نظرات | Jvd
ترتیب نمایش
سلام و درود . دوستان بنظر شخصه خودم به اندازه ی قیمت زیادش نمی صرفه . بسیار بسیار تلخه و یه نمک چاشنی حشره کش اون پشت داره . من از بوش استرس گرفتم خودم ولی بقیه بدشون نیومد . با قیمت کمتر من خودم محصولای امواج رو بیشتر هستم .
5 تشکر شده توسط : سینا نصرتی نازی جاوید
با سلام و وقت بخیر به دوستان . ساواج ادوتویلت رو چند وقته خریداری کردم و خیلی هم راضی بودم . نسخه ادوپرفیوم ساواج یه مدته داره ذهنمو قلقلک میده میخواستم بدونم از نظر رایحه به خوبی ادوتویلت هست یا نه ، پخش و بازخورد رو هم مقایسه بفرمایید . بعلاوه اینکه بنده ۲۴ سال سن دارم بنظرتون کدوم نسخه برای رنج سنی من بهتره . با تشکر
4 تشکر شده توسط : هاشم پور Perfumex
همین الانی که این کامنتو میذارم قیمت این ادوتویلت حدود یک تومنه و واقعا نسبت به قیمتش چه بسا بهتر از بعضی گرونتر ها عمل می کنه . بوی خیلی شیکی داره . اینجور برند ها که به لباسشون معروف هستند و کسی سراغی از ادکلن هاش رو نمیگیره رو ، معمولا ادکلن های با کیفیت و خوش قیمتی به شما میدن مث دیزل و بنتون و ...
در نهایت راضیتون می کنه و احتمال اینکه شارژش کنید خیلی بالاس
11 تشکر شده توسط : محسن جمالیان کاوه

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir