نظرات | رسا رادان
ترتیب نمایش
Tuxedo
لینک به نظر 8 مرداد 1402 تشکر پاسخ به Mahmood.R
با عرض سلام و ادب دوست فرهیخته و ارجمند. فرمایش شما صحیح که هر عطریو شخص باید خودش تست کنه و از روی نظرات و پیشنهاد دیگران خریداری نکنه. اما آقای حسین آلن دلن هم با توجه به خرید عطرهای قبلیشون چه دیزاینر چه نیش حتی در حد تست تونستن تشخیص بدن که فلان عطر اماراتی ارزش خرید نداره. چون به هر حال شامه شون میتونه عطر خوب از عطر معمولی و بد را جدا کنه. اما اینکه شخصی بیاد نمره ی ده به عطر بده شک برانگیزه وقتی معدود عطرایی نمره ده میگیرن.یعنی یه عطر کپی اماراتی ماندگاریش ده بار حرکت زمین به دور خودش و پخشش به اندازه ی یک بار به دور خورشیده. به هر حال رایحه چیپ و خطی رو هر کسی که عطر درست حسابی استفاده کرده باشه تشخیص میده. اما اینکه شخصی یهویی یه کانکس عطرهای اجمل و الحمبرا و لطافه استفاده نشده داشته باشه و به اندازه ی 365 روز سال عکس این چه چیزی رو میرسونه و اونم به مدت متوالی و مسلسل و یهو چند تا عطر درست حسابی با تغییر لوکیشن و... وقتی هم انتقادی میشه بفرمایند (عب نداره شما خودتو ناراحت نکن) زیر نظرات عطر آمبر لدر در پاسخ به آقای پرفیومکس. کجا رفت اون ادبیات سنگین و غنی و کلاسیک.فلذا بهتره کمی همه مون اندیشه کنیم و یک طرفه به قاضی مریم. من چندین ماهه دارم نا محسوس رصد میکنم و اوایل هم میگفتم چه ایرادی داره شاید در توان کسی نیست عطرهای بالای یک میلیون بخره و بهتره از عطرهای کپی استفاده بشه. اما چند وقته متوجه شدم که تعجب انگیزه این حجم از عطر و امتیازهای نا متعارف و شیشه های لب پر و گهگاه وجود برندهای بنام و مطرح با تغییر لوکیشن. به هر حال نظر شما هم محترمه اما اغلب کسایی که در این سایت هستن دنبال عطرهای کپی نیستن از برندهای آبکی. البته شاید لابه لاشون هم عطرهای خوب باشه و شاید خودم روزی اگه تشخیص کیفیت رایحه رو بدم استفاده کنم هر چند بینی من از نطر تفکیک و تشخیص نت مثل استادان این پیج نیست. با تشکر
11 تشکر شده توسط : Perfumex M.KH

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir