نظرات | Farnaz
ترتیب نمایش
اون عطری از بلوم ها که توی نظرم بهش اشاره کردم دی فلورزیا نیست Ambrosia di fiori بود اشتباه نوشتم، گفتم تصحیح کنم.
1 تشکر شده توسط : بابک
بار اول که بوی درب قوطی این عطرو تست کردم حقیقتا عاشقش شدم. اون موقع با دوستم بودم و اون تا بو کرد گفت اووه این خیلی عطر مشهدیه. ولی من اصلا حس عطر مشهدی نگرفتم.
بعد رفتم و برام یه پاف روی کاغذ زدن و بردمش خونه. و کل مدت بوییدمش و هی بیشتر و بیشتر عاشقش شدم و دلم رفت براش. تا دو هفته بوی عطر باقی بود و من مطمئن بودم که میخوامش. ولی خوب چون گرون بود ترجیح دادم اول پنج میل ازش رو بگیرم ببینم روی تنم هم دوستش دارم یا نه. وقتی اومد از خوشی سه تا پاف به گردنم زدم و چه اشتباه مهلکی. یک پاف از این عطر تا ابد میمونه. خلاصه اول لذت بردم بعد هی بو شدید تر شد و نمیرفت. ساعتها بعد، شب که میخواستم بخوابم از شدت بوش سردرد گرفتم و احساس میکردم توی حوضچه ی عرق گل غوطه ورم.باز هم به نظر بوی حرم نمیده ولی بوی عرق گل میده. و انقدر شدید بود که نتونستم بخوابم و چون پاک هم نمیشد روش یک عالمه گوچی بلوم د فلوریزیا رو اسپری کردم تا یه کم سبکش کنم و خوابم برد.بعد از اون چند بار هر بار یک پاف پشت روسری یا لباسم میزدم و بیرون میرفتم اما بازخورد خاصی نداشتم.خودم که بوش رو میشنیدم به نظرم بوی نشاط اوری نمیداد. خلاصه که دیگه نتونستم استفاده کنم و کلا از لیست مورد علاقه هام خط خورد. اما حدود سه چهار هفته بعد یکبار خیلی غمگین بودم و از سر کار برمیگشتم ، توی ماشین آفتاب افتاد روی لباسم و بوی این عطر بلند شد. یادم افتاد خیلی قبلتر یک پاف از این عطر رو روش اسپری کرده بودم. اونروز بوی لطیف و گلی این عطر که یک دفعه بلند شد مثل یه دلداری بود برام.واقعا بعدش خیلی کمتر غمگین بودم و آروم تر شدم.خیلی جالبه که یه عطر بتونه همچین تاثیری روی ادم داشته باشه.
خلاصه که حس من به این عطر از عشق به نفرت و بعد به حس خوب تغییر پیدا کرده. با این حال عطری نیست که هرگز بخرمش و یا پیشنهادش کنم.بسیار سلیقه ایه. و این که هر پافش تا ابد روی لباستون میمونه😄
14 تشکر شده توسط : خورشید جواد وزیری
من بعد از چند ماه استفاده کردن از این عطر برگشتم تا نظر خودم رو اصلاح کنم و البته که یاد گرفتم عطر ها رو سریع قضاوت نکنم. روی پوستم هنوز بوی سیتروسی اش غالبه اما وقتی به لباس میزنم کاملا تبدیل به چیز دیگه ای میشه.بوی مشک رو حس میکنم و اون حالت گرفته ای که دنبالش بودم رو هم حس میکنم.بوی خوبی داره و همینطور پخش بوی خیلی خوبی هم داره ،متاسفانه بازخوردی ازش نگرفتم اما وقتی میزدم خودم حسش میکردم و لذت میبردم.برای سر کار خوبه ، عطر خوشبوییه و به نظرم به بالای سی سال بیشتر بیاد. من دوستش داشتم هر چند به خاطر قیمتش انتخابم نیست که بخرمش.
5 تشکر شده توسط : امیر علوانی بابک
من هم شیراز زندگی میکنم و نظرم دقیقا مثل نظر شما بود. یه دکانت پنج میل ازش گرفتم و بار اول که استفاده کردم کمی توی ذوقم خورد. به نظرم بوی معمولی ای داشت و پخش بوش هم خیلی کم بود.اصلا هم بوی مارشملو نمیداد.من دنبال یه عطر مارشملویی بودم و توقع داشتم یک چیزی توی مایه های منیفستو باشه. اما چون تنها عطری بودن که اون مدت داشتم ازش استفاده کردم تا تموم شه. حتی دی ماه کیش هم بردمش ولی اونجا هم به نظرم وقتی میزدم بویی نمیداد که کسی متوجه بشه.
اما اما اما
چند وقت پیش متوجه شدم که توی کمدم از بعضی لباسهام یا شالهام بوی فوق العاده ای میاد. بوی دلنشین مهربون شیرین ملیح مارشملویی بوی خیلی خوب. یه بویی شاید نزدیک به درای داون منیفستو ولی حتی بهتر
و خوب خیلی تعجب کردم چون عطری به این بو نداشتم و میدونستم که رو اون لباسهام منیفستو نزدم و این بو هم متفاوت بود.تا اینکه یه کم بررسی و دقت کردم و فهمیدم این بوی درای داون پورفم دولچه گابانای اینتنسه . و بعد تاااازه فهمیدم این همه تعریف از کجا اومده بود و چرا بعضیا عاشقشن. و واقعا رفت توی لیست عطرایی که دوست داشتم کاملشو داشته باشم. برای همین بهت پیشنهاد میکنم یه مدت ازش استفاده کنی ، من اوایل چون بوش رو نمیفهمیدم تعداد زیادی پاف میزدم. بعد از چند روز به لباسات برگرد و بوشون کن و ببین میتونی به اندازه ی من ازش لذت ببری یا نه.
12 تشکر شده توسط : Rohaam علی
اخرین بار اوایل پاییز شیراز تستش کرده بودم و خوب هوا هنوز خیلی خنک نشده بود.اون موقع این عطر خیلی گرم و شیرین بود وشدت بوش برام غیر قابل تحمل بود.درواقع اصلا عطری نبود که هیچ وقت بخوام بخرمش. این دفعه شب یلدا تو هوای خیلییی سرد دوباره این عطر رو زدم و اوف !
فوق العاده ست، خیلی جذاب و سکسی و دوست داشتنیه. اگر شیراز همیشه اینقدر سرد بود حتما به خرید یه شیشه ش فکر میکردم. حیف.
5 تشکر شده توسط : ارکید... الهه دهقانی
بوی خیلی خوشمزه و دوست داشتنی ای داره.اگر عادت به استفاده کردن شامپو بدن های مختلف یا اسپری های مختلف داشته باشید احتمالا بوش براتون تکراریه.
واقعا جوان شاد و دوست داشتنیه. خیلی ازش خوشم میاد.
8 تشکر شده توسط : هاشم پور سعیده دهرویه
من یه دستریزشو تهیه کردم.و فقط ازش بوی مرکبات میگیرم.برام زیادی شاد و تازه و ترشه . دنبال یه چیز سنگین تر گرفته تر و دارک تر بودم.😄نمیدونم چرا انتظار داشتم یه بویی مثل بوی musk noir for her نارسیسو بده. عطری نیست که بخوام بخرمش.
1 تشکر شده توسط : Perfumex
بوی شیرینی داره.
نمیدونم چرا هر موقع بوش میکنم بوی شدید مربای به رو ازش میگیرم. من شباهت کمی بین این بو و بوی کوکو مادمازل میبینم
نمیگم کاملا تفاوت دارن اما کو کو مادمازل کاملا لطیفه اما دارسی بوی خیلی شیرین تر و تند تری داره. اگر عاشق عطر های خیلی شیرین و شدید هستید این عطر براتون مناسبه.
هر وقت بوش میکنم احساس میکنم بالای سر قابلمه درحال قل زدن مربای به ایستادم وقتی با شکر زیاد و زعفرون زیاد میپزیش و رنگ قرمز رنگ جذابی گرفته.
8 تشکر شده توسط : Anahita Kian Nik سعید رضایی شوشتری
داداشم ده سال پیش وقتی هجده نوزده سالش بود این عطر رو داشت. عاشق عطرش بودم. و پخشش فوق العاده بود اون توی اتاقش میزد و من توی اتاقم میفهمیدم میخواد بره بیرون. ماندگاریشم فوق العاده بود. قشنگ تا مدتها روی لباسش میموند. دلم میخواد دوباره برای تولدش بخرم ولی الان دیگه انقدر عطرای گرون و لاکچری داره که فکر نکنم نه این عطر نه رایحه ش مثل قبل مورد علاقه ش باشه. این عطر همیشه برای من یاداور پسر جوان پر انرژی، برونگرا و خوش پوشیه که تازه رفته دانشگاه و میخواد دلبری کنه و چشم ها رو به سمت خودش برگردونه.شاید بعد ها وقتی پسری داشتم و هجده سالش شد اینو براش بگیرم.
13 تشکر شده توسط : Elyar Dapper

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir