سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟
همانطور که آخرین پرتوهای خورشید با آبدرههای منطقه مُسَنْدَم (در عمان) بدرود میگویند و چشماندازی شگفتانگیز را خلق میکنند، عطر «انکلیو» هم تصویری پیچیده از طراوتی ناب را میآفریند که نهانگاه گرم و خاکیـزمینی پُرمایهای را درون خودش جای داده است؛ آنجا که انگار زمین به ملاقات دریا میرود. نتهای آبی و سبز برگرفته از نعناع دشتی و هل این عطر را چندین پله بالاتر میبرند و طراوتی به آن میبخشند که انگار تا ابد دوام میآورد؛ درحالی که نتهای کهربا، لابدانیوم، دارچین و چرم سافیانو با رایحه خسخس آمیخته شدهاند تا حالوهوای همان کوههای پُرحرارتی را به چنگ بگیرند که در لحظه تلاقی زمین و دریا شکل میگیرد.
برند | آمواج |
عطار | جولین راستکینت |
سال عرضه | 2020 |
گروه بویایی | شرقی فوژه |
کشور مبدأ | عمان |
مناسب برای | آقایان و بانوان |
اسانس اولیه | نعناع ، هل ، دارچین ، فلفل صورتی |
اسانس میانی | رز ، نعناع هندی ، خس خس ، صمغ کندر |
اسانس پایه | چرم ، لابدانیوم، امبر اکستریم |
حالا جالب اینجاست که این عطر روی میز اصلا نت هایی که اون پنجاه نفر گفتند رو نداره!!
اینجا میرسیم به یک نکته! استدلال بویایی هر کس. یعنی هم قدرت شامه یک نفر و همچنین ایدئولوژی بویایی هر نفر نقش داره! هر یک از ما یک ایدئولوژی بویایی داریم! که ناخودآگاه شامه ماست! اون کسی که از عطری نت پرتقالش رو بهتر درک میکنه با اون شخصی که نت چوب صندلش رو میفهمه تفاوت زیادی دارن! شاید اینجا نتونم کامل تر به این مقوله بپردازم! طبق تحقیقات من ناخودآگاه بویایی عکس ذائقه عمل میکنه! یعنی برداشت یک نفر از یک عطر به طور کلی نه تنها یک نت بلکه بصورت کلی،نشان از وجود پارادوکس بویایی ست.