نظرات | hossein
ترتیب نمایش
ممنون جناب افشین
آیا شما بنتلی اینفینیتی اینتنس رو هم تست کردید؟
دوستان بین این کار و مرسدس اینتنس ، هوگو باس باتلد نایت ، هوگو باس جاست دیفرنت ، بنتلی اینفینیتی اینتنس کدوم رو برای پاییز و زمستون توصیه میکنید ؟ پخش و ماندگاری و کیفیت رایحه برام فاکتور هستند و اگر کار خوب دیگری هم در همین رنج قیمت میشناسید لطفا راهنمایی کنید.
امیدورام پاسخ بدید دوستان
سپاسگذارم
منم مثل شما لجند رو دارم .چند روز پیش اویتوس رو تست کردم و رایحه اش برام جالب بود.فقط نمیدونم ماندگاری و پخش اش با این قیمت کم نسبت به لجند چطوره؟؟
پخش و ماندگاری اش در چه حده؟ منم تازگی از عطرافشان گرفتم آخه
واقعا که امان از شانس....
پاسخ به طاها جان : والا زیر پاکت اش دو تا کد داره یکی هفت رقمی و اون یکی پنج رقمی .اینطوریه:
0504723
14058
سلام.من این کار رو تازگی از عطر افشان گرفتم.رایحه خوبه ولی متاسفانه نه پخش بو داره و نه مادندگاری.در حالی که کروم یونایتد رو توی یه فروشگاه تست کردم تا 2 روز بوش روی مچم مونده بود .ولی این خیلی کمه ماندگاری اش و پخش هم شاید 10 دقیقه! به نظرتون دلیل اش سرد بودن هواست ؟؟ آیا هوا گرم بشه پخش اش بهتر میشه؟
دوستان بین این و آزارو کروم لجند شما کدوم رو ترجیح میدید؟ میخوام نظر و
بازخورد دیگران رو هم نسبت به این دو کار بدونم .پخش و ماندگاری چطور؟
لطفا راهنمایی بفرمایید بین این کار و مرسدس بنز اینتنس کدوم از نظر نوع رایحه و پخش بو و ماندگاری و ....بهتره ؟؟ مرسی از همگی
دوستانی که استفاده کردن لطفا راهنمایی کنند که این کار از نظر رایحه و پخش بو و ... برتری داره یا آزارو کروم لجند؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir