نظرات | لیلا
ترتیب نمایش
سلام.ادمین یه عطر زنانه شبیه به این عطر بهم معرفی میکنید؟خیلی این عطرو دوست داشتم.
1 تشکر شده توسط : Mehran
یه سوال دارم.همیشه میگفتن یکی از راههای شناسایی ادکلن اصل، شماره نامرئی ته جعبست.تا حالا هر عطر اصلی زدم این ویژگی رو داشته.اما این ادکل اولین بار بود که اینو نداشت و چون فروشنده خیلی قابل اعتماد بود من اعتماد کردم.اما الان میبینم اصلا پخش بو و ماندگاری نداره.مگه میشه آخه من ۵،۶پاف میزنم و حتی بوش به مشام خودمم نمیرسه؟!؟فقط از الکلش خفه میشم!دوستان اگر میتونید راهنمایی کنید که آیا بدون شماره نامرئی ممکنه اصل باشه؟
بعضی از نتهای این عطرو خیلی دوست دارم.واسه همین رفتم ادکلن فروشی‌.نداشت ولی گفت مطمئنا اینتنس سردرد میاره:/واقعا اینطوریه؟
عطر دیوونه کننده ایه.خیلی تک و خاصه.اما متاسفانه بشدت برای من سردردآوره.راستی من مریمو توش حس میکنم یعنی اصلا مریم نداره؟:/
پخش بو و ماندگاریش کمه ولی واقعا ازون عطرای حال خوب کنه.
4 تشکر شده توسط : الف.ر ش 🄼🄾🄽🄰
دیروز این عطرو تست کردم و واقعا مستم کرد.تنها عیبش اینه که بهرحال یمقدار مردانست.شبیه عطرای خیلی خوشبوی قدیمی مردانه ست.یه ادکلن قدیمی هوگو باس بود که گمونم شبیه این عطر بود.
4 تشکر شده توسط : آرش شکیبا
بنظر من که مناسب هیچ فصلی نیست جز روزهای خیلی سرد زمستون.شاید هم برای من سردردآوره.به اونهایی که میگرن دارن اصلا پیشنهاد نمیشه.خیلی خیلی سنگینه
انگار قرار نیس هیچ کدوم از کارهای لالیکو دوس داشته باشم:/
2 تشکر شده توسط : ROSA غزل
این عطر برای کسانی که میگرن دارن ممکنه اذیت کننده باشه؟
اولین عطر جدی بود که گرفتم.رفتم تو اینترنت سرچ کردم درمورد بهترین عطرها.این اسم اومد.رو کاغذ نوشتم و به فروشنده نشون دادم.وقتی درب تستر رو باز کرد تا بو کنم.اول خودش بو کرد و با لذت گفت:چه عطری!این صحنه هیچوقت یادم نمیره.واقعا هم چه عطری.مثل یه روز ابتدای فروردین که در یه خیابون پر از درختان شکوفه یه نسیم پر از عطر بهاری به مشامت میخوره.
9 تشکر شده توسط : Maxxine nazanin

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir