راهنمای همه عطرهای بولگاری اومنیا

راهنمای همه عطرهای بولگاری اومنیا

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 22 روز پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :همه عطرهای بولگاری اومنیابولگاری اومنیابولگاری اومنیا کریستالین ادو تویلتبولگاری اومنیا آمتیستبولگاری اومنیا گرین جیدبولگاری اومنیا کورالبولگاری اومنیا ایندیان گارنتبولگاری اومنیا پارایبابولگاری اومنیا پینک سافیربولگاری اومنیا سیترینبولگاری امنیا بای مری کاترانتزو

 

نام «بولگاری» در جهان عطرها مترادف است با جلوه‌های لوکس، کیفیت و ظرافت، درحالی که مجموعه عطرهای «بولگاری اومنیا» نیز دقیقا چنین ویژگی‌هایی دارند. عطرهای بولگاری اومنیا از عطرهای مورد علاقه من در جهان عطرها هستند. بطری‌های استثنایی و صدفی‌شکل این مجموعه که رنگ‌های روشنی دارند و آمیزه‌ای باکلاس اما استوایی را درون خود جای داده‌اند، درنهایت عطرهای بولگاری اومنیا را به گزینه‌های ایده‌آلی برای تابستان و تعطیلات تبدیل کرده‌اند. من در این مقاله می‌خواهم همه عطرهای بولگاری اومنیا را بررسی کنم (حتی ادیشن‌هایی که دیگر تولید نمی‌شوند) و بگویم که هر کدام از این عطرها چه حال‌وهوایی دارند.

همه عطرهای بولگاری اومنیا

نام عطر

تاریخ عرضه

نت‌های برجسته

اومنیا

2003

شکلات سفید، چای ماسالا، هل، جوز

اومنیا کریستالین ادو تویلت

2005

لاله مردابی، چوب خیزران

اومنیا آمتیست

2006

زنبق، گل آفتاب‌پرست

اومنیا گرین جید

2009

چوب، پسته، یاس

اومنیا کورال

2012

انار، گل بامیه، سنبل آبی

اومنیا کریستالین ادو پرفیوم

2013

لاله مردابی، گل آفتاب‌پرست، مشک

اومنیا ایندیان گارنت

2014

پرتقال، زعفران، اوسمانتوس

اومنیا پارایبا

2015

میوه گل ساعت، گل ساعت

اومنیا پینک سافیر

2018

دارابی، پلومریا، یاس تاهیتی

اومنیا سیترین

2020

گل یلانگ، یاس، هلو، لوبان

بولگاری اومنیا بای مری کاترانتزو

2021

برگ انجیر، یاسمن گاردنیا، شکوفه پرتقال

بولگاری اومنیا

بولگاری اومنیا

عطر اصلی بولگاری اومنیا در گروه عطرهای شرقی و ادویه‌ای قرار می‌گیرد و با تمامی دیگر ادیشن‌های اومنیا کاملا تفاوت دارد.

نت‌های هل، جوز، زنجبیل، دارچین، فلفل، زعفران، میخک و بسیاری دیگر از روایح ادویه‌ای مشهور در این عطر با نت‌های شکلات سفید و چای ماسالا ترکیب می‌شوند. جلوه‌های گرم و حالت منحصربه‌فرد و نسبتا شیرین بولگاری اومنیا نیز از همین آمیزه خاص سرچشمه می‌گیرد.

بولگاری اومنیا کریستالین ادو تویلت

بولگاری اومنیا کریستالین ادو تویلت

بولگاری اومنیا کریستالین، عطر خاصی است که من استفاده از آن را به‌عنوان یک گزینه ایده‌آل برای آب‌وهوای مرطوب و شرجی توصیه می‌کنم.

بولگاری اومنیا کریستالین در گروه عطرهای باطراوت و خنک قرار می‌گیرد که حال‌وهوای بسیار باکلاسی دارد و نت‌های لاله مردابی و چوب خیزران (بامبو) نقش مهمی در آفرینش آن دارند. برای درک سرشت بولگاری اومنیا کریستالین باید یک جنگل استوایی را تصور کنید که در میان درختان انبوهش، یک دریاچه واقع شده است، درحالی که این دریاچه سرشار از گل‌های لاله مردابی است. بولگاری اومنیا کریستالین دقیقا همین حال‌وهوا را دارد.

بولگاری اومنیا کریستالین عطری فوق‌العاده و عالی برای محیط‌های اداری و موقعیت‌های کاری است زیرا سویه‌های باکلاس و همچنین خنثایی دارد.

بیشتر بخوانید : راهنمای عطرهای بولگاری اسپلندیدا راهنمای عطرهای بولگاری اسپلندیدا

بولگاری اومنیا آمتیست

بولگاری اومنیا آمتیست

بولگاری اومنیا آمتیست از نظر من یک عطر کلاسیک «بنفش» است زیرا تمرکز ویژه‌اش را به نت‌های زنبق و گل آفتاب‌پرست اختصاص می‌دهد.

زنبق طی سال‌های اخیر به یکی از نت‌های بسیار محبوب تبدیل شده است. به همین دلیل هم مثلا مجموعه عطرهای «لانکوم لا وی است بله» تعدادی از عطرهای جدیدش را با تمرکز بر نت زنبق وارد بازار کرده است.

بولگاری اومنیا گرین جید

بولگاری اومنیا گرین جید

بولگاری اومنیا گرین جید از عطرهای زنانه با سرشت شفاف و خنک است که براساس تصورات من انگاری که می‌خواهد بوی یشم سبز (گرین جید) را تداعی کند.

نت زنانه یاس در آمیزه این عطر با روایح چوبی و سبز آمیخته شده است که من را به یاد زمین و طبیعت می‌اندازد. یادم هست که زمانی در یک عطرفروشی کار می‌کردم و دقیقا همان موقع بود که تولید عطر بولگاری اومنیا گرین جید متوقف شد. در آن دوران، افراد زیادی به عطرفروشی می‌آمدند و دنبال عطر بولگاری اومنیا گرین جید می‌گشتند.

بولگاری اومنیا کورال

بولگاری اومنیا کورال

بولگاری اومنیا کورال مانند بولگاری اومنیا کریستالین در گروه عطرهای قدیمی این مجموعه قرار می‌گیرد که البته تولیدش متوقف نشده است. بولگاری اومنیا کورال از نظر من درواقع یک عطر استوایی عالی برای تعطیلات است. خودم هم از این عطر در تعطیلات استفاده می‌کنم.

نت میوه‌ای انار در لایه آغازین این عطر با جلوه‌های استوایی گل بامیه و سنبل آبی آمیخته می‌شود تا درنهایت یک عطر گل‌فام، باطراوت و میوه‌ای داشته باشیم.

بولگاری اومنیا ایندیان گارنت

بولگاری اومنیا ایندیان گارنت

بولگاری اومنیا ایندیان گارنت را می‌توان یک عطر زیبا و دلنشین با تمرکز بر نت پرتقال معرفی کرد که بطری آن هم حالت و رنگ پرتقالی دارد.

نت اوسمانتوس نیز که همیشه برای من یادآور بوی گل پرتقال است، در این عطر با نت‌های نارنگی ماندارین همراه می‌شود. رگه‌ای از نت زعفران هم به آمیزه بولگاری اومنیا ایندیان گارنت افزوده می‌شود تا سویه‌های پیچیده و خاصی خلق کند که اتفاقا محبوبیت زیادی دارد.

بولگاری اومنیا پارایبا

بولگاری اومنیا پارایبا

بولگاری اومنیا پارایبا را می‌توان میوه‌ای‌ترین عطر در میان همه عطرهای بولگاری اومنیا معرفی کرد. نت میوه گل ساعت در این عطر با نت گل ساعت آمیخته می‌شود تا یک عطر استوایی و بهشتی خلق شود.

بولگاری اومنیا پینک سافیر

بولگاری اومنیا پینک سافیر

بولگاری اومنیا پینک سافیر درواقع عطر محبوب من در مجموعه عطرهای بولگاری اومنیا است زیرا جلوه‌های هوس‌انگیز و سکسی نابی دارد! آمیزه این عطر کاملا با تمرکز بر نت دارابی شکل می‌گیرد (که شبیه به بوی گریپ‌فروت است) و به نظرم حالت بسیار باطراوتی به عطر می‌دهد. بنابراین بولگاری اومنیا پینک سافیر برای آب‌وهوای مرطوب و شرجی هم ایده‌آل خواهد بود.

بولگاری اومنیا سیترین

بولگاری اومنیا سیترین

بطری زرد و زیبای بولگاری اومنیا سیترین واقعا حالت درخشان و نشاط‌آوری دارد. رنگ زرد این بطری بازتابی از نت گل یلانگ را به نمایش درمی‌آورد که بخش اصلی آمیزه بولگاری اومنیا سیترین را می‌سازد. البته رگه‌های دلنشینی از روایح هلوی شیرین، لوبان و یاس هم در این عطر احساس می‌شوند.

بولگاری امنیا بای مری کاترانتزو

بولگاری امنیا بای مری کاترانتزو

بولگاری امنیا بای مری کاترانتزو در گروه عطرهای ادیشن محدود قرار می‌گیرد. من شخصا فکر می‌کنم که برند بولگاری با عرضه عطر بولگاری امنیا بای مری کاترانتزو درواقع یکی از استثنایی‌ترین و زیباترین بطری‌ها را در تاریخ عطرها به ما هدیه داده است. به همین دلیل هم من بطری این عطر را مثل یک گنج خاص در کلکسیون شخصی‌ام نگهداری می‌کنم.

آمیزه بولگاری امنیا بای مری کاترانتزو نیز بسیار خاص و منحصربه‌فرد است. نت اصلی در آمیزه این عطر به برگ انجیر اختصاص دارد که من فکر می‌کنم به بوی پیچک بسیار شبیه است. نت‌های برگرفته از گل‌های سفید مثل شکوفه پرتقال و یاسمن نیز احساس می‌شوند اما قطعا بوی پیچک در این عطر برجستگی خاصی دارد. بنابراین من عطر بولگاری امنیا بای مری کاترانتزو را در گروه عطرهای سبز قرار می‌دهم. پیشنهاد من این است که از این عطر برای ساعات روز استفاده کنید، مخصوصا اگر طرفدار بوی ترکیبات سبز هستید. البته خود بطری این عطر هم دلیل خوبی برای خریدن آن است!

بیشتر بخوانید : راهنمای عطرهای مای باربری راهنمای عطرهای مای باربریراهنمای عطرهای موگلر اورا راهنمای عطرهای موگلر اوراراهنمای کامل عطرهای سالواتوره فراگامو سیگنورینا راهنمای کامل عطرهای سالواتوره فراگامو سیگنوریناراهنمای کامل همه عطرهای ویکتوریا سکرت بامبشل راهنمای کامل همه عطرهای ویکتوریا سکرت بامبشلراهنمای همه عطرهای فراگامو آمو راهنمای همه عطرهای فراگامو آموراهنمای عطرهای بولگاری اسپلندیدا راهنمای عطرهای بولگاری اسپلندیدا


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/bvlgari-omnia-perfume-range/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
امیر
1403/03/02
درود برشما
نزدیک ترین و مشابه ترین بو و رایحه به آکواوومن Rochas Aquawoman چه چیزی از برند های اماراتی خوب یا هر برند دیگه ای پیشنهاد می فرمایید؟؟
سپاس
پاسخ مدیر : سلام فکر نمی کنم موردی باشد
فاطی 🤍
1403/02/23
بامش اینتنس که خیلی خوش بو و خوبههه چطوری بازخورد خوبی نمیگره به نظرم خیلی عطر بی ریسکیه 😭😭
حمید
1403/02/14
پاسخ به کامبیز سخی
سلام استاد
شرکتی بنام طیبستان هم به تازگی تولید عطر را آغاز کرده که وجه تمایز آن طبیعی بودن اسانسها میباشد و حتی خاصیت درمانی هم بر آن قایل شده
سلام وقت بخیر
داخل ایران میشه تهیه کرد؟
پاسخ مدیر : سلام نه متاسفانه
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟