نظرات | کلک خیال انگیز
ترتیب نمایش
با تشکر از ایکاروس گرامی و بزرگوار که چنان شیوا و کامل پاسخ می دهند...در مورد بچکدها که فرمودین کجا می تونم مطلب رو پیدا کنم؟
با تشکر از همه دوستان به خصوص جناب جهرمی و ایکاروس گرانقدر
سوالاتی از حضورتون داشتم و اون اینکه اگر بخواهیم بچ کد مربوط به سال خاصی از یک عطر رو تهیه کنیم چطور باید از روی جعبه متوجه بشیم در فروشگاه؟
و دیگر اینکه عطر وقتی با پوست تماس پیدا می کنه جذب نمیشه و وارد خون بشه و سپس به اعضای حیاتی همانند کبد برسه و این مواد تشکیل دهنده شیمیایی عطرها آسیبی وارد نمی کنه.ممنون...پاینده باشید
ارادتمند همگی عطر افشانی ها
کلک خیال انگیز
با سلام و عرض ادب خدمت ایکاروس بزرگوار که بی هیچ منتی اطلاعات گران بهاش رو در اختیار همه عزیزان قرار میده...شما کدوم کشور هستید که دسترسیتون خوبه به این عطرها اگر امکانش هست پاسخ بدین اگر امکان پاسخ عمومی نبود.با تشکر....همیشه پاینده باشید
[...]
با سلام خدمت اساتید عزیز،ایکاروس،جناب جهرمی و....
می دونم اینجا بسیار بی ربط هست به موضوع ولی جای دیگه به این اساتید درسترسی نداشتم لطف کنید به طور مفصل در مورد اینکه نحوه اسپری یک عطر با توجه به طبع چقدر و کجا هست و روشهای اون توضیح بدین روی پوست و لباس و ... رو هم بررسی بفرمایید.
ارادتمند
کلک خیال انگیز

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir