نظرات | ميلاد
ترتیب نمایش
من هم تو يه كافي شاپ اين بو به مشامم خورد ، خيلي با خودم كلنجار رفتم ولي آخر سر طاقت نياوردم و بلند شدم ببينم چه عطريه و صاحب عطر اسمشو بهم گفت . تا حالا هيچ عطري انقدر منو مجذوب خودش نكرده بود ، تلخ سنگين و فوق العاده شيك . فقط جاي مطمئن براي خريدش پيدا نكردم
1 تشکر شده توسط : پدرام امیری
سلام كسي از دوستان اين عطر رو داشته؟ ميشه نظرات دوستان رو در موردش بدونم؟
سلام و ممنون از صحبت های منطقی شما،حرف شما در مورد قاچاق کالا کاملا صحیح و درسته ولی نه برای کشور ما و این بارها ثابت شده که در کشور ما همه چیز انحصاری میشه و مسلما صنعت عطر هم که تا الان به صورت انحصاری تحت تسلط کسی نبوده حالا متقاضی پیدا کرده و قرار باز جیب بعضی ها پر بشه.
من چون شغلم لوازم خانگی هست برای نمونه یک غذاساز شرکت فیلیپس با ضمانت شرکتی قیمتش 1،380 هست و بدون ضمانت قیمتش 570 تومان ، این اندازه اختلاف قیمت نمیتونه هیچ توجیحی داشته باشه به غیر از ظلم به هموطن خودمون .
با ادامه صحبت هاتون کاملا موافقم.
من همیشه از نظرات شما در مورد عطرهای متفاوت عمیقا لذت بردم و ممنونم.
به امید روزهای روشن

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir