نظرات | مریم سالم
ترتیب نمایش
با مصرفش همون اول بوی زنجبیل و فلفل رو به خوبی متوجه میشید اما بعد از مدتی از استشمام شاید ده دقیقه شایدم کمتر بوی گل ها خودشون رو نمایان می کنن و به هیچ عنوان از مشامتون حذف نمیشه تا اینکه در آخر بوی چوب و چرم به کمکتون میان و از بوی گلی که استشمام کردید خلاصتون میکنه ...
4 تشکر شده توسط : سعید غروی rojyar chireh
به آقا نیما و آقای رضا آریانپور
ممنونم که خیلی سریع جواب دادید جواب دادید .
1 تشکر شده توسط : رضا آریانپور
باسلام خدمت سحر خانم ، یه سوال تخصصی از شما دارم می خواستم بدونم این همه اطلاعات راجع به عطرها رو چطور بدست آوردید ، من خیلی علاقه به عطر و ادکلن و اطلاعات تکمیلی راجع بهشون دارم می خواستم بدونم چطوری شروع کنم تا بتونم گروه بویایی ها رو به راحتی و قشنگی شما تشریح کنم
با سلام خدمت همه عطرافشانی های عزیز
من برای همسرم می خوام یک عطر خوب بخرم که قیمت اش تا 300 هزار تومان باشه رایحه ای که ایشون می پسنده تلخ و شیرین و خنک هست که کمی هم بوی تنباکو از عطری که استفاده می کنه به مشام برسه ایشون 40 سال شونه ، اگر دوستان و اساتید در این زمینه راهنمایی بفرمایند ممنون می شم ، و اگر راجع به این عطر هم نظر بدید ممنون میشم چون توضیحاتی که راجع به بویایی این عطر گفته شده با ذائقه بویایی همسرم شبیه هست.
1 تشکر شده توسط : علی رشوند
سلام خسته نباشید
تو رو خدا بگید ما چطوری باید خرید کنیم ؟
اصلا نمیشه به این سایت ها اعتماد کرد!
منتظریم که به همین زودی بخش خریدتون و فعال کنید....
من خودم از این عطر استفاده می کنم ، پخش بوی بسیار قوی و ماندگاری بسیار مقاومی دارد ، تا یک هفته عطرش روی لباس باقی میماند.
--- از این عطر همسرم داره خیلی خوشبو ، اگر پیشنهاد دیگه ای با این رایحه که بوی خنکی داره دارید پیشنهاد بدید لطفاً
اصلا فکر کنم هیچ عطری به خوشبویی این ادکلن نباشه
1 تشکر شده توسط : آرامیس
سلام --- من این عطر و برای همسرم می خواهم و می خواهم بدونم که آیا برای چهارفصل مناسبه یا نه اگر توی این بوها ادکلن دیگه سراغ دارید که خنک و با نشاط باشه لطفا معرفی کنید .

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir