نظرات | حامد شم
ترتیب نمایش
با همین خصوصیات، با قیمتی کمتر از 700-800 یه تعداد عطر گرم برای پاییز و زمستان به من معرفی می کنید ؟ با تشکر.
من به با تجربگی دوستان دیگه نیستم، اما طبق نت هایی که درخواست کردین براتون یه سرچ کوچیک زدم، باز دوستانی که کلکسیون بزرگتری دارن می تونن بر اساس تجربشون شمارو بهتر راهنمایی کنن.
یه عطر خیلی کلاسیک که پدرم همیشه می زد و من عاشقش بودم
Halston Z14
Esencia مردونه از برند Loewe این رو بشدت توصیه می کنم تست کنید.
Mankind Kenneth Cole
Dunhill Edition Alfred Dunhill for men(من با توجه به اینکه سنم برای این عطر خیلی جونه اما اینو دارم، یا جورایی گریه می کنه رو پوستم، اما اگه سنتون بالای 30 باشه این رو هم تست کنید هرچند روی پوست من بوی نارنجش کاملا مشهوده، در کل این عطر رو برای فرد درستش دوست دارم(پخش و ماندگاری معمولی).

اینها عطر هایین که من بو نکردم و ممکنه نت های دیگشون بیشتر به چشم بیان به هر حال اگه دوستان دیگه پیشنهاد بهتری نداشتن تستشون کنید(روی پوست)
Gucci pour Homme Gucci for men
Trussardi Uomo( این عطر رایحه غالبش عسل و چرم و خزه درخت بلوطه و کاریه که به دل خیلیا میشینه، تست کنیدش.
,Time for Peace Kenzo(اینکار رو نمی دونم پیدا بشه)

امیدوارم تونسته باشم کمکتون کنم





به لانتوری:
من با حقوق خیلی معمولی 1 میلیون و دویست دارم سعی می کنم که هر 2 یا سه ماه یکبار یه عطر نیش بخرم، چه ربطی به بچه پولدار بودن داره، مسئله علاقه است، یا حاضری همچین هزینه ای کنی یا نه.
1 تشکر شده توسط : جاوید
طبع این عطر گرم هست و مناسب تر برای شبها، عجیبه که این کار رو به عنوان یه کار خنک بهتون معرفی کردن.
سلام دوستان،
به دنبال عطری هستم برای زمستان و پاییز که بازخوردی همچون آمبر نایت دیور رو داشته باشه اما با قیمتی کمتر از 700-800 تومان، بنده 23 سالمه، نحوه لباس پوشیدنم کت و شلوار و کروات مردونست. شخصیتی برون گرا دارم و گرایش شدیدی به رایحه های مرموز(که متاسفانه با شخصیتم تضاد داره)
دنبال اینکه حتما نت خاصی تو عطرم باشه نیستم، اما فقط می تونم بگم که تا به حال عطری که رز تاریک(بوی رزی که با نت های دیگه تلخ بشه) رو نداشتم اما به نظرم بوی خیلی جذابی میاد.
عطرهای دیگه ای که در حال حاضر استفاده می کنم Acqua di parma Colonia Club برای روز و Armani Code برای شبه.
Loewe Platinium و Loewe Cedro
Dirty English
Burberry the Beat
رو هم در حال حاضر دارم.
دنبال عطری برای قرار هامم(و به خانم هایی علاقه دارم که دارای شخصیتی لوس نیستند. اینرو عرض کردم که عطری بیش از اندازه بازیگوش معرفی نکنید؛ امیدوارم کسی دلخور نشه)
با توجه به توضیحاتی که دادم ممنون میشم از نظراتتون آگاه بشم.
[...] مکان مناسبی برای خرید عطر نیست، یکی از دوستانم که عطرشو از اون سایت خریداری کرده بود عطرش فیک بود، من عطر رو تست کردم و فقط بر پایه حرف دوستم این نظر رو ندادم.
شخصا اگه شخصی بوی عطر بده من اذیت نمی شم، هرچند آدم های زیادی رو دیدم که سردرد می گیرن، به هر حال من این موضوع رو دوست دارم که عطری محیط رو در بر می گیره و یه تم خاص ایجاد می کنه. کلا عطر هایی که پخش بوی بالا دارن برای کار مناسب نیستن، عطر هاییم که برای اوقات خاص استفاده می شن نباید خیلی قوی باشن چون اون فرد به اندازه کافی به شما نزدیکه، مراسم و... اما موضوع خودشون رو دان.در هر صورت من شخصا بوی هر عطری، هر چقدر هم قوی رو به نبود عطر ترجیح می دم، فکر می کنم به هر حال خیلی مسائل برای بسیاری از افراد آزار دهندست و اعتقاد ندارم که بوی خوب دادن توهین آمیز باشه، کسی اگه مشکلی با این موضوع داره مشکل خودشه، همونطور که من با بوی عرق اکثر دوستان هموطنمون مسئله دارم.
منظورم Histoires 1740 ه.
به سام،
این عطر رو کجا می شه گرفت، دنبالشم... ممنون می شم راهنماییم کنی.
این عطر رو به نظرم تست کنید
Acqua di parma colonia leather

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir