نظرات | علی
ترتیب نمایش
اگر میخوایین هدیه خاص به عشقتون بدین به نظرم فقط همینو بخرین. حتی شنل چنس همه نه. اون یک مقدار حالت اسپرت داره. چون واقعا عطر فروشی که آدم میره بعد از چند بار بوییدن دیگه شامه اش کار نمیکنه و ممکنه اشتباه کنه. اون هم با اون همه تنوع رایحه. بهترین راه، اعتماد به سلیقه اکثر خانم ها و استفاده از نظراتشون، برند، و اعتبار فروشگاهه. شنل مارکیه که پیرایشگاه های مخصوص داماد فقط یکی دو پافشو برای مجلس خواستگاری به داماد میزنن خخخ. /// منم امروز برای عشقم خریداری کردم. دوست داشتم از عطر افشان بخرم ولی متاسفانه گاهی پاسخ ها رو خیلی دیر میدین و این نزدیک عیدی هم فرصت زیادی برای تصمیم گیری نیست. . . امیدوارم در خریدهای بعدی از سایت خوبتون خریداری کنم. ( با همکاری بیشتر مدیریت محترم در پاسخ دادن به سوالات )
سحر خانم
سلام. خیلی ممنون بزرگوار. لطف کردین. ممنون از پاسختون :)
جناب جواب سوال منو نمیدین؟
سلام. وقتتون بخیر. ببخشید این درسته که سلیقه در عطر به روحیات روانشناختی فرد بستگی داره؟ اگر بله، برای خانمی که رمانتیک و احساساتی باشه چه رایحه و چه طبعی مناسبه؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir