نظرات | مشتی
ترتیب نمایش
جناب افشار من عاشق این عطرم. متاسفانه عطرافشان موجود ندارد و چندی پیش روی سایت دیگری که اعتبارش در حد عطرافشان هست موجود بود و غفلت کردم و نخریدم. امروز دیدم اون جا هم ناموجود شده. تاسف خوردم. اومدم نقد شما را خوندم و متاسف تر شدم که نخریدمش. بسیار زیبا نوشتید. کاش عطرافشان عزیز موجود کند این جواهرِ فیلسوفِ لالیک را
4 تشکر شده توسط : کامیار فخر marjanmohamadi
درود خانم سعیده شما این عطر رو جدیدا تهیه کردید؟ وقتی تازه اومده بود پرفورمانس وحشتناک خوبی داشت می خواستم بپرسم با توجه به اینکه دیور آب بسته به تمام کارهاش، این عطر هم مشمول آبکی شدن شده؟ و آیا الان ارزش تهیه کردن داره؟
3 تشکر شده توسط : کامیار فخر مهربد
درود جناب مسیح. چه روایتی چه عطری. سر تعظیم فرود میارم به این همه زیبایی تان
10 تشکر شده توسط : هاشم پور سالمی
رد شو دوست عزیز هر جا خسته شدی رد شو. پولم نمی‌دی به ملت که هر جور شما خواستی نقد بنویسن که شما خسته نشی خدایی نکرده.
9 تشکر شده توسط : derrick محسن جمالیان
خیلی موافقم باهاتون و مدتهاست دنبالش هستم به خیلی ها هم سپردم ولی همه گفتند گیر نمیاد ای کاش عطرافشان موجودش کنه. اما همتای سیاهش هم به زیبایی همین هست.
5 تشکر شده توسط : شکیبا مهربد
بطری جذابی دارد واقعا. ای کاش نقدی هم دوستان می نوشتند بر نوع رایحه. ظرافت ژاپنی ها را می ستایم و گرچه این خانه عطرسازی برغم ژاپنی بودنش،سیاست غربی دارد فکر میکنم هنوز می‌شود ظرافت ژاپنی را در این عطر یافت. خواهشمندم اگر عزیزی این عطر را تست داشته ما را از معلوماتش محروم نکند.
10 تشکر شده توسط : Mehran شکیبا
دوست عزیز احتمالا مشامتان پر می شود. ماندگاری لیبر بسیار بالاست.
11 تشکر شده توسط : Celestia Rezvani
سلام خانم یلدا این نسخه خیلی خیلی گلی هست نسخه ی اکلت میوه ایه
6 تشکر شده توسط : Azi_Sa شکیبا
Mandragola
لینک به نظر 24 آبان 1402 تشکر پاسخ به azimi
قربان کجای کامنت من تخریب و توهین بود؟ متوجه نمیشم؟ گفتم عطر بوی پا میدهد تخریب و توهین به شخص خاصی بود ؟ شما مطمئن هستید درست می خوانید کمی تعلل کنید برادر بگذارید مطلب هضم شود سپس پاسخ بدید. من عذرخواهی می کنم اگر توهینی شد به عزیزی اینجا. ماندراگولای عزیز من را ببخش عزیزم ببخش که چهل و پنج دقیق تا یک ساعت و شاید بیشتر از زمانی که تو اسپری میشوی و روی پوستم قدم رنجه می‌فرمایی، پوست بد اخ زشت من بوی بهشتی تو را به بوی پا تبدیل میکند. تو خوبی من بدم. آقا ایشالا راضی شدی؟ یا من برم یک لول بالاتر و شکر هم بخورم شما دست برداری؟
3 تشکر شده توسط : شکیبا مهربد
Mandragola
لینک به نظر 24 آبان 1402 تشکر پاسخ به azimi
خیر قربان بنده تست داشتم و اگر شما نداشتید پر...شاپینگ موجود دارند تست کنید.
2 تشکر شده توسط : شکیبا بابک

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir