نظرات | بهناز امانی
ترتیب نمایش
دورد
اگر از آن دسته هستید که از بوی گیاه و ترکیبات سبز خوشتون میاد این عطر مناسب شماست. ظاهر گول زننده داره چرا که هیچ ارتباطی بین رایحه این عطر با طراحی شیشه اش پیدا نخواهید کرد. در صورتی که از طرح شیشه اینجور برداشت میشه که عطری جسورانه و جذاب باشه اما فقط میشه گفت بدبو یک پسر زیر ۲۰ سال لجباز و پرو روعه. و این که عزیرانی که مصرف میکنند در نظر داشته باشند رایحه ادویه ای مناسب فضای بسته یا باشگاه نیست. و حتما توجه داشته باشند متناسب با فضا(سرد_محیط باز) استفاده کنند.
عطر جذاب و به یاد ماندنی نیست
ولی برای برخی خوشاینده . تست کنید قبل از خرید.
5 تشکر شده توسط : مهدی عسکری
درود.
این عطر گلی با پایه یاس. وانیل و چایی هست. خیلی کم پیش میاد ترکیب چای تو عطرهای گلی خوب بشه. اما حس میکنم این به خاطر وجود لیمو ترشه.
درکل عطر خوشبویی هست.برای استفاده روزانه مناسبه‌. فضاهای و کلوز فرند هم خوبه . اما دیدارهای دوستانه خیر.
نشون دهنده یک زن سرخوش و خوشبخته. که از زندگیش راضیه و در لحظه زندگی میکنه. برای من یک آنجئو دمون له سکرت یک زن شاد۳۵ ساله ست که موهای فر مشکی داره و لبش همیشه خندونه و کمی تپله و پیراهن گل گلی میپوشه.
برای شروع روز خوبه. حس تازگی میده بهتون.
برای تمام فصول مناسبه ولی این عطر تو بهار مخصوصا فرودین و اردیبهشت ترکیب محشری با لباس های بهاری میشه.خانم های زیر ۲ سال ترجیحا استفاده نکنن . چون منتاسب با یک زن بالغ هست.
تندرست وخوشبو باشید.
6 تشکر شده توسط : @towhi ارکید...
درود
دیور هوم مثل کارهای دیگه دیور خوشبوعه.
ترشی و در عین حال شیرینی خاصی داره. بوی تلخی ملایمی در سراسر نت عطرها پیداست. در برخی نت هاش بوی جنگل های دست نخورده وجود داره. کلا دو مدل شخصیت داره دیور هوم
عده که میزنند شخصیت منظم . مودب و تمیز رو نشون میده و عده ای که میزنند شخصیت مرموز. تاریک. بی قانون رو نشون میده. عطرگرم و میوه ای هست پس زیاد پاف به خودتون نرنید که ممکنه باعث ادیت دیگران بشه.
برای اقایان حداکثر تا سن ۴۰ سالگی مناسبه که اوج جوانی و جذابیت آنهاست.
درکل گزینه خوبیه برای عطربازان.
خوشبو باشید.
7 تشکر شده توسط : منوچهر جواد وزیری
ورساچه دیلان بلو
یک عطر که نه بایدم بگم یک زن آروم و سر به زیر در حالی که متانت و وقار داره اما جذابیت و دلبریایی هم داره. به نظر میرسه یک زن ۲۸ ساله با موهای بلوند و چشمانی آبی و پوست روشن باشه.
مناسب زن های میانه رو. اگر زنی هستید که در دنیای خودتان به سر میبرید این عطر مناسب شماست ولی برای خانم های بالای ۴۰ سال مناسب نیست چون عطری جوان پسنده.
تندرست و خوشبو باشید.
5 تشکر شده توسط : shima.a Ivy
سیلور سنت
این بو رو درزمان های قدیم خیلی بوییدم و هر سری از این عطر خوشم اومد. واقعا نسبت قیمت. کیفیت و محبوبیت خیلی خوب رعایت شده.
اما این موضع قابل کتمان نیست که این عطر در حال حاضر عطر خاصی نیست. اما برای هدیه و یک عطر روزانه و محیط کار مناسبه نسبت به قیمت و کیفیت.
تندرست و خوشبو باشید.
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی بابک
درود
تام فورد توسکان باید بگم قیمت رو که دیدم تعجب کردم. عطر سرتاسر چرمیه. توجه کنید مدل عطرش همه پسند نیست. حتما تست کنید. و به شدت توصیه میکنم در فضای بسته مثل محیط کار یا مطب دکتر و فصل گرم استفاده نشه که واقعا اذیت کننده ست. و برای برخی هم سردرد آوره.آقایونی که تعریق زیادی دارند استفاده نکنن چون بوش نامیزون میشه.کلا عطر خیلی خاصیه. من خودم از خانواده تام فورد فاکینگ فابیولس رو پیشنهاد میدم.
تندرست و خوشبو باشید.
8 تشکر شده توسط : مهدی ابراهیمی مهتاب
درود.
لانکوم الماسی هم به این عطر میگن و طراحی شیشه اش برام جذابه. ولی باید بگم برای من بوی کارامل و شیرینی تو ذوق میزنه. علاوه بر این که گرم هم هست و ترکیب گل هم داره.
سردرد آوره اما برای خانم های لیدی و شیک توی شب های سرد مناسبه. لیدی های جوان از این عطر در مجالس غافل نشوند.
3 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه shima.a
عطر خوشبوییه.
پاف اول بوی گلابی. نارنگی و مرکباتی داره. اولش خنکه بعدش گرم میشه با حضور دارچین و تندی نعنای هندی. بوی زیبایی داره. به نظر اقایون زیر سی سال میتونند استفاده کنن و لذت ببرند. چون عطر نت نارنگی و لیمو داره بهتره روی بدن تمیز اسپری بشه.
تندرست و خوشبو باشید.
4 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران فاطمه فیضی
درود.
این عطر سرتاسر بوهای گیاهی و ترکیبات سبز داره. و عطر سردی هست به نظرم گرچه برخی از دوستان به خاطر وجود وانیل و دارچین میگویند که گرم است. اما ترکبیات سبزش واقعا تو کل نت ها هست و سردش کرده. ترکیب چرمش زیاد محسوس نیست و طبیعتا چون مردونه ست مقدار مناسبی از بو چرم رو میده. وقتی بزنید فرش میشید. بهتره برای بعد از استحمام و شروع روز ازش استفاده کرد.
شاد و خوش‌بو باشید.
4 تشکر شده توسط : مهریار سانیار
درود
این عطر بی نهایت گلیه
یعنی عصاره گل یاس و رز رو خیلی غلیظ کردن و ریختن تو شیشه. اگر از اون دسته از افراد هستید که با عطرهای گرم سردرد میشید یا حالت تهوع و سرگیجه میگیرید اصلا سمت این عطر نرید هرچه هم که بقیه ازش تعریف کنند. تو هوا گرم این غلطت بو و یاسش شدید تر میشه و واقعا شاید اونهایی هم که سردرد نمیشن تو گرمی هوا سردرد شن از این بو.
فقط برای روزهای خیلی سرد و در فضاهای باز استفاده کنید. به نظرم برای خانم ها تو رنج سنی ۴۰ به بالا مناسبه و خانم های جوان ک دختر خانم ها استفاده نکنن. اما تو این رنج بو عطر های بهتری هم هست که اینجور سردردآور نباشه.
تندرست و خوشبو باشید.
6 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه ROSA

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir