نظرات | مهربد
ترتیب نمایش
دوستان عزیزم سلام.
پورتریال برای من مصداق بارز قضاوت نکردن یه عطر در برخوردهای اول بود.چندین و چند بار این کارو تست کردم و هیچ جوره نظرم رو جلب نمیکرد ولی در اخرین تستی که داشتم تازه متوجه زیبایی و عظمتش شدم و دیگه نتونستم در برابرش مقاومت کنم :))
رایحه:
احتمالا خیلی از دوستان با دیور فارنهایت خاطره داشته باشن.پورتریال ته بویی از فارنهایت رو داره.این شباهت خیلی زیاد نیست اما‌ قطعا متوجهش خواهید شد.پورتریال در واقع فارنهایتیه که اون حالت خیار مانندش خیلی کمتر شده و یه تم اکواتیک بسیار سرزنده و شاداب روش سوار شده و طبع معتدل رو به خنکی داره.
پورتریال خیلی مدرن تر و خوش بازخورد تر از فارنهایته(موقع استفاده از فارنهایت بارها پیش اومده بود که بهم میگفتن بوی خیار میدی)
پخش و ماندگاری:
قطعا ضعیف ترین پخش بویی که در بین کارهای امواژ دیدم متعلق به این کاره.ماندگاری نسبت به طبع رایحه خیلی خوبه ولی پخش بوی این کار مشکل اساسی داره و نسبت به هزینه ای که پرداخت میکنید راضی کننده نیست.
نسخه ای که من از این کار دارم برای سال ۲۰۲۰ هستش.نمیدونم شاید پای ریفرموله در میون باشه!
ارزش خرید:
به مانند سایر کارهای امواژ،کیفیت متریال در بالاترین حد ممکنه ولی پخش بوی خیلی معمولی این کار بزرگترین نکته منفیه که ارزش خریدشو پایین میاره.
برای اینکه عطرتون سیاژ قابل قبولی داشته باشه دائما نیاز به تمدید داره و تا چشم به هم بزنید عطرتون تموم شده.
به نظرم تو این رنج قیمتی کارهای خیلی بهتری حضور دارن ولی اگر مثل من در انتخاب روایح معتدل و خنک به بن بست رسیدید و با خودتون دکانت حمل میکنید میتونه یه انتخاب خوب باشه.
33 تشکر شده توسط : Mehran وحید رضایی
Beach Hut Man
لینک به نظر 18 اردیبهشت 1403 تشکر پاسخ به حمید
دوست خوبم سلام
سوال جالبیه.تو جامعه ای که متاسفانه بوی عرق و سیگار به هرچیزی غالبه استفاده از ساده ترین عطرها هم شخصیت شمارو چند پله نسبت به سایرین بالا میبره :))
اما اگر بخوام چند تا عطر بهتون معرفی کنم که به بهترین شکل توانایی انجام چنین کاری رو دارن باید به یه سری نکات توجه کنید.
اول اینکه عطر یه چیز کاملا سلیقه ایه و سعی کنید قبل از خرید حتما تست بفرمایید.دوم اینکه عطر باید رو بدن شما بشینه.برای این موضوع شما باید از بین این عطرها،عطری که مناسب سن و سال،سلیقه،ظاهر،پوشش و اخلاقیاتتون میشه رو پیدا کنید تا به بهترین شکل ممکن عطرتون با خودتون ست بشه

گرلن لهوم ایدل(احتمالا کم ریسک ترین و اقتصادی ترین گزینه)
زرجوف تونی ایومی،گلدن دالا و امبراستار
کلایو کریستین ارت دکو سایپرس و بلوند امبر
جووی پرایوت لیبل و سایکدلیک
پچولی از برند پروفوموم روما
مارلی لیتون و پگاسوس
لاندن ویدیان
له ارک ارژنتینوم هالو دی لون
بلک فانتوم بای کیلیان
امواژ جورنی،رویال توباکو و جوبیلیشن
نیشانه سلطان وتیور
پنهالیگونز لرد جورج،مسترسم و ویلیام
کژال ساریف و سالاج
ثمین کارود عود
34 تشکر شده توسط : Dapper امیر علوانی
Khaltat Night
لینک به نظر 17 اردیبهشت 1403 تشکر پاسخ به complihanicated
دوست خوبم سلام و عرض ادب
شخصیتتون ستودنیه و واقعا بابت این جسارت بهتون تبریک میگم و همچنین بابت کامنت دلگرم کنندتون ازتون ممنونم.
گاهی اوقات افکاری تو سرمون داریم که از صحت اونا مطمئنیم اما بعدا میفهمیم که اشتباه میکردیم.
برای مثال اگر رک و راست بخوام بگم،اون دوران شمارو به چشم یه کاربر فیک میدیدم(دور از جونتون) اما بعدها متوجه شدم که چقدر افکارم غلط بوده و به خاطر همین من هم به نوبه خودم از شما پوزش میطلبم.
این بحث ها پیش میاد و دلیلی برای ناراحتی نیست.اتفاقا اکثر دوستی ها بعد دعوا و بحث و جدل به وجود میاد و بابت اشنایی با شما مفتخرم.
امیدوارم شما هم از من ناراحت نباشید تا تمام کدورت ها برطرف شده باشه
30 تشکر شده توسط : Dapper شکیبا
دوستان عزیزم سلام
بیچ هات از سال قبل تو برنامه خریدم برای امسال بود و فعلا دو هفته ای رو باهاش سپری کردم.
بیچ هات برای من خیلی دوست داشتنیه و اون رو به سایر عطرهای خنک امواژ مانند سرچ،پورتریال،براکن و … ترجیح میدم.
راجب پخش و ماندگاری بیچ هات بهتون بگم که بوی این کار یک هفته بعد از اسپری،کماکان به وضوح روی لباسم حس میشه.بیچ هات کمتر رقیبی از لحاظ پرفورمنس در بین عطرهای خنک داره که این پرفورمنس حتی با سایر عطرهای خنک امواژ هم قابل مقایسه نیست.البته نسخه ای که من از این کار دارم نسخه ۲۰۱۹ هستش و از پرفورمنس نسخه های جدید اطلاعی ندارم.
به هیچ وجه بلایندبای رو پیشنهاد نمیدم چرا ک بیچ هات بازخوردهای متناقضی از افراد مختلف میگیره.مثلا ممکنه یکی به شدت از عطرتون تعریف کنه و یه نفر دیگه اذعان داشته باشه که بوی صابون های قدیمی رو میدید.
بیج هات به هیچ وجه بلایند بای سیفی نیست ولی اگر رایحه رو پسند کردید در خریدش شک به دلتون راه ندید
با ارزوی بهترینها برای دوستان عزیزم
31 تشکر شده توسط : شکیبا ROSA
دوستان عزیزم سلام
بعد یه مدت استفاده از سیلور بیرچ نظرم رو اپدیت میکنم.
سیلور بیرچ به هیچ عنوان عطر خنکی نیست.حضور نت چرم باعث معتدل شدن این کار شده و قطعا در گرمای تابستون ازاردهنده خواهد بود.بهترین زمان استفاده از این عطر شب های بهاری و پاییزیه.
اگر نسخه قدیمی این کار رو تست داشته باشید احتمالا با حرفم موافقید که پرفورمنس این کار ۱۰ از ۱۰ هستش ولی در نسخه های جدید مقداری ریفرموله شده و از اون غول سابق کمی فاصله گرفته.کماکان پرفورمنس بسیار قدرتمندی داره ولی دیگه ۱۰ از ۱۰ نیست.
در نسخه های جدید،ماندگاری روی الیاف نخی بالای چند روزه و پخش بو در ساعات اول انفجاریه ولی نسخه قدیمی پتانسیل اینو داشت که راحت تا دو هفته روی الیاف نخی باقی بمونه.
بهترینهارو براتون ارزومندم
33 تشکر شده توسط : هاشم پور Perfumex
دوستان عزیزم سلام.
لورنزو پازالیا داره پله های پیشرفت رو به سرعت طی میکنه و شدیدا در حال ترند شدنه و احتمال ترند شدنش در ایران هم بالا به نظر میرسه.
حالا بریم سراغ دریم سی از این برند
رایحه:
بزارید ساده بهتون بگم: شیرینی در سبک نیشانه آنی+نت های دریایی
در لاین سی لورنزو،این کار کمترین حالت اکواتیک رو داره و احتمالا شیرینی قابل توجهی که داره بیشتر نظرتون رو جلب میکنه.از اونجایی که شیرینی کار به نت های اکواتیک غالبه،طبع کار به هیچ وجه خنک نیست و طبع معتدلی داره که قابلیت استفاده در شب های بهاری و پاییزی رو خواهد داشت.اگر از طرفداران روایح وانیلی و به خصوص نیشانه آنی هستید،دریم سی انتخاب بسیار خوبی برای فصل بهار خواهد بود.
پخش و ماندگاری:
به نظرم مهمترین نکته ای که راجب این برند وجود داره غلظت اکستریت عطراشه.تمام کارهایی که از این برند تست داشتم به شدت پخش و ماندگاری بالایی داشتن و باتل ۵۰ میلشون اندازه باتل ۱۵۰ میل اکثر برندها کارایی داره براتون :))
ارزش خرید:
به خودتون بستگی داره.این کار قیمت بالایی داره و باتلش در خور قیمتش نیست اما رایحه بسیار قوی و شامه نواز چیزیه که به این کار ارزش میده.اگر به فاکتور قیمتی اهمیتی نمیدید و به دنبال یه کار بسیار با کیفیت به همراه پخش و ماندگاری غول اسا هستید میتونه انتخاب خیلی خوبه براتون باشه
با ارزوی بهترینها برای دوستان عزیزم
36 تشکر شده توسط : شکیبا مهدی نقیبی
دوستان عزیزم سلام.
امورعود برندی بود که به شدت منو تحت تاثیر قرار داد و به نظرم یکی از معدود برندهاییه که قیمت مناسبی رو نسبت به کیفیتی که ارائه میده در نظر گرفته.
رایحه:
از همون لحظه اول اسپری با بوی بسیار غریبی مواجه میشید که ارزش خرید این کار رو بسیار بالا میبره و اون بوی غریب از نتی به وجود میاد به نام هینوکی.
حالا هینوکی چیه؟
هینوکی یه مدل سروه که در کشور ژاپن برای ساخت معابد ازش استفاده میشه.در اوپنینگ این کار بوی پرتقال خونی و زنجبیل به شدت قدرتمنده و نوید یه کار خنک رو میده ولی این تصور کاملا اشتباهه.
شیرینی قابل توجهی در این کار وجود داره که نمیدونم به خاطر چه نتی هستش و به خاطر وجود همین شیرینی قابل توجه،این کار به هیچ وجه خنک محسوب نمیشه و در درای داون،طبعی معتدل و حتی کمی رو به گرم داره.
با گذشت مدت کوتاهی پس از اسپری،ترکیب تنباکو،ویسکی و هینوکی به شدت خودنمایی میکنه و ترکیبی رویایی رو میسازه که به نظرم شباهت هایی به اورموند جین مونتاباکو ورانو داره(به دلیل ترکیب بوی مرکبات و تنباکو) ولی به دلیل حضور ویسکی و به خصوص نت هینوکی،این کار عمق بیشتری داره و به شخصه برای خودم دلچسب تره.
نت هینوکی برای من بسیار جذاب بود و عطار این کار به خوبی تونسته حس و حال معابد ژاپن رو ترسیم کنه.
نکته بسیار جالبی راجب عطار این کار وجود داره که گفتنش خالی از لطف نیست.عطار وایت هینوکی فقط سابقه خلق همین یک شاهکار رو داره و تا به امروز کار دیگه ای به نامش ثبت نشده.چرا این رو گفتم؟
خواستم بگم که همیشه به دنبال اسم دهن پرکن عطار برای خرید عطر نباشید چرا که عطارهای ناشناخته و مستعدی وجود دارن که برای کسب شهرت از تمام پتانسیل خودشون استفاده میکنن و بعضا شاهکاری ابدی مانند وایت هینوکی رو خلق میکنن.
با ارزوی بهترینها برای دوستان عزیزم
40 تشکر شده توسط : هاشم پور حمید
دوستان عزیزم سلام
میخواستم ریوویی درباره وایت هینوکی امورعود بنویسم ولی از اونجایی که طی چند روز گذشته بحث راجب برند نیشانه بالا گرفته خواستم یه سری نکات رو راجب این برند ذکر کنم و این ریویو رو به روزهای اینده موکول میکنم
نیشانه برند متوسط و سطح پایینیه؟
نیشانه تا به امروز سابقه همکاری با عطارهایی نظیر کریس موریس،دومینیک روپیون،سیسیل زاروکیان و… رو داشته و کماکان با بهترین عطارهای دنیا همکاری میکنه.زیر سوال بردن برند نیشانه یعنی زیر سوال بردن بهترین عطارهای حال حاضر دنیا و گمراه کردن مخاطبی که نظرات این محفل رو میخونه.
نیشانه تو کشورهای خارجی فروش نداره؟
نیشانه فروش قابل توجهی در سراسر جهان داره ولی بیاید فرض رو بر این بزاریم که این برند فروش انچنانی نداره.برندهایی نظیر اندی تاور،فیلیپو سورچینلی،امورعود و … هم فروش بالایی در سطح جهانی ندارن ولی ایا فروش کم به معنی بی ارزش بودن اون برنده؟برندهایی که نام بردم کیفیت های فوق العاده اعلایی دارن و این نکته رو ثابت میکنن که فروش کم دلیلی بر پایین بودن کیفیت نیست
نیشانه کپی کاره؟
از همون زمانی که حاجیوات وارد بازار شد این انگ به برند نیشانه چسبید ولی کمتر کسی توجه کرد که چند دقیقه بعد از اسپری،حاجیوات مسیر کاملا متفاوتی رو در پیش میگیره و تفاوت های محسوسی با کرید اونتوس داره.با صحبتی که امیرعلی چند روز پیش مطرح کرده بود به طور کل موافقم.به نظر من هم حاجیوات نسبت به اونتوس های فعلی بسیار ارزنده تره و استفاده از بهترین متریال،پخش و ماندگاری بسیار بالاتر و قیمتی حدود نصف اونتوس این قضیه رو اثبات میکنه.
این نکته رو فراموش نکنید که الهام گرفتن از یه عطر با کپی کردن اون به طور کل متفاوته و از اونجایی که مواد موجود در طبیعت محدوده،ممکنه خروجی یک برند فضای مشابهی با خروجی برندهای دیگه داشته باشه.
برای درک بهتر صحبتم مثالی رو مطرح میکنم.
در حال حاضر اکثر مردم خلطاط نایت رو یه کپی از انجلزشیر در نظر میگیرن ولی کمتر کسی به این نکته توجه میکنه که خلطاط نایت سال ۲۰۱۶ و انجلزشیر سال ۲۰۲۰ لانچ شده.حالا ما بیایم انجلزشیر رو بکوبیم و انگ کپی کاری رو به کیلیان بچسبونیم؟
نه نه این صحبت به هیچ وجه درست نیست.همونطور که گفتم مواد موجود در طبیعت محدوده و هرعطری که لانچ میشه قطعا فضای مشابهی با چند عطر دیگه داره.فرض کنید که تاریخ لانچ این دو عطر برعکس بود حالا چه اتفاقی میفتاد؟کاملا واضحه که عطار کالکشن متهم به کپی کاری میشد کما اینکه در حال حاضر هم به دلیل عدم وجود درک صحیح از زمان لانچ شدن دو عطر مذکور این صحبت ها مطرح میشه ولی ایا در حال حاضر کسی برند کیلیان رو متهم به کپی کاری میکنه؟
نه!!!چرا؟
باور بفرمایید فقط به خاطر اسم لوکس و بزرگ کیلیان!
دستاورد برندهایی مانند نیشانه چندان مورد توجه قراره نمیگیره و سیل تعصبات غیر منطقی این دستاوردهارو در خود غرق میکنه.
برندهای ترک و عربی همواره مورد کم لطفی قرار گرفتن ولی ارزش کار این برندها غیر قابل کتمان و زیر سوال بردن اونها نظری گمراه کننده برای مخاطب خواهد بود.
نیشانه برندی بود که تا چند ماه پیش مورد کم لطفی خودم قرار گرفته بود اما بعد از تست کارهایی مانند فن یور فلیمز،تیوبروزا،آنی و ترو به این نتیجه رسیدم که تا به امروز از چه گنجی غافل بودم.قطعا در اینده تست و تهیه عطرهای دیگر این برند رو در اولویت قرار میدم.
36 تشکر شده توسط : هاشم پور حمید
دوستان عزیزم سلام.
یه بار دیگه سال نو رو خدمتتون تبریک میگم و امیدوارم تا به اینجا اوقات خوشی رو سپری کرده باشید.
بریم سراغ تریاق،شاید ترند ترین عطر ۲۰۲۴ تا به اینجا
رایحه:
به محض اولین اسپری،تفاوت این کار رو با سایر کارهای این برند احساس خواهید کرد.لطافه به خوبی تونسته تو این کار تمام ایراداتی که به روایحش وارد بود رو برطرف کنه.
دیگه نه خبری از رایحه خطی هست،نه رایحه حس و حال سینتتیک داره و از همه این ها مهمتر اینه که اون حالت الکلی عطسه اور که در لحظه اول اسپری اکثر کارهای لطافه وجود داشت کاملا ناپدید شده.
در همون لحظه اول اسپری با رایحه ای جدید مواجه میشید که برای خودم هم عجیب بود.کارامل دودی!!
کارامل در اوپنینگ این کار فوران میکنه ولی این کارامل با اون کاراملی که تو ذهنتون هست متفاوته.کارامل کاملا اینجا حس و حال دودی داره.بادوم هم در او‌پنینگ حضور داره و به خوبی شیرینی کار رو کنترل میکنه.اگر کمی دقت کنید متوجه رایحه زردالو در پس زمینه هم خواهید شد که البته زیاد بولد نیست.خلاصه اوپنینگ مثل این میمونه که کارامل و بادوم رو دارید تو تابه تفت میدید:)
در ضمن فلفل هم باعث تندتر شدن اوپنینگ میشه
کمی که میگذره عسل و چرم بازی رو در دست میگیرن و اون تندی اولیه ناپدید میشه.مهم ترین نکته راجب این رایحه اینه که به خوبی متوجه تغییر نت های شیرین از کارامل به سمت عسل خواهید شد چرا که عسل در اینجا در کنار مشک و چرم کمی حس و حال انیمالیک میگیره که البته به هیچ عنوان زننده نیست.
خلاصه خواستم بگم خدمتتون که نت های سازنده گولتون نزنن که با یه کار گوگولی و دخترونه طرفید:)
این کار به خوبی با هر استایلی ست میشه و قابلیت استفاده هم به صورت روزانه و هم به صورت رسمی رو داره.
جنسیت:
اوپنینگ کار به نظرم کاملا یونی سک.سه ولی به درای داون که میرسه بیشتر زنونه میشه.به هرحال به نظرم این رایحه قابلیت استفاده برای اقایان رو هم خواهد داشت که البته این موضوع کاملا بستگی به دیدگاه و سلیقه شما داره.
پخش و ماندگاری:
احساس میکنم یه مقدار راجب پخش و ماندگاری این کار اغراق شده.
پخش و ماندگاری راضی کنندست ولی اون غولی که فکر میکنید نیست.
ارزش خرید:
با توجه به عطار کار،باتل و باکس بسیار زیبا و رایحه یونیک و شامه نواز،نمره من به ارزش خرید این کار یه ۱۰ گندست:)
با ارزوی بهترینها برای عزیزانم
29 تشکر شده توسط : هاشم پور حمید
Van Py Rhum
لینک به نظر 28 اسفند 1402 تشکر پاسخ به Behrad
دوست خوبم سلام.
یک بار دیگه از جانب خودم فرا رسیدن عید نوروز باستان رو به شما و سایر عزیزان تبریک میگم.
حقیقتا وانیلا س.ک.س تامفورد رو دو بار به صورت گذرا تست داشتم و نظرم رو صرفا بر اساس همین تست گذرا خدمتتون عرض میکنم.
اسم عطر هیچ سنخیتی با مایع داخل شیشه نداره.بر خلاف اسم عطر و کانسپتی که به نظر میرسه قرار بوده بر مبنای اغواگری باشه،وانیلا س.ک.س یه پروژه کاملا شکست خوردست و نمرات بسیار پایین در سایت های مطرح جهانی خودش گویای چنین چیزیه.این عطر تو همون دو بار برخورد به قدری برام معمولی بود که حتی برای تست مجدد هم سمتش نخواهم رفت.
متاسفانه تامفورد نه تنها پرفورمنس کارهاش رو نابود کرده بلکه نواوری های افسانه ای خودش رو هم فراموش کرده و با شیب تندی در حال سقوطه.در نظر داشته باشید که در حال حاضر تعداد انگشت شماری از کارهای تامفورد همچنان ارزش خرید دارن.
اگر به عطرهای وانیلی علاقه دارید چند تا کار بهتون پیشنهاد میکنم که تستشون خالی از لطف نخواهد بود
بلک فانتوم بای کیلیان،مارلی پگاسوس،زرجوف ناکسوس،ازارو موست وانتد،تامفورد نویر اکستریم پارفوم،ژان پل گوتیه له میل الکسیر
البته بلک فانتوم عطر وانیلی نیست و شیرینیش رو از کارامل و شکلات میگیره ولی در دسته عطرهای شیرین یکی از بی نظیرترین هاست و به نظرم یکی از کارهاییه که علی رغم قیمت گزاف،ارزش خرید بالایی برای دوستداران روایح داره.
جز کلاب هم عطر بسیار خوبی به نظر میرسه و به شخصه این عطر رو بر اساس نظرات دوستان(به خصوص امیرعلی عزیزم)برای استفاده در پاییز و زمستان بعدی بلایند بای کردم.
با ارزوی اوقات خوش و معطر برای شما و سایر عزیزان
29 تشکر شده توسط : هاشم پور حمید

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir