نظرات | علی روستایی
ترتیب نمایش
از نظر من خیلی رایحه سنگینی داره. اینقدر سنگین که باعث سردردم میشه. بوی خاص و جدیدی هم نداشت برام.
برای من اصلا با تام فورد گری وتیور قابل قیاس نیست. گری وتیور خیلی بوی لطیف‌تر و خوشایندتری داره.
موندگاری این عطر حد هم در حد مرگ هست، یه بار بزنی دیگه ولت نمیکنه! همیشه هست.
13 تشکر شده توسط : zariiii علیرضا موسوی
ممنون از پاسخ شما، با این تفاسیر به نظر میاد که عطری که برای من ارسال شده بود اصل نبوده. چون خیلی بد و تیز اسپری میشد! و هیچ اثری از نرولی توش نبود.
البته عطر رو از عطرافشان خریداری نکرده بودم.
5 تشکر شده توسط : مهدی ابراهیمی فریده.م
خنک و تقریبا تلخ یه مقدار کمی شیرینی هم داره از میانه‌ی کار به بعد.
تو شروع کار رزماری رو حس می‌کنم. میانه‌ی کار هم بوی رز برام واضحه. انتهای کار هم مقداری مشکی هست. تند و تیزی نعناع هم تو پس زمینه هست تقریبا.
برای من رو لباس بهتر موندگاره تا روی پوست.
موندگاری و پخش بوش برای عطر خنک خوبه به نظرم.
من در کل این کار رو میپسندم و بوش مورد علاقه‌م هست.
9 تشکر شده توسط : Mohamad.me ارژنگ بوترابی
من این عطر رو به خاطر نظرات مثبت زیادی که در مورد شنیده بودم تهیه کردم. اما در کمال تعجب با عطری مواجه شدم که تقریبا بوی خاصی نداشت، جز یه بوی ضعیف پوست مرکبات. موندگاری اون بوی ضعیف هم در حد نیم ساعت بود. هیچ بویی از نرولی و شکوفه پرتقال توش حس نکردم! نحوه‌ی کار افشانه هم نامناسب بود.
حال نمی‌دونم این کار واقعا اینقدر ضعیف هست یا عطری که من تهیه کرده بودم تقلبی بود!
11 تشکر شده توسط : حبیب جوانشیر مهدی ابراهیمی
وقتی Galloway رو اسپری می‌کنیم، با یه رایحه‌ی مرکباتی-فلفلی وارد میدون میشه. بوی مرکباتیش دلنشینه، ولی بوی فلفلیش ممکنه یخورده تو ذوق بزنه. اما برای من بوی جالبیه. بعد از نت، عطر کم کم میره به سمت بوی شکوفه‌ی پرتغال و گل زنبق که واقعا عالیه. من این قسمت از Galloway رو خیلی دوست دارم. بعد از این، عطر پَر میکشه سمت روایح مشک و کهربا که باز هم خوب و دلنشینه.
Galloway از نظر رایحه تقریبا خنکه، اما خیلی خنک نیست و میشه گفت معتدله و میشه چهار فصل استفاده بشه، گرچه بهتره تو تابستون و زمستون مصرف نشه، به نظر من این عطر برای تابستون یخورده گرمه و برای زمستون یخورده سرده! در واقع ترجیح میدم که به عنوان عطر بهاری-پائیزی ازش استفاده کنم. همینطور Galloway یخورده تلخه، ولی نه خیلی، بعضی جاهاش هم یخورده شیرینی میزنه ازش بیرون. در واقع این عطر همه‌جوره معتدله. پخش بو و موندگاری خوبی هم داره تقریبا.
فقط یک نکته، رایحه‌ی گالووی گاهی باعث میشه که من حس خستگی و کلافگی بهم دست بده!!!
میسترال پچولی، همونطور که از اسمش برمیاد یه عطرِ نعنایی! یه حسِ سبزِ تند و تیز! پخش بوش متوسطه ولی موندگاریش کمه.
من توش بوی شمعدونی و زنبق حس نکردم، ولی توش یه بویی شبیه لیمو ترش حس میکنم. رایحه‌ی خاصی نداره، در کل بویی مثل بوی موهیتو میده.
بعد از اسپری کردن این عطر با یه موج مرکباتی شدید مواجه میشید، ترش و پر از بوی پرتقال. حس جالبی داره، شاد و سرزنده.
گرچه بعد از نت اولیه این موج مرکباتی فروکش میکنه، ولی همچنان یه چیزایی ازش تو نت میانی باقیه و یه بوی نیمچه ترش مرکباتی تو بک‌گراند کار هست. حقیقتش من تو نت میانی این کار بوی شکوفه‌ی پرتقال یا بهار نارنج رو حس نکردم.
انتهای کار هم کشیده میشه به سمت بوهای شیرینتر. البته به اینجای کار که میرسه دیگه بوی عطر کامل فروکش کرده و فقط اگه دستتون رو بگیرید جلوی بینی‎تون میتونید بوش رو احساس کنید.
بوی جالبی داره، اما فوق‌العاده نیست. پخش بو و موندگاریش هم بعید میدونم کسی رو راضی کنه.
نکته‌ی مثبت دیگه اینکه کارش خوب و پخش‌شده اسپری میشه.
1 تشکر شده توسط : علیرضا
البته این نکته هم ناگفته نمونه که تو نت انتهایی کار بوی وانیل کاملا بر بوی تنباکو غلبه میکنه.
به نظر من بوش خوب و جالبه. بوش شیرینه، اگه بوی شیرین دوست ندارید ممکنه دلتون رو بزنه، ولی من به شخصه بوش رو دوست دارم.
موندگاریش هم خوبه.
بوی وانیل رو راحت میتونید توش حس کنید، عجیب اینه که هم زمان بوی تنباکو رو هم میتونید حس کنید. انگار که وانیل پاشیده باشید روی زر ورق سیگار!
به نظرم وقتی روی پوست اسپری میشه بوی پیچیده‌تری داری نسبت به وقتی که روی لباس اسپری میشه. در هر صورت روی لباس هم بوی خوب و موندگاری داره.
1 تشکر شده توسط : In The Dark
بوش خوبه،
یه بوی شکوفه ی پرتغال هم تو پس زمینه ی کارش داره که آدم رو میبره تو فضای بهار شهرهای مازندران. این قسمت از بوش رو خیلی دوست دارم.
اما اگه دنبال یه عطر با پخش بو و موندگاری هستید، این عطر راضیتون نمی کنه.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir