نظرات | امیر
ترتیب نمایش
سلام و عرض ادب خدمت دوستان
بنده سمپل این محصول را از عطرافشان تهیه کردم. و از عطرافشان عزیز تشکر میکنم. الحق که عطرافشان نسبت به سایر وبسایت ها انصاف بهتری داره.
واقعا تعجب میکنم از این حجم انتقاد نسبت به باکارت روژ:
قند سوخته و نبات زعفرونی و بوی کلینیک دندانپزشکی و پلاستیک و امثالهم !!!
این عطر واقعا غیر قابله توصیفه.
به قدری استادانه عنبریس یا امبروکسان موجود در این عطر با سایر نت ها ترکیب شده که تشخیص سایر نت ها سخت شده. بنده اصلا نت های بادام و زعفران و یاس و چوب را تشخیص نمیدم. هر چند در هرم یادداشت ذکر شده. این عطر برای بینی من تداعی کننده یک عنبر کمیاب سفید گچی، خشک، شور،اقیانوسی، شفاف و رمانتیکه.. این اصلا شیرین زیادی نداره چطوری میگن بمب شیرینه؟
با اینکه رایحه سنتتیکی داره اما به قدری از متریال با کیفیتی استفاده کردند که رایحه طبیعی جلوه میکنه. درای داون کار واقعا سحر میکنه. موندگاری و پخش هم که فوق العاده.
12 تشکر شده توسط : الف ش ادیب جلالی
الصحاری الشرق
این عطر از نامش مشخصه، بخور باستانی یا دود اسطوره ای.
اگر به رایحه های شرقی و مخصوصا به رایحه های ‌عودی علاقه دارید. (اشتباه برداشت نشه منظورم چوب عود آگار نیست) منظورم همان عود و بخور سوزاندن یا روایح دودی ماننده البته نه اسموکی. این عطر میتونه گزینه انتخاب فوق العاده ای باشه.
رایحه عودش خاصه که برای من تداعی کننده مرکز خرید های با کلاسه دبی یا مکان های مقدس و پاکه.
با یک رز + زعفران، دارک و خیس الدهیدی بر روی بستر غنی از ترکیب روایح عودی و شیرینی عنبر باز میشه. رز دوام انچنانی نداره و جای خودشو به روایح عودی میده. پخش بوی فوق العاده ای داره که اگر از هر جا رد بشید چشم ها برویتان گشوده میشه😳. و با انبوهی از جملاتی چون چرا رو خودت عود روشن کردی مواجهه میشی 😂. البته جنس عودش اینجا گرون و شیکه. و دلیلی نداره دیگران ازش لذت نبرند.
در درای داون کار هم برای بنده فلفل و دارچین و زنجبیل بیشتر عیان بود هر چند در یادداشت ها ذکر نشده اما در کل روایح دودی به زیبایی تمام با عنبر و فلفل و زعفران ترکیب شده و رایحه ای با تم عربی و شرقی ایجاد کرده.
13 تشکر شده توسط : آرش فاطمه فیضی
اوه مای گاد 😳
گویا من با این رایحه یک اصالتی دارم انگار این همان گمشده منه، احساس کردم من قبل از به دنیا اومدن، این رایحه را استشمام کردم و باهاش زندگی کردم. این عطر برای من یاداور دریا و یک ساحل زیبای مدیترانه ایه که نسیم شور دریا به صورتم برخورد میکنه، و طراوت دل انگیز ماسه ساحل روحم تصفیه میکنه در حالی که دارم از یک نوشیدنی مرکباتی لذت میبرم.
اصلا به یادداشت های ذکر شده این عطر توجه نکنید این همان امبر نایت سال ۲۰۰۹ هست که ریفرموله شده و عمق بهتری گرفته.
قلب و هسته این عطر همان عنبر نهنگ شور و کثیفه که سایر اکورد ها حول عنبر میچرخند و باعث میشند تم انیمالیکی عنبر خنثی بشه و بهتر بدرخشه.
گریپ فروت و برگاموت یک طراوت سیتروسی به عنبر میبخشه و فلفل صورتی به عنوان چاشنی ادویه ای یک جلای فلفلی تند به عنبر میده و رز ترکی یک درخشش گلی که بی جونه، و چوب گایاک و سدر یک طراوت چوبی و پاچولی هم یک طراوت خاکی به عنبر هدیه میدن.
بنده یک نت شیرین عسلی زننده و حیوانی به مشامم میخوره که احساس میکنم همان یادداشت مشکی هست که میگویند عنبر در خودش داره .
در خشک شدن هم نت حیوانی عنبر بیشتر خودشو نشون میده. در کل گمان نمیکنم در این عطر از کهربا استفاده شده باشه این یک عنبر طبیعی از نیوزیلند هست که طبق گفته برخی از وبسایت ها در عطر به کار رفته.
اگر به رایحه های شرقی امبری علاقه دارید شک به دلتون راه ندید.
17 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری محمدعرفانی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir