نظرات | رامین محمدی
ترتیب نمایش
با سلام
بازگشت پیروزمندانه عطرافشان را به عرصه فروش خدمت مدیریت و اعضای سایت تبریک عرض می کنم . برای شروع این ادکلن را که جایش در بین کلکسیون عطرهایم خالی بود سفارش دادم . امیدوارم همانی باشد که اینهمه ازش تعریف شده است . پیروز باشید .
با سلام
خواهشمندم هرچه سریعتر به بازار فروش برگردید. جای خالی شما احساس میشود . همه ما نیاز به یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد عطر و ادکلن داریم .
با سلام
خواهشمندم بخش فروش را دوباره راه اندازی کنید .
از لطف شما بینهایت سپاسگزارم . پس با این حساب کاری چهار فصله و در بهار هم قابل استفاده است .ممنون.
با سلام
از آقایان محترم ایکاروس و سید ساحا خواهشمندم این عطر را تحلیل فرمایند تا با رایحا آن بیشتر آشنا شویم .
با سلام
این محصول ساخت ایتالیاست یا انگلستان ؟چون در موردنسخه تویلت هردو نوع در بازار ایران موجود هستند و بنظر میرسد نسخه ukکیفیت پایین تری دارد .
با سلام
دوستانی که این کار را تست کرده اند در مورد پخش بو و ماندگاری آن اظهار نظر فرمایند . آیا ارزش خرید دارد یا نه.
با سلام
ادکلن به دستم رسید . پخش بوی قابل قبول و ماندگاری خوبی دارد ولی عامه پسند نیست و بازخوردهای چندان خوبی از اطرافیان دریافت نکردم .
با سلام
من این نسخه عطر را خریدم ولی بعد از 5الی 6 پاف فقط خودت متوجه بوی آن میشوی .از خرید آن به شدت پشیمان هستم .
با سلام
من هم به توصیه یکی از همکاران ،این کار را سفارش دادم که هنوز به دستم نرسیده است .امیدوارم ماندگاری و پخش بوی قابل قبول داشته باشد . کارهای دیور اکثرا ریفرموله شده اند و ماندگاری خوبی ندارند .

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir