راهنمای عطرهای بولگاری اسپلندیدا

راهنمای عطرهای بولگاری اسپلندیدا

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 11 روز پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عطرهای بولگاری اسپلندیدا بولگاری اسپلندیدا جاسمین نویربولگاری اسپلندیدا ایریس د اوربولگاری اسپلندیدا رز رزبولگاری اسپلندیدا مگنولیا سنسوئلبولگاری اسپلندیدا توبرز میستیکبولگاری اسپلندیدا پچولی تنتیشن

 

مجموعه عطرهای بولگاری اسپلندیدا پس از عرضه موفقیت‌آمیز عطرهای مون جاسمین نویر توسط برند بولگاری معرفی شدند و درحال حاضر کاملا جای آن مجموعه قبلی را گرفته‌اند. تا به امروز شش ادیشن مختلف از عطرهای بولگاری اسپلندیدا طراحی و تولید شده‌اند. من در این مقاله می‌خواهم برای شما توضیح بدهم که هر کدام از عطرهای بولگاری اسپلندیدا چه بویی دارند و در نقاط مختلف جهان چگونه می‌توانید برای خرید این عطرها اقدام کنید.

عطرهای بولگاری اسپلندیدا

نام عطر

تاریخ عرضه

نت‌های برجسته

بولگاری اسپلندیدا جاسمین نویر

2017

یاس، دانه تونکا، نعناع هندی

بولگاری اسپلندیدا ایریس د اور

2017

زنبق، گل ابریشم بنفش

بولگاری اسپلندیدا رز رز

2017

رز، نعناع هندی

بولگاری اسپلندیدا مگنولیا سنسوئل

2018

مگنولیا، شکوفه پرتقال، یاس

بولگاری اسپلندیدا توبرز میستیک

2019

گل مریم، وانیل، صمغ درختچه مر

بولگاری اسپلندیدا پچولی تنتیشن

2020

نعناع هندی، مشک، زنبق زرد

 بولگاری اسپلندیدا جاسمین نویر

 بولگاری اسپلندیدا جاسمین نویر

بولگاری اسپلندیدا جاسمین نویر در میان عطرهای برپایه نت یاس واقعا عطر باکلاس و درجه‌یکی است. غلظت خاص نت یاس در این عطر به اندازه‌ای نیست که مثلا در عطر تیری موگلر الین احساس می‌شود، اما همچنان ماندگاری خوبی دارد. جلوه درخشانی از یاسمن گاردنیا در بولگاری اسپلندیدا جاسمین نویر، نت سنگین یاس را به سطح والاتری می‌رساند، درحالی که نت‌های چوب کشمیر و دانه تونکا نیز به خلق جلوه‌های گرم و ژرف در نت‌های پایه کمک کرده‌اند.

بولگاری اسپلندیدا ایریس د اور

بولگاری اسپلندیدا ایریس د اور

بولگاری اسپلندیدا ایریس د اور نوعی عطر غلیظ و پودری با تمرکز بر نت‌های زنبق و بنفشه است که قدرت ماندگاری آن به درجه عالی می‌رسد. جلوه‌های سبز و قابل توجهی از نت گل ابریشم نیز در آمیزه بولگاری اسپلندیدا ایریس د اور حضور دارند. نت گل ابریشم درواقع سویه‌های گل‌فام پودری را می‌آفریند که من را به یاد بوی پیچک می‌اندازد.

بولگاری اسپلندیدا ایریس د اور درحال حاضر دیگر تولید نمی‌شود اما همچنان شاید بتوانید این عطر زنانه را در Walmart پیدا کنید.

بولگاری اسپلندیدا رز رز

بولگاری اسپلندیدا رز رز

بولگاری اسپلندیدا رز رز از عطرهای باکلاس و شفاف است که با تمرکز بر نت گل رز شکل می‌گیرد، درحالی که سنگینی دیگر عطرهای بولگاری اسپلندیدا در آن احساس نمی‌شود.

رگه‌ای از بوی نارنگی ماندارین و توت سیاه در این عطر وجود دارد که حال‌وهوایی نسبتا میوه‌ای را در نت‌های آغازین می‌آفریند. حضور نت نعناع هندی در آمیزه بولگاری اسپلندیدا رز رز به تقویت نت گل رز کمک می‌کند.

بولگاری اسپلندیدا مگنولیا سنسوئل

بولگاری اسپلندیدا مگنولیا سنسوئل

نت مگنولیا در عطر بولگاری اسپلندیدا مگنولیا سنسوئل با جلوه‌ای بسیار ظریف نمایان می‌شود و توجه مخاطب را هم کاملا به‌سوی خودش جلب می‌کند، اما نت‌های دیگر نیز در این عطر همچنان درخشش خاص خودشان را دارند. نت‌های زنانه‌ای مانند شکوفه پرتقال و یاس در این عطر به خلق سویه‌های پرتقالی و آمیخته به بوی گل‌های سفید کمک کرده‌اند. به همین دلیل هم بولگاری اسپلندیدا مگنولیا سنسوئل را می‌توان عطری باکلاس و ایده‌آل برای ساعات روز توصیف کرد. در میان همه عطرهای بولگاری اسپلندیدا، این ادیشن مگنولیا سنسوئل درواقع عطر محبوب من است. البته اگر به نت مگنولیا علاقه دارید، بهترین پیشنهاد من در میان همه عطرهای تولیدشده درنهایت چیزی نیست جز عطر استی لودر بیوتیفول مگنولیا.

بولگاری اسپلندیدا توبرز میستیک

بولگاری اسپلندیدا توبرز میستیک

بولگاری اسپلندیدا توبرز میستیک به احتمال زیاد سکسی‌ترین ادکلن در میان عطرهای بولگاری اسپلندیدا است، مخصوصا به‌خاطر استفاده از نت غلیظ وانیل در ساختار پایه این عطر.

وجود نت گل مریم در لایه میانی با سویه‌های شرقی برگرفته از نت صمغ درختچه مر همراه می‌شود که هماهنگی فوق‌العاده‌ای با نت وانیل دارد و درنهایت نوعی گرمای هوس‌انگیز را به‌وجود می‌آورد.

بولگاری اسپلندیدا پچولی تنتیشن

بولگاری اسپلندیدا پچولی تنتیشن

آخرین و جدیدترین ادیشن در مجموعه عطرهای بولگاری اسپلندیدا، ادیشن پچولی تنتیشن است که از آمیختگی نت‌های پودری زنبق طلایی با مقادیر زیادی از نت نعناع هندی شکل می‌گیرد. نت نعناع هندی درواقع جلوه‌ای شرقی و غلیظ دارد. بنابراین بولگاری اسپلندیدا پچولی تنتیشن قطعا عطری مناسب برای کسانی خواهد بود که دوست دارند دیگران همیشه بوی عطرشان را احساس کنند.

بیشتر بخوانید : راهنمای عطرهای مای باربری راهنمای عطرهای مای باربریراهنمای عطرهای موگلر اورا راهنمای عطرهای موگلر اوراراهنمای کامل عطرهای سالواتوره فراگامو سیگنورینا راهنمای کامل عطرهای سالواتوره فراگامو سیگنوریناراهنمای کامل همه عطرهای ویکتوریا سکرت بامبشل راهنمای کامل همه عطرهای ویکتوریا سکرت بامبشلراهنمای همه عطرهای فراگامو آمو راهنمای همه عطرهای فراگامو آمو

 


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/bvlgari-splendida-perfume-range-review/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
فاطی 🤍
1403/02/23
بامش اینتنس که خیلی خوش بو و خوبههه چطوری بازخورد خوبی نمیگره به نظرم خیلی عطر بی ریسکیه 😭😭
حمید
1403/02/14
پاسخ به کامبیز سخی
سلام استاد
شرکتی بنام طیبستان هم به تازگی تولید عطر را آغاز کرده که وجه تمایز آن طبیعی بودن اسانسها میباشد و حتی خاصیت درمانی هم بر آن قایل شده
سلام وقت بخیر
داخل ایران میشه تهیه کرد؟
پاسخ مدیر : سلام نه متاسفانه
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟