی نیز، یادآوری خواهد شد......
...............
عطری با کیفیت اولین حافظه ی بویایی در قلمرو عشق که تا زمان زیست نیز در شامه های عشق، بی تکرار خواهد بود. با ماندگاری دو بار حرکت زمین به دور خود روی الیاف پولار و نخی و ۵ ساعت روی پوست با پراکنش خوب در ساعت اولیه ی تن‌پوش و متوسط در ساعات بعدی تن‌پوش در شیشه ی زیبا و جذاب مکعبی و ضخیم و هاردباکسی زیباتر داخل کروم طلایی در حجم ۱۰۰ میلی لیتر.
سپاس از همراهی بزرگواران......
27 خرداد 1402 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : مهدی کنعانی Anahita Kian Nik
سلام
ممنون بابت توصیف زیبایی که همیشه دارید

بین این و کیسمت انجلز کودوم به نسخه اصلی بیشتر شباهت دارن ؟
28 مرداد 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هاشم پور ارژنگ بوترابی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای فرهودی بزرگوار از مهر و همدلی شما کمال سپاس دارم. در شامه ی من عطر میسون الحمبرا آنجل کیسمت شباهت زیادی به عطر اورجینال بای کیلیان آنجلز شر دارد و عطر خمره از برند لطافه شباهت نزدیکی به عطر اورجینال بای کیلیان آنجلز شر انیورساری ادیشن دارد.
بهترین ها برای شما دوست گرامی.....
28 مرداد 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : هاشم پور امیر علوانی
سلام و عرض ادب خدمت استاد اسدی عزیزم
یک سوال ازتون داشتم
شما خمره قهوه رو تست داشتین ؟ به نظر شما منی که شیرینی زیاد خمره معمولی رو‌ نتونستم رو تن خودم قبول کنم و برای خانم ها مناسب تر دیدمش ...
میتونم خمره قهوه رو برای مصرف خودم بدون تست تهیه کنم ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید سپاس
روز و شبتون خوش و حال دلتون عالی
08 آذر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : هاشم پور TIMELESS
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای جعفری بزرگوار بله عطر خمره قهوه به دستم رسید. در خصوص رایحه ی این عطر عارضم که DNA همان از عطر خمره وینتیج هست با این تفاوت که کمی رایحه ی شکلات سوخته یا پودر کیک شکلاتی که کمی دچار سوختگی شده است ازش درک می‌کنم. رایحه ی قهوه به اون شکلی که در سایر عطرهای مبنای قهوه حافظه داریم در عطر خمره قهوه برای من آشکار نبود. شایان ذکر است که نبایستی ماهیت رایحه ی عطری بر مبنای آکورد اصلی ای قهوه را برای عطرهایی که مبنای تم کناره‌هایی از قهوه دارند، مورد سنجش قرار دهیم و مدعی باشیم که تمامی عطرهای به اسم قهوه در لیبل خود عطر بایستی همان عطر قهوه‌ای که در ساختار آکورد اصلی یه عطر هست، باشند. بنابراین عطر خمره قهوه با توجه به طبع گرم و شیرین بودنش هر چند کمی به تلخی سوق دارد، اما باز هم فکر می‌کنم با شخصیت زیست روانشناختی شما سازگار نباشد. از نظر پرفورمنس از خمره وینتیج بهتر هست و راضی کننده خواهد بود. برای شامه ی من به جهت یه کار جدید از برند لطافه بر مبنای روایح گرم و تلخ و شیرین مورد پسندم هست. لازم به ذکر است که رایحه ی عطر خمره قهوه برای حافظه ی بویایی من آشنا به نظر رسید و در نظر من ترکیبی از عطر بای کیلیان آنجلز شر انیورساری ادیشن + عطر کوبان وود از برند آرورا سنتس هست. رایحه ی خمره قهوه برای من دلنشین هست و هر شخصی که عطر خمره وینتیج را مورد پسندش باشد، به احتمال زیاد عطر خمره قهوه هم مورد پسندش خواهد بود.
با آرزوی بهروزی برای شما و تمامی بزرگواران....
08 آذر 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : پویا یوزباشی هاشم پور

دوستان عزیز سلام
با توجه به اشتیاق سرکار خانم فیضی ارجمند مبنی بر تست این عطر و تعاریف سایر بزرگواران ، من این عطر رو سفارش دادم...
امروز به دستم رسید...
نظرات خود را که حرفه ای نیستند و صرفا برداشت عمومی و شخصی هست می نویسم :
۱. کیفیت رایحه واقعا خوب هست خصوصا با این قیمت!
۲. حتما باید رایحه شیرین را دوست داشته باشید تا این عطر مطلوبتان واقع شود.
۳.برای آقایان چندان مناسب نیست و بیشتر مناسب بانوان بالاتر از ۳۵ سال هست؛ به راحتی با هدیه دادن در روز مادر باعث خوشحالی خواهد شد، به شرط قبول رایحه شیرین و استفاده در فصول سرد.
۴. ماندگاری خوب هست و خیلی بیشتر از اغلب عطرهای برند و نکته جالب این هست که ماندگاری آن زننده نیست... عطر های بی کیفیت اغلب شما را مجبور می کنند یا لباستان را عوض کنید یا پوست محل اسپری شده را بشویید... ولی این عطر شما را کنجکاو می کند که بیشتر ببویید، البته دنبال کشف رایحه ای عجیب نباشید:)
۵. مناسب هوای بارانی یا سرد هست.
۶. هارد باکس شکیل هست، ولی کیفیت معمولی دارد.
۷. شیشه با کیفیت و قشنگی دارد ولی درب آن کیفیت چندانی ندارد و پلاستیکی هست و بعضا نیاز به نیروی بیشتر از معمول برای باز کردن درب دارد.
پاینده باشید و شاد...

28 فروردین 1402 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : مهربد Anahita Kian Nik
vhds بسیار گرامی
واقعا ممنونم از این توصیف کامل
28 فروردین 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : مهریار nazanin
سپاسگزارم از شما...
ببخشید که متاسفانه قادر به تفکیک و توصیف نوع روایح نیستم.
29 فروردین 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : آیدا مهریار

6
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
از سر کنجکاوی دکانتش رو گرفتم.
باید بگم نسبت به قیمتش بدک نیست- اما واقعا همین و نه بیشتر. میشه گفت یک عطر نسبتا اقتصادی در فضای ارمانی استرانگر ویت یو، ازارو وانتد، سالواتور فراکو یومو، زارا وارم ریچ ادیکتیو، .. هستش. سینتتیک میزنه.
برای زیر 30 سال و شبای سرد مناسبه.
جایگزین انجلز شر؟... بهتره چیزی نگم.
16 تیر 1402 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : هاشم پور عاطفه نظری

به شدت خوشبو و با کیفیت،اگه واقعا نخواهید وسواس به خرج بدین و نت ها رو موشکافی نکنید،هیچ فرقی بین این عطر با نیش هایی مثل angel's share و یا حتی side effect اینیشیو،،پیدا نخواهید کرد.
با توجه به قیمتش و کیفیتش حتی در blind buy کردن هم شک نکنید

[EDITED] 1401/12/07 09:35
06 اسفند 1401 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : Anahita Kian Nik مهریار
اینیشیو،اشتباها موبایل ایناسیو چاپ کرده
07 اسفند 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : derrick

5
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
لطافه خمره......شیرینی خفه کننده و دیگر هیییچ ....مگه میشه خلاص شد ازدست این شیرینی اصلا مگه ول کن هست این شیرینی خوفناک ..عزیزان هیچ راه گریزی نیست باید مهلت بدین خودش رهاتون میکنه ..بدون تست این عطر رو خریدمش و چه اشتباهی کردم ......شباهتش به نمونه اصلی یه شوخی هست همین و بس
11 آبان 1402 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : سعید سولماز
جناب جوانشیر متاسفم که تجربه خرید بدی داشتید. و خیلی زیبا فرمودید دقیقا همین هست. کاملا با شما موافقم. اصلا به نظر بنده نباید دنبال کار کپی بود به هیچ وجه آدم رو راضی نمی کنه مگر آدم به دنبال فریب دادن خودش باشد. به قول جناب آرشیتکت این کارهای بی عطار شناسنامه ندارند واقعا. با تشکر
11 آبان 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : سولماز سیدمصطفی موسوی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای جوانشیر بزرگوار از اهدای تجربه ی معطر و ارزشمند شما بر این محفل سپاسگزارم. دوست گرامی من هم عطر لطافه خمره را در آرشیوم دارم و جالبه برعکس فرموده ی شما اصلا برای شامه ی من این عطر خفه کننده یا شیرینی خفه کننده نیست چراکه واقعا هم ماهیت آنچنان شیرینی تند و تیز نداره مثل عطرهای برند MFK (باکارات رژ یا گرند سویر) و ..... حتی روی پوست هم عطر خمره ماندگاری متوسطی داره و بسیار آهسته گستر هست که پراکنش چندان بالایی هم از خودش آشکار نمی‌کنه و روی پارچه ماندگاری خوبی داره که باز هم مثل عطرهای برند MFK دارای ماهیت ماندگاری غلیظ از رایحه نیست.... چندین نفر از دوستان و همکاران خودم که عطر خمره از لطافه را خریداری کردند هم اصلا به خفه کنندگی شیرینی این عطر اشاره نکردند تا بحال .....
شاید شما همیشه عطرهای تلخ را مورد استناد خودتان قرار داده‌اید که با تجربه ی عطر خمره، همچین حسی براتون تداعی شده..... به هر حال باز هم سپاسگزارم از نظرات مفید شما برای این محفل.
بهترین ها برای شما دوست گرامی.....
11 آبان 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : Haddock مهریار
با سلام و ارادت خدمت استاد بزرگوارم جناب اسدی عزیز
کاملا با فرموده شما موافقم و درست هستش ... منتهی مشکلی که وجود داره این است که ایشون هم احتمال خیلی زیاد مثل من شیرینی زیاد مورد پسندشون نیست و اکثرا کارای تلخ استفاده و پسند کردن ... من همین الانم شیرینی خیلی خیلی زیاد تحملش برام سخته واقعا روی تن خودم ... منتهی سعی کردم مشاممو قوی تر کنم و الان خداروشکر با کارای شیرین هم ارتباط گرفتم مثلا یکی از کارا که عاشقشم دیور هوم اینتنس ... به نظر من افرادی که مثل من هستن اصلا نباید سمت کارای خیلی شیرین برن چون این اتفاق می افته و اذیت کننده میشه براشون ... نظر شخصیم اینه که خمره رو تن خانم ها خیلی بیشتر میشینه ولی خب کار یونیسکس جنسیت نداره اما نظر من اینه ... با تشکر از استاد عزیز ببخشید دخالت کردم خواستم تجربه مو بگم شاید به درد دوستان خورد...
11 آبان 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سالمی مهربد
با سلام و ارادت مجدد خدمت شما
و پیرو صحبتام و استادان عزیز ، این کار به هیچ وجه مشابه آنجلز شیز بای کیلیان نیست و کسی هم تا حالا همچین چیزی نگفته ... این کار و کلا کارای لطافه الهام گرفته شده از رایحه بعضی عطر ها هستن نه دقیقا مشابه ... خمره یک عطر مجزا با قابلیت های مجزا هستش نسبت به آنجلز شیر و فقط الهام ریزی گرفته ... شما به امید شباهت به نمونه اورجینال آمجلز شیر خریدید که کاملا اشتباه بوده و بهتر بود یکم بیشتر تحقیق میکردید یا حداقل دکانت تهیه میکردید ... به هر حال ارادت دارم ‌.. شاد و پیروز باشید
11 آبان 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سميرا_ال مهربد
با سلام و عرض ادب خدمت جناب دکتر اسدی عزیز. بنده هم هر وقت عطر خمره رو میپوشم شیرینی و گرمی بیش از اندازش کلافم میکنه. یکی دو بار با یک عطر خنک و تلخ ادغام کردم تا تونستم تحملش کنم به نظر من باید تعداد اسپری را کم کنید تا بتونید تحمل کنید. البته به ذائقه بویایی اشخاص هم مرتبطه بعضی ها بوهای شیرین رو دوست دارند و ازش لذت می‌برند. از جناب اسدی عزیز هم بابت راهنمایی هاشون تشکر میکنم حضورشون غنیمتیست در این جمع سلامت و خوشبو باشید
11 آبان 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Mahmood.R
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای کرمانی بزرگوار از همراهی و عنایت شما کمال سپاس دارم. من در نحوه ی استفاده از عطرها تابحال بیشتر از ۴ پاف استناد نکرده‌ام و شاید بر مبنای همین نحوه ی استفاده، حس خفگی در عطرها برایم پیش نیامده و حتی در عطرهایی مثل باکارات رژ یا ساتین عود یا گرند سویر هم فقط ۴ پاف استناد میکنم و این عطرها هم حس خفگی برایم تداعی نمی‌کنند که البته حس غلیظ بودن این عطرها را حتی با همان ۴ پاف متوجه میشم اما واقعا حالت خفگی عطری واسم تداعی نمیشه..... به نظرم بیشترین لذت از رایحه ی یه عطر حداکثر ۴ تا ۵ پاف اسپری کردن هست برای من و شاید سایر عزیزان با تعداد پاف های بیشتر، لذت بیشتری را تجربه کنند اما برای من فقط همان ۴ پاف، بیشترین لذت را تداعی می‌کند.
انشالله همیشه سلامت و معطر زیست کنید دوست خوبم.
بهترین ها برای شما و تمامی بزرگواران....
11 آبان 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : مهربد فاطمه فیضی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای جعفری بزرگوار شما از عطرشناس های این محفل هستید و قطعا نظرات شما به مانند نظرات سایر دوستان و اساتید این محفل، حائز اهمیت بسزایی هست. بله برای برخی شامه ها بصورت ژنتیکی شاید عطرهای ماهیت شیرین حالت خفگی یا شاید حالت تهوع هم ایجاد کنه و برای عطرهای تلخ هم همینطور..... همانطور که خودتان مستحضر هستید خیلی ها از عطر بلک افغان متنفر هستند یا امواج اینترلود، در حالیکه عطر بلک افغان و امواج اینترلود ۵۳ برای من بسیار مورد پسند هستند و لذت میبرم از رایحه ی این عطرها اما چون به تعداد خیلی کم حداکثر ۲ پاف از این عطرها را استناد می‌کنم واسه همین شاید لذت بسیار زیادی را تجربه میکنم.
در حالت کلی من با تعداد بیش از حد پاف عطری مخالفم و همیشه در کمترین تعداد اسپری میکنم که خودم لذت ببرم از رایحه و اگر هم کسی نزدیکم بود برای چند لحظه ماهیت عطر تن‌پوش شده ی منو متوجه بشه، همین برای من لذت بخش هست.
انشالله همواره سلامت و معطر زیست کنید....
11 آبان 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : مهربد فاطمه فیضی
🙏🌹
12 آبان 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک TIMELESS

اگر در مورد عطرهای اوریجینال و عطرهای برندهای با اصالت بحث شود در کنار آن گفته شود این عطر می‌تواند جایگزینی در حد اقتصادی برای آن عطر شود کفایت می‌کند.
02 فروردین 1402 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری علیرضا ر
درسته.
و یک نکته دیگه اینکه در صنعت عطرسازی چیزی به اسم «کپی قانونی عطر اصلی » و تحت لیسانس کمپانی اصلی و ... به این معنی که از طرف شرکت اصلی سازنده عطر مجوز کپی کردن گرفته باشه یا فرمولشو ازش خریده باشه (پیدا کردن فرمول یک عطر با کروماتوگرافی اغلب امکان پذیر هست) نداریم. اینها شایعاتی هست که اسانس فروشها باب کردن.
اغلب شرکتهای کپی کار، طراحی بطری و جعبه و اسم رو تا حد ممکن نزدیک به عطر اصلی انجام میدن اما در عین حال با اختلافات کوچیکی که کپی رایت عطر اصلی نقض نشه و از پیگرد قانونی توسط شرکت اصلی در امان بمونن و بتونن در کشورهای مختلف مجوز فروش و واردات بگیرن.
از این لحاظ، شرکتهایی مثل فراگرانس ورلد، جانوین، روونا، الحمبرا، لطافه، ... همه کپی ساز و تقریبا در بک سطح هستن.
03 فروردین 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : ماری محمدرضاسپهی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟