بررسی کرید اونتوس آبسولو
5/1

بررسی کرید اونتوس آبسولو

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 4 ماه پیش
اشتراک گذاری :

یک لحظه برای رسیدن به آزادی ابدی . اونتوس ابسولو در نسخه محدود تولید شده است و نام خود را کلمه  لاتین "absolvere" به معنی " آزاد کردن" گرفته است . جواهریست که در یک بطری مشکی زیبا ارائه شده است ، گوهر کمیابی که حس آزادی مطلق را بیان می کند . اونتوس ابسولو تفسیری مدرن از عطر کلاسیک اونتوس است که به آن اجازه می دهد تا در آزادی کامل اوج بگیرد و در عین حال به هسته اصلی خود وفادار بماند . این یک آفرینش خود به خودی است که عناصر جدیدی را در حین بازی با تضادهای موجود کشف می کند . انرژی تابشی مرکبات با نیروی مهار شده چوب ترکیب می شود . گریپ فروت تازه ، پیچ و تاب ظریفی به آناناس خاطره انگیز اونتوس می بخشد و با ترنج و لیمو ترکیب می شود و با وتیور هائیتی رایحه را گسترش میدهد . تند بودن زنجبیل ، دارچین و هل جذابیت و ماندگاری بیشتری به رایحه می بخشد .

اونتوس ابسولو از برند کرید : هنوز همان اونتوس قبلی است ؟

به نظر می رسد کرید اونتوس ابسولو یکی از قابل پیش بینی ترین عطرهای سال 2023 باشد . به محض اینکه عکس هایی از بطری های مشکی 75 میلی لیتری در فضای مجازی منتشر شد ، علاقه مندان به عطر شروع به گمانه زنی در مورد رایحه جدید این ادکلن کردند . آیا ماندگاری بالایی خواهد داشت ؟ در مورد خط بو و پخش عطر چطور ؟ آیا آنها شامل نت آناناس هستند ؟ و اگر هست آیا دودی است ؟ پاسخ به همه این سوالات را در بررسی امروز خواهید یافت.

خب، حالا اونتوس ابسولو روی مچ دست من است . اولین چیزی که بینی من حس می کند چیست ؟ نت آناناس از نسخه اصلی اونتوس به ماهیت غنی تری در نسخه ابسولو رسیده است . این شبیه رایحه آناناس واقعی است ، اگر تازه هم نباشد ، حتما یک آناناس کنسروی خوشمزه است . به اندازه ای ترش که لپ شما را جمع کند و در عین حال به صورت دلپذیری شیرین است . شیرینی اونتوس ابسولو مرا به یاد عطر فردریک مال موزیک فور ا وایل می اندازد .

بیشتر بخوانید : راز عطر اونتوس از برند کرید چیست؟ راز عطر اونتوس از برند کرید چیست؟

 

اونتوس کلاسیک به رایحه چایپری معروف است به دلیل تضادی که در شروع بین اسانس میوه ای سبک و پایه سنگین چرمی دودی رخ می دهد . نسخه ابسولو آنقدر ها متفاوت نیست و بیشتر شبیه رایحه فوژه شرقی است که با نت های میوه ای رنگ امیزی شده است . جوهره عطر مدیون هنرمندی اسطوخودوس است که با نت های ادویه ای و وسوسه انگیز دارچین و شیرین بیان ترکیب شده اند و رایحه آمبروکسان حس طراوت به آن می بخشد . 

برای بسیاری ، الگو ساختاری اونتوس ابسولو ممکن است یادآور دیورساواج الکسیر و روژا داو اپکس باشد ، تنها تمایز این است که اونتوس ابسولو ظرافت و لذت اعیانی دارد . ماهیت عطر اصلا اسپرت نیست . رایحه شبانه و شیک مخصوص رستوران های مجلل و کلاب های شبانه دارد.

لطافت رایحه آمبروکسان با ترکیب چوب صندل و مشک ایجاد می شود . از این جهت ابسولو اونتوس یادآور یکی از روایح خانواده ساواج یعنی دیور ساواج پارفوم می باشد . به طور کلی پس از انتشار اونتوس کلون ، که به سمت ماده معطر آبزی معدنی تمایل داشت  می‌توان نتیجه گرفت که کرید بیشتر شیفته گروه فوژه شده است ( جای تعجبی ندارد : بالاترین فروش در بخش مردانه دقیقاً از گروه روایح فوژه است ) با عرضه اونتوس ابسولو ، شکی در مورد این مسئله باقی نمی ماند . همه چیز از خویشاوندی آن با خانواده ساواج حکایت می کند.

عطر جدید پایه چرمی دودی خود را از عطر اونتوس گرفته است . به نظر می رسد که حتی سنگین تر نیز شده باشد ، گویی برند آمواج در دستورالعمل اونتوس دست برده باشد ، به دلیل تراکم روایح فوژه بین روایح در ترکیبات اولیه و نهایی حتی اگر رایحه دودی سنگین تر و برجسته تر از قبل باشد ، در مقابل ترکیبات دیگر که در پس زمینه خودنمایی می کنند حرفی برای گفتن ندارد . اونتوس ابسولو منسجم و محکم ساخته شده است .

آیا اونتوس ابسولو بیانیه جدیدی در عطرسازی ارائه خواهد داد ؟

خیر

آیا طرفداران اونتوس آن را دوست خواهند داشت ؟

بله کاملا 

 آنها را با تنوع خود سرگرم خواهد کرد ، بیشتر شبیه به جلد یک آهنگ پرطرفدار است 

آیا اکثر مردان آن را دوست خواهند داشت ؟

بدون شک 

این عطر با شکوه و دقیق است که استفاده کردن از آن بسیار آرام بخش و دلپذیر است 

 آیا از آناناس در آن استفاده شده ؟

قطعا  

برای آنهایی که سیگاری هستند خبرهای خوب دارم : ماندگاری مناسبی دارد

بیشتر بخوانید : اونتوس یا اونتوس کلن : نگاهی به ویژگی آن ها اونتوس یا اونتوس کلن : نگاهی به ویژگی آن ها

اونتوس ابسولو : اولین عطر کرید بعد از مالکیت شرکت کرینگ

عطر کرید در اکثردهه 1990 در حال پیشرفت و کسب سهم بیشتر از بازار جهانی بود. در نهایت بعد از سال 2010 دیگر کسی نبود که در دنیای عطراز اونتوس و تکه بزرگ آناناس آن خبر نداشته باشد . حالا که شرکت به سود دهی خوبی رسیده بود جذابیت زیادی برای تاجران علاقمند به سرمایه گذاری داشت . سرانجام این برند توسط شرکت بین المللی کرینگ خریداری شد.

 اگر بخواهم خیلی حساس باشم ، به نظرم نوع نوشتاری نام عطر کمی اشتباه است ، برخلاف روند معمول است : اونتوس آبسولو یا اونتوس له آبسولو . درمورد  بطری نیز بنظر میرسد بطری محصول جدید کمی شبیه نمونه قبلی است و با ظاهر قبلی برند همخوانی دارد با این حال ، شاید هدف این بوده تا دوستداران عطر به تحلیل رایحه اونتوس ابسولو بپردازند ، که آیا شبیه نسخه اولیه است . در ابتدای امر ، طبیعتا اهمیت محصول جدید برای واحد بازرگانی همانند آزمایشی است که آینده این برند را مشخص میکند .

بعد از چند دهه مدیریت یکپارچه  شرکت خانوادگی کرید در سال 2020 خانه عطر کرید به شرکت خصوصی بلک راک  و خاویر فران ، تاجر اسپانیایی و رئیس شرکت دیاژئو فروخته شد . طبق صحبتهای اولیویه کرید در آن زمان " فران و بلک راک با توجه به رویکرد مشترک در کار با شرکت های خود و هدف گذاری های طولانی مدت آنها ، شرکای ایده آلی برای کرید هستند. من همچنین مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با همه کارکنان ، تامین کنندگان و توزیع کنندگان هستم و من می دانم که آنها همچنان در موفقیت ما سهیم خواهند بود ." ضمنا بلک راک یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مدیریت املاک روی کره زمین است . درست در همان زمان بود که اونتوس به یک محصول پر فروش و سودمند تبدیل شد ، حتی بیشتر از مقدار فروش در ده سال گذشته ( اونتوس در سال 2010 معرفی شد )

کرید درحال حاضر توسط گروه بزرگ  و لوکسی  به نام کرینگ خریداری شده است . کرینگ یک شرکت چند ملیتی فرانسوی است که در زمینه کالاهای لوکس فعالیت دارد و مالک برندهای بالنسیاگا ، بوتگا ونتا ، گوچی و الکساندر مک کوئین است . این شرکت توسط فرانسوا پینوت در سال 1962 به عنوان شرکت بازرگانی چوب با سهامی عام به نام پینولت تاسیس شد.

کرینگ اکنون مالک کرید است و حرکت بزرگ بعدی خود در زمینه زیبایی را برنامه ریزی می کند . فعالیت در حوزه ی زیبایی هدفی تعیین شده برای کرینگ است ، با تمرکز روی صنعت لوازم آرایش در شرکت های لوکسی ، مانند شرکت آرایشی بالنسیاگا فعالیت دارد . مهم تر از همه بنظر میرسد کرینگ صد درصد مالکیت برند های لوکس عطر سازی تحت کنترل بلک راک و خاویرفران را بصورت نقدی با مبلغ توافق شده بالغ بر 3 میلیارد دلارخریداری کرده است .

این اقدام تنها پس از سه سال که بلک راک مالکیت کرید را در بدست گرفت بود انجام شد . نسخه 10 انیورساری اونتوس به مناسبت دهمین سالگرد در سال 2020 به عنوان یک نسخه محدود معرفی شد . این برند همچنین دارای مشخصات فلنکرهای دیگری مانند اونتوس زنانه برای بانوان و ادکلن اونتوس کلون است.


نویسنده :

Andrei Lensky - Elena Vosnaki 

ترجمه : sh.khosh

منبع: Fragrantica

لینک مطلب:

https://creedboutique.com/products/absolu-aventus

https://www.fragrantica.com/news/Absolu-Aventus-by-Creed-Still-Aventus-18750.html

https://www.fragrantica.com/news/Absolu-Aventus-The-First-New-Creed-Fragrance-Since-the-Kering-Acquisition-18732.html

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟