نظرات | Hamid Rezaei
ترتیب نمایش
Sauvage Elixir
لینک به نظر 13 دی 1402 تشکر پاسخ به محمدرضااصغری
درود بی کران جناب اصغری عزیز
دیروز این عطر رو از عطر افشان خریدم . اولین نکته سیستماتیک بودن ، منظم و با دیسیپلین بودن تیم عطر افشان خیلی برام جالب بود . دومین نکته بسته بندی و ارسال عطر خیلی برام مهم بود که واقعا شیک و عالی بود وصد البته اصل و با اصالت بود.
و نکته سوم عطر بسیار عجیبی هست . قبل از این من آمواج رفلکشن 45 استفاده می کردم منتها احساس کردم برای کار خیلی سنگین هست از نظر اقوا کنندگی و حجم و این عطر رو خریدم اولش یک مقدار ناراحت شدم ولی بعد متوجه شدم که واقعا بهش علاقه مند شدم . بله بر خلاف تصور این ادکلن برای استفاده روزانه یه مرد که البته شما فرمودید خیلی می تونه حس اعتماد بنفس ، درست بودن و در مسیر درست زندگی بودن رو به ارمغان بیاره . البته من 100 میل رو گرفتم و خیلی هم راضی هستم . ممنون از لطف و حسن توجهتون
10 تشکر شده توسط : ناصر گل فر محمدرضااصغری
سلام عرض ادب و احترام خدمت کارشناسان و دوستان عزیزم
ضمن تبریک سال نو میلادی خدمت شما خوبان . ولا من شغلم مدیریتی هست و چهل ساله هستم ، می خواستم بدونم بنظر شما این عطر برای مدیران و مدیرعامل که برای کار هر روز در زمستان مصرف کنه مناسب هست . شغلم هم آزاده . ممنون می شم نظرتون رو بفرمایید چون برام نظرتون مهمه .
با تشکر و احترام روز افزون .
1 تشکر شده توسط : بابک
سلام خیلی لذت بردم از توضیحاتتون ، فقط یک سوال همین عطر رو ر..ژا میده ۲۶ میلیون تومن ، البته که عطر افشان سایت معتبری هست ولی می خوام بدونم اینهمه اختلاف از کجا میاد واقعا گیج شدم
1 تشکر شده توسط : بابک

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir