نظرات | مهتا
ترتیب نمایش
فیدبک بسیار خوبی از تلفیقِ زنبق و کهربا میشه ازش دریافت کرد، به طوری که به طرز عجیبی، احساس آرامش و نشاط رو به اطرافیان القا می‌کنه.
6 تشکر شده توسط : الف.ر ش سینا جباری
در یک کلمه؛ بی‌همتا!
6 تشکر شده توسط : علی مروانی نیا nazanin
F**king Fabulous
لینک به نظر 26 آذر 1402 تشکر پاسخ به مهدی جعفری فردید
درود ، رایحه پودری که میفرمایید بنظرم در انتهای نت های اولیه و تلاقی لاوندر و وانیل باشه، فبیولس از اون دسته از اسانس‌هاست که بایستی بهش فرصت برای ابراز داد، اینو هم در نظر داشته باشیم سلیقای بویایی در افراد کاملا متفاوته، حقیقتا من ازش فیدبک حشره‌کش نگرفتم.
4 تشکر شده توسط : بابک سعید رضایی شوشتری
نمی‌دونم چرا با این عطر و شیشه بنفش بسیار جذابش رودربایستی دارم، و گاهی از روی عذاب وجدان یک پاف ازش میزنم که فقط بدونه برام هنوز هدیه ارزشمندیه، حقیقتا هیچوقت انگور سیاه و خانواده بِری ها نتونستند موردعلاقه من باشن...
6 تشکر شده توسط : سالمی معین عباسیان
درود، نت های این عطر از ابتدا تا میانی کاملا شیرین و ملایم و آرامشبخش هست، رایحه وانیل بسیار جلب توجه میکنه، اگر از عطرهای وانیلی و شکلاتی فیدبک خوب میگیرید، عطر مناسبیه که البته با قیمت الانش بنظرم توی این بازه قیمت عطرهای بسیار مناسب تری رو میتونین هدیه بدید.
6 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه SALMAN
از اون رایحه‌های عجیب غریب که یک روز فوق دوس داشتنی و یک روز نفرت انگیزه، اولین بار که سمپلش رو تست کردم دیوانه وار دوسش داشتم و بعد شد دم دستی ترین عطر، که فقط هم پدرم فیدبک مثبت بهش میده همیشه :)))
5 تشکر شده توسط : SALMAN مشتی
موافقم 🌹
2 تشکر شده توسط : SALMAN بابک
جمعِ خوبانِ نت‌ها! برای من حس کردنِ معاشرتِ روایحِ ینگین، عمیق و استثناییِ تونکا، کشمران و چوب و بادام بسیار بسیار انرژی بخش و هیجان انگیزه، بشدت دوست داشتنی و خاص.
6 تشکر شده توسط : SALMAN فاطمه فیضی
تاپ نت با حضور رایحه بی‌نظیر تونکا و چرم، غوغااااااست. پوشیدنش توسط یک خانم با این حجم سنگینی و تلخی، اصلا برام قابل درک نیس، وگرنه حتما میخریدمش، بشدت خوشبو و ماوراییه، :)
8 تشکر شده توسط : مسافر معین عباسیان
Tresor Midnight Rose
لینک به نظر 30 آبان 1402 تشکر پاسخ به ماری
درود عزیزم، سوالتون بستگی زیادی به سلیقه فردی داره، برای من میدنایت همیشه خوشایند و مطلوب بوده، البته که در روزهای بسیار گرم من نپوشیدمش، بنظرم حتما بخرید، هرگز از معاشرت با نت‌های این اسانس خسته نخواهید شد، و قطعا در ثبتِ خاطراتِ روزهای شیرینِ جوانی برایتان همراهِ دوست داشتنی و بی‌نظیری خواهد بود. :)
6 تشکر شده توسط : SALMAN فاطمه فیضی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir