نظرات | رضا
ترتیب نمایش
Agar Wood
لینک به نظر 11 مهر 1402 تشکر پاسخ به niche.perfumer
برای خرید دکانت به سایت ع.ط.ا.م.ی.ن مراجعه کنید . دکانت های زیادی اضافه شده
1 تشکر شده توسط : بابک
دستریز دانهیل وود و دانهیل عربین به تازگی در سایت عط.....ین موجود شده
1 تشکر شده توسط : محسن جمالیان
Alexandria II
لینک به نظر 4 شهریور 1402 تشکر پاسخ به TIMELESS
خیلی ممنونم که پاسخ دادین . آیا کیفیت پخش بوی لاکچری بلک اُفت کرده ؟
2 تشکر شده توسط : سالمی TIMELESS
Alexandria II
لینک به نظر 4 شهریور 1402 تشکر پاسخ به Bane
در بین برندهای عطر سازی ایرانی چند محصول‌ تولیدی شرکت فیکورس رو تایید میکنم که چند عطر خوب مثل لاکچری بلک و لاکچری وایت و پارادیس نئو و دی‌بلک و باس معرفی کرده اما این عطرها کپی از چه عطر خارجی هستن نمیدونم ! ولی از نظر تبلیغات ضعیف و غیرفعال هستن ، نه سایت بدرد بخوری دارن و نه پیج فعالی . برندهای عطرسازی زیادی در ایران ثبت شده و فعال هستن و اکثرا زیر مجموعه شرکت س.یر هستن و بعضا عطرهای خوبی تولید میکنن ولی متأسفانه ناشناخته‌ و بدون هیچ سمپل و تبلیغی هستن و انتظار دارن مشتری بدون تست و با چند خط توضیح ازشون خرید کنه .
همین شرکت فیکورس دو ساله که سایت و پیجش غیرفعال هست و هرچی تماس میگیری کسی جواب نمیده و حتی در قسمت خرید محصول یک عطر ۵۰۰ هزار تومانی رو اشتباها ۵میلیون قیمت زده و اون رو تصحیح نمیکنن ! بعد انتظار دارن از تولید ملی حمایت بشه !
متاسفانه سایتهای معتبر عطرافشان و خل....ی و عط.....ن علاقه‌ای به ارائه این محصولات وطنی ندارن و برند شرکتی و کپی لطافه رو تبلیغ میکنن اما از عطرهای ایرانی دوری میکنن
4 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 سولماز
آیا این عطر شبیه به فیکورس لاکچری هست ؟
3 تشکر شده توسط : بابک TIMELESS

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir