AMOUAGE - Overture Man

آمواج اورتور مردانه

مردانه
کد کالا : ATR-42629
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-42629
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 270
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
13,565,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    16
  • نمی پسندم
    12
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    12
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    4
  • رسمی
    12
تعداد رای های ثبت شده : 83
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

این عطر ترسیم شگفت‌انگیز جذبۀ جنتلمن‌ها است. رایحه‌ای است که ظرافت، عظمت و احساسی را بر می‌انگیزد که غالباً در اوپراها به نمایش در می‌آیند. از رایحه‌ای جدید برای مردان لذت ببرید. در آمواژ اورتور، از کنیاک درجه یک استفاده شده است که حس ظرافت باشکوهی را ایجاد می‌کند. اورتور مردانه حس راز‌ورمز درخت مرمکی را در رایحۀ میانی خود دارد و چوب صندل اغواکننده‌ای در رایحۀ پایۀ آن به کار رفته است. این رایحۀ چوبی مناسب کسانی است که از آنها حس مهربانی، وقار و خلاقیت می‌تراود.

برند آمواج
سال عرضه 2019
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه گریپ فروت ، هل ، جوز ، زنجبیل ، زعفران ، زیره سبز، کنیاک
اسانس میانی لوبان ، نعناع هندی ، شمعدانی ، صمغ درختچه مر، لابدانیوم، دارچین ، صمغ درخت مصطکی
اسانس پایه چوب صندل سفید ، چرم ، سالویا اسکلاریا، روایح حیوانی
نمره کاربران
Overture Man-آمواج اورتور مردانه
رایحه
8.1
37 رای
ماندگاری
8.7
37 رای
پخش بو
8.2
37 رای
طراحی شیشه
8.8
37 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
عطرگرام
نظرات کاربران (27 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
6
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
متاسفانه در اُوِرچِر هیچ بُعدی را نیافتم که ترغیبم کند او را دوست داشته باشم..
اما بین دو احساسِ ناهمتا مانده ام! تنفر از بی‌ظرفیتیِ شخصیتی‌اش؛ یا محترم شمردن حال و هوایش! ازش بدم بیاید یا به عنوان شخصی قابل احترام نگاهش کنم!
ده بیست تا نت و آکوردِ بعضا دوست‌داشتنی، یک جا زورچپان شده اند در حلقوم‌اش! من را یاد انسانی‌ می‌اندازد که پایش را فراتر از ظرفِ وجودیِ خود گذاشته و، عوضِ به تعالی رسیدن، بی‌راهه می‌رود.. به هر یک از ما توسط معبودمان ظرفیتی عطا شده و بر حسب آن میزان، امتحان خواهیم شد و رنج خواهیم کشید! و نیز، او، تنها همان قدر به ما تکلیف داده و نه بیشتر.. اما اگر انسان بخواهد، ظرفش را بزرگ‌تر خواهند کرد! تا که آدمش که باشد!...
اما اورچر نمی‌خواهد.. فلسفه می‌خواند، می‌نویسد، مطالعه میکند، اما تفکر نمی‌کند.. زنجیرِ کلمات، چون طنابی بر گردنش آویخته می‌شوند، به خوردِ وجودش می‌روند، و مغزش را بسته و دلش را تاریک می‌سازند! چون یک پوچ‌گرا حرف می‌زند و عمل می‌کند..مغزی شلوغ همراه با نشخوار فکری.. تاکسیک است و این سم را مطلقا در خونِ شما تزریق خواهد کرد!
سه ثانیه، نسیمی از رایحه پای‌سیب و اندک زعفرانی که درون بافتِ شیرینی رفته باشد.. به علاوه یک قاشق مربا خوری شیره توت! این اُپنینگ، مثلا قرار است وجه اشتراک این عطر با نسخه زنانه‌ اش باشد! آیا حقیقتا می‌توان او را جفتِ اورچر زنانه خواند؟ من اینطور فکر نمی‌کنم.. قلبش را خواهد شکست؛ به راحتی!
این رخ بدقلقِ حیوانیِ گلاویز شده با مشکی اوردوز کرده و تیغه‌های شمعدانی، ستون‌های خانه‌ای اند که او درون خود بنا کرده و تنها، آنجا سکونت دارد! دانه های کندر در آن خانه زیر پایش لِه خواهند شد.. سرگیجه‌های ادویه‌ای دارد و معجونش ترک نمی‌شود.. عصاره‌ای حرارت دیده از دارچین، عسل، خرمای شهد دار و زنجبیل! او این معجون را جام جام سر می‌کشد و آن مایع داغ، بر زمین، روی کندر‌های لگدمال شده، بر بدنش؛ از لبانی خشک سرازیر می‌‌شود و می‌ریزد.. در هم آمیخته می‌شود؛ با موهای ژولیده و تنِ عرق کرده‌ اش..
باری؛ آدم‌ را به فکر فرو می‌برد.. مثل او را زیاد دیده ام.. حال همچنان مانده ام بین آن دو احساسِ ناساز...

[EDITED] 1402/09/23 10:32
22 آذر 1402 پاسخ تشکر
38 تشکر شده توسط : احسان جباري عرفان يعقوب زاده
سلام نازنین جان:
چه خوش نواختی در وصف این غول زنجیری و خشمگین آمواج
لذت بردم و ممنونم از نگارش هنرمندانه تو دوست خوبم.
موفق و شادمان باشی.
22 آذر 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : Mehran مهربد
سلام، غولِ زنجیری واقعا برازندشه:) اما حقیقتا ازش توقع نداشتم! از دور خیلی آروم به نظر می‌رسید:)
ممنون‌ام از لطف و نگاه شما،
خدا حفظتون کنه🌸
23 آذر 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : مهربد مریم میربیک

6
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
امواج اورچر

یه عطر انیمالیک، دودی و ادویه ای

امواج اورچر برای من شروعی نسبتا زننده از روایح انیمالیک و دودی داره. این رایحه انیمالیک یه تم چرب شبیه دنبه+ عرق ( زیره) داره شبیه مثلا مثل بوی تن عرق کرده یه اسب ( در بهترین حالت) که تا به حال من مشابه ش تو عطر به مشامم نخورده بود و برای من ازارنده ست.

این رایحه نیم الی یک ساعتی غالبه و بازخوردای بدی داره. کمی بعد این رایحه تا حدی فروکش میکنه و یه ترکیب بوزی ادویه ای( ملغمه ای از دارچین و هل و زعفرون و..) نرم و شیرین غالب میشه که در تضاد با مرحله قبل هست.

این ایده شروع چرک و انیمالیک و پایان خوش بهه نظرم دیگه خیلی خز شده.انگار امواج بدجوری به بن بست رسیده و برای تولید کارای خلاقانه واقعا یه جورایی داره دست وپا میزنه. امیدوارم که بتونه به روزای خوبش برگرده هرچند که با این سیاستی که در پیش گرفته بعید به نظر میرسه.
13 بهمن 1401 پاسخ تشکر
38 تشکر شده توسط : مهدی براتی  Someone Out There Saba
با درود
با اینکه با بیشتر عطرها میتونم کنار بیام ولی این یکی برایم زننده بود. جزو عطرهایی بود که باعث شد بعد از مدتی نیش بازی دیگه خیلی پیگیر نیش ها نباشم چون برای منی که نه مجموعه دارم نه حرفه ام مرتبط با عطر هست هدر دادن پول حساب می شود و فقط برای تجارب بویایی به داشتن دکانت بسنده میکنم. تصور اینکه کسی این عطر را بپوشد و برود در یک جمعی یا محفلی خیلی برایم سخت است. بعید میدونم کسی یک عطر کاملا نیش 100 را بتواند تمام کند. خودم اوایل لانچ بلک افغان هرچند خیلی هم دوستش نداشتم، جوگیر شدم و خریدم. با اینکه جزو عطرهای پرطرفدار در ایران است ولی تو این چند سال فکر نکنم بیشتر از 5 میل مصرف کرده باشم که آنهم بیشتر برای خلوت خودم یا فضای بیرون بوده است و واقعا موقعیت استفاده عطرهای نیش را به عنوان عطر روزانه، در خانه (بدلیل خوش نیامدن خانواده ام)، سرکار یا حتی مهمانی هم ندارم.
بنابراین هزینه خرید عطرهای نیش را که معمولا گران هستند را به خرید عطرهای دیزاینری با کیفیت و یا برندهای لوکس خوش بازخورد مثل مارلی ها و تام فوردها اختصاص میدهم و هم خودم راضیم و هم اطرافیان لذت می برند.
با سپاس

[EDITED] 1401/11/14 12:52
13 بهمن 1401 پاسخ تشکر
29 تشکر شده توسط : مهدی براتی Mehdi
منم سمپل این کار رو دارم و چندین. وز متوالی تستش کردم ولی نتونستم باهاش ارتباط پیدا کنم .با این همه تبلیغاتی که در بارش شده عطر زیاد دل برویی نیست.
13 بهمن 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : nazanin بابک
درود بر شما

روایح کاملاً سلیقه‌ای و برداشت‌ها همیشه متفاوت هستن.

به شخصه هیچ تِم انیمالیکی از این عطر دریافت نکردم بلکه شروعی ادویه‌ای/بوزی بسیار جذابی داشت که در اولین تست به خودم گفتم همینه! گرچه در بیس نُت چرم مشهود هست امّا چه چرمی؟! چرمی لطیف و صیقل خورده که در تلفیق با کُنیاک بی‌نظیر شده.

در آخر بنظر من این عطر آخرین شاهکار کریستوفر چانگ برای برند لوکس آمواج بود.

موفق باشید
14 بهمن 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : مهدی براتی امیر حیدری

سلام و عرض احترام به همه دوستان:
Overture یه کار تقریبا گرم با حجم زیادی از روایح بالزامیکی و صمغی و نت های انیمالیک که از نظر شخصی من یه کار صفر یا صد به حساب میاد. یعنی یا مجذوب میکنه شما رو و یا بالعکس ممکنه ازش متنفر بشید.
کاری به غایت نیش گون که رایحه ای خاص و عربده کش داره.
شروعی اسپایسی بهمراهی خراشی تند و تیز و الکلی ولی بسیار شفاف از زنجفیل و زعفران که یکمی شیرینی هم داره. رایحه ای خاص و نیمه شاداب که تقریبا بعد از حدود 10 دقیقه با حجم زیادی از روایح رزینی و بالزامیکی وارد فاز جدیدی میشه. تغییر نت به خوبی انجام میشه و قابل ذکر هست که شفافیت نت ها خیلی بالاست و وضوح یه نت و عنصر رو به خوبی حس خواهید کرد.با تمام تفاسیر که گفتم این مرحله از کار رایحه ای تلخ و گزنده و خفه ایی داره که با اضافه شدن نت های انیمالیک و پودری اوج پیچیدگی و سنگینی کار تازه براتون نمایان میشه. شاید برای شامه عادی یک کار گرم و مشروبی خیلی سنگین به حساب بیاد ولی افراد باتجربه تر خصوصا تو زمینه عطر های نیش حتما تامل بیشتری رو روی رایحه این کار خواهند داشت.فاز نهایی که شخصا عاشقش شدم حضور چرمی کهنه و خسته در کنار روایح بسیار غلیظ دودی هست. دودی غلیظ و سیاه و چرمی به کهنگی دستکش های چرمی قدیمی که سال هاست دارند پوشیده میشن. رایحه ای غنی و تاریک ولی در عین حال لوکس و بسیار شیک که به غایت مردانه و خشن هست .پرفومنس رایحه ، پخش و علی الخصوص ماندگاری بالایی داره این عطر و اگر مجذوبتون کنه هرگز ترکش نخواهید کرد.
شاد و عطراگین باشین
14 آذر 1400 پاسخ تشکر
35 تشکر شده توسط : مهدی براتی  داود
با سلام و احترام خدمت استاد ارجمند جناب رضایی شوشتری عزیزم
استاد ممکنه لطف کنید بفرمایید کجا تستش کردین؟ ممنون میشم در حد قوانین سایت راهنمایی بفرمایید. سپاسگزارم...
14 آذر 1400 پاسخ تشکر
iman جان سلام و عرض ادب خدمت شما:
من این کار رو پارسال توی یک مجموعه فروشگاهی در بلوار اندرزگو و پاساژ ساینا تست کردم.البته با اجازه مدیر محترم تا جایی که تونستم قوانین رو رعایت کردم راجب به درج آدرس و مشخصات مزبور.
15 آذر 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 Iman
سلام ایمان عزیز

سمپل اورجینال این کار رو میتونید از یکی از سایت های ایرانی تهیه کنید ، در بخش محصولات جدید
صفحه 2 ، به قیمت 170 تومن

در گوگل سرچ کن دقیقا اینو :

پرفیوم ش..نگ

سایت اول فارسی با لوگو سبز و نارنجی هست .
15 آذر 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 آرش گودرزی
درود بر دوستان..چند روز پیش بالاخره در اصفهان موجود شد و موفق شدم تستش کنم با توجه به اینکه خیلی از دوستان تعرفش رو کرده بودن.....به شدت خوش بو و خاطره انگیزه با توجه به اینکه من فکر میکنم شرکت امواژ خیلی استادانه گذشته رو به حال تعریف میکنه و شاید رمز موفقیتش هم همین باشه....کیفیت کار بالاس و ایجوری بگم ...توی نصف لیوان جک دانیلز مشکی(تاکید بخاطر اینکه فقط این ویسکیه که به نظرم خوش عطر ترینه بخاطر نگهداری در بشکه های نیم سوخته افرا)و یک حبه جوزهندی و یک کم چوب دارچین و نارنگی....بعد از دو ساعت ...میشه این بزرگوار من که خیلی خوشم اومد......!اما همزمان اپیک رو هم روی بلاتر تست کردم و آوردمش دفترم یک روز گذشت ...دفترم به وضوح بوی اپیک گرفته بود.....زیباااااا بود فوق العاده
02 آبان 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : الف.ر ش  داود
یه عطر همه چیز تموم عالی هیچ ایرادی به این شاهکار نمیشه گرفت آمواج با این کار کامبک زد و خودشو به صدر جدول نزدیک کرد 👌👌👌
02 آبان 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط :  داود بابک


عرض ادب و احترام
در این مدت بارها و بارها این کار رو تست کردم و هر سری نتیجه هیچ تفاوتی برام نداشت تا اینکه کامنت یکی از عزیزان رو در زیر یکی از عطرها دیدم و مجددا دکانت این کار رو تهیه کردم.متاسفانه اسم این عزیز دل رو به خاطر ندارم اما‌ ایشون فرموده بودن که عطرهای نیش مثل ادم های مختلف با شخصیت های مختلف هستند و همین طور که درک بعضی شخصیت ها و ارتباط گرفتن باهاشون دشواره در دنیای عطر هم این موضوع صادقه.کارهای زیادی بودن که با تست مجدد تونستم باهاشون ارتباط بگیرم و به امید ارتباط گرفتن،اینبار هم تصمیم گرفتم که پای حرف این ادم فرضی بشینم:)به هیچ وجه منکر کیفیت ساخت بسیار بالا و پخش و ماندگاری دیوانه کننده نمیشم و صرفا راجب سلیقه شخصیم صحبت میکنم.احساس میکنم به هیچ وجه صحبت های این ادم فرضی(به قول دوستان عزیز غول زنجیری که واقعا بهترین توصیف واسه این کاره)رو متوجه نمیشم و آبمون با هم تو یه جوب نمیره.اگر رایحه مورد پسندتون واقع بشه با توجه به پخش و ماندگاری فضایی،ارزش خرید بسیار بالایی داره ولی به هرحال من نمیتونم ارتباطی با این عطر بگیرم.
با ارزوی بهترینها برای دوستان عزیزم🌱
19 دی 1402 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : احسان جباري Mehran

دنبال تست Fantomas می‌گشتم و پیدا نکردم و در عوض چند کار آمواج رو تست کردم.
خطر بلایند بای این عطر از بیخ گوشم گذشت. نتهای بوزی ، بالسامیک ، چرم و انیمالیک ...وای عاشقشم...
و یک ضد حال بزرگ....عطری چوبی و بوزی...و همین نه بیشتر.
اوایل عطربازی عطرهای بوزی رو خیلی دوست داشتم ولی الان دیگه نه.
نه رایحه ی بالسامیک خاصی دیدم و نه انیمالیک و نه چرم شاید در عمق کار باشه ولی اصلأ بولد نیست.
در کل عطر خوبیه ولی نه برای من شاید اگر قیمتش پایین بود در حد نصف میشد خریده بشه. پخش و ماندگاری اش هم خوبه...یا حق
21 آبان 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : nazanin علیرضا موسوی

6
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
فكر ميكنم مشكل از من هست. هنوز نتونستم با محصولات اين خانه ارتباط برقرار كنم. به نظرم كارهاي خيلي خوب و پر قدرتي از نظر عملكرد روانه بازار كرده و ميكنه، اما براي من شلوغي بيش از حد و مقداري غلو شده نتها باعث شده نتونم لذتي ازشون ببرم و برام قابل تفكيك و تحليل نيستن. همين اوورچر ملغمه اي از روايح بخوري و تيز به نظرم رسيد كه حتي با گذر زمان نتونستم متوجه تغيير نت خاصي در اون بشم. ولي انصافا اسب عملكردش ١٢ ساعت راحت ميتازه…

[EDITED] 1401/10/24 22:16
24 دی 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : IRRO Jamal nazemi

7
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
پس از مدتی که شاهد برخی کارهای جدید آمواج بودیم و روایح چنگی به دل نمی زدند و پرفورمنس ها نیز کاهش یافته بود، آمواج انتظار را برآورده کرد؛

طبق معمول پرتراکم، پیچیده، ریچ، با پرفورمنس بالا، شفافیت همراه پیچیدگی، نت ها به راحتی قابل تفکیک نیستند، تراکم بالا باعث حجم سنگینی شده که کاراکتر و پوشش متناسبی رو لازم هست؛

پرفورمنس، طولانی همراهی می‌کند و دغدغه ای نیست، قیمت با توجه به تراکم و کیفیت طبیعی است و انتظار کمتری از کمپانی ها نیست، لانچ این کار برای طرفداران این خانه خوشایند و رضایت بخش خواهد بود. 8/۱۰
21 شهریور 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : nazanin ابوالحسن

8
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
10
طراحی شیشه
درود بر شما

رایحه‌ای به معنای واقعی کلمه یونیک... ترکیبات اعلام شده‌رو یک به یک استشمام خواهید کرد، روایح به اندازه‌ای شفاف هستن که انگار پشت هم و لایه به لایه چیده شدن.

Amouage با Overture به دوران باشکوه سابق برگشته.

شاید مورد پسند ذائقه همه قرار نگیره ولی به دلیل خاص و متفاوت بودنش دوسش دارم.

با سه پاف روی پوست من بیشتر از ۱۲ ساعت ماندگاری داشت.

کلام آخر... اگر روایح ادویه‌ای گرم و شیرین میپسندید، حتماً Overture تست کنید، شاید قیمتش بالا باشه ولی به نظر من بجای خرید ۳ یا ۴ عطر، یک عطر لوکس از یک برند لوکس توجیه بهتری داره.

موفق باشید

[EDITED] 1401/06/17 22:35
17 شهریور 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : محسن عامریان Mehdi

با سلام
بیشترین رایحه ای که از این عطر حس میکنم:
انیمالیک، کنیاک، چوب و ادویه ای
رایحه بسیار جالبی از نظر من داشت، تا حتی که ۲ بار تا خرید اون پیش رفتم اما هر بار از خودم میپرسیدم کی و کجا قرار هست از این عطر استفاده کنم؟
در نظر من فردی قدبلند، سیگاری با پالتو بلند در زمستان برفی اگه این عطرو رو بزنه جذاب هست اما منی که هیچکدام از این خصوصیات رو ندارم …
خلاصه که جایگاهی برای پوشش این عطر برای خودم پیدا نکردم و به سمپل آن اکتفا کردم.
هر چند رایحه رو خیلی دوست میداشتم.
پایدار باشید.
29 مهر 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : مروت محمدرضااصغری
سلام سینا جان، من تا کنون این عطر را بو نکرده ام و نظری در مورد رایحه ندارم، اما در پاسخت نکته ی بسیار مهم هست ، انتخاب عطر با توجه به شخصیت، روحیات و تیپ کاراکتر اجتماعی، چه بسا بوی ادکلنی را خیلی بپسندیم اما به تیپ شخصیتی ما نخورد، چون عطرها باید معرف ما باشند، به هر حال عالی بود👏👏👏👏👏👏
01 دی 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : عرفان يعقوب زاده سالمی
سلام محمدرضای عزیز
خیلی ممنونم ازت و آرزوی بهترین هارو واستون دارم🌹🌹
02 دی 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک محسن جمالیان

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
بلاخره یه کار خوب از امواج الحق که بعد تز کریستوفر چانگ کمپانی امواج تولیداتش کیفیت سابق رو ندارن ۱۰/۱۰
14 اسفند 1400 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : ابوالحسن 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟