نظرات | مهدی ب
ترتیب نمایش
Segno Success
لینک به نظر 2 خرداد 1403 تشکر پاسخ به سعید رستمی
عرض ادب آقا سعید درباره خریدت از سایت اشاره شده و کارایی که از اوون خریدی و عطراش یه توضیح میدی. قصد خرید دارم از این برند و دوست دارم تجربیات شما و دیگر دوستان رو درباره عطراش بدونم. ممنون
2 تشکر شده توسط : saeidrostami118 TIMELESS
یک کار کلاسیک مرکباتی گلی بسیار کم نظیر که بوییدنش هوش از سر آدم میبره.بسیار بوی خاصی داره .البته با اولین اسپری نباید قضاوتش کرد و باید بهش فقط کمی فرصت داد تا خودشو نشون بده.
10 تشکر شده توسط : Rohaam nazanin
Pacoroca For Him
لینک به نظر 3 اسفند 1402 تشکر پاسخ به سعید رستمی
درود آقا سعید. ممنون ازت. فقط آدرس تلگرام و نتونستم از پروفایلتون پیدا کنم.
2 تشکر شده توسط : سالمی بابک
همچنان به دنبال یافتن این عطر هستم ولی موفق به یافتنش نشدم. با توجه به فرموده دکتر اسعدی که فرمودند تولید ایرانی از این عطر هم هست دیگه آدم رو در خرید از هرجا محتاط تر می‌کنه.
5 تشکر شده توسط : سالمی ایرن
امروز برام چندین کار برند اجمل باتل کامل که البته قبلاً تستشون کردم آوردن و چند دکانت اصل شرکت از جمله همین ساکریفاس بود. تستش که کردم اصلا خوشم نیومد. بوی یاس رو خیلی خوشم میاد ولی نه این یاس که در این کار هست. یه جوری انگار بوی یاس تلخ نامرغوب برام تداعی شد. از همین برند ماستیک ورو زنانه هم بوی یاس غالبه ولی آن کجا و این کجا. اطلا نپسندیدند.
2 تشکر شده توسط : سالمی TIMELESS
سلام و عرض ادب. دکانت این عطر رو از فروشگاهی در جزیره کیش تهیه کردم.
5 تشکر شده توسط : سالمی هاشم پور
عطری خوشبو با فوران یاس و گل مریم که وقتی اسپری میشه آدم رو یاد باغچه خونه های قدیمی میندازه که اول صبح ها بوی گل یاس و مریم کل حیاط رو پر کرده بود.
10 تشکر شده توسط : سالمی هاشم پور

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir