نظرات | Hadith_f_soleymani
ترتیب نمایش
Classic Black
لینک به نظر 14 اسفند 1401 تشکر پاسخ به هاشم پور
دقیقا همینطوره
یه جورایی تکلیفم باهاش معلوم نیست، صرفآ اگر بخوام به خوشبو بودن اکتفا کنم رضایت بخشه ولی جذابیتی برام نداره
1 تشکر شده توسط : هاشم پور
بی دلیشز عطری مظلوم و ساده که به علت زیاد شنیده شدن، ازش به عنوان خز یاد میشه !! در حالی که من عاشق تغییر نت اعجاب‌انگیزش هستم، شاید رسالت من این باشه که روایح مظلوم و بی‌صدا مثل بی‌دلیشز و چی‌چی و مارکوییز رو که ابدآ دیگه رو بورس نیستن و همه مشغول کارهای تاپ و نیش هستن، مجدد روی دور بیارم و ازتون بخوام که بازهم تجربشون کنید 😁
در پاف اول تا حدود ۲۰ دقیقه، ترشی گریپ فروت و طراوت خیار رو حس می‌کنید، که احساسی فرش و عجیب بهتون میده.
نت میانی کم کم ظاهر میشه که بولدترین بخشش سیب و گل مریمه، کاملا مرکباتی اما با کمی لطافت فلورال.
در انتها رایحه شروع میکنه به فلورال شدن که من عاشق این نت پایانی هستم، کاملا ملایم و گلی که بهمراه کمی چوب صندل محشر شده، اصولآ عاشق نت صندل هستم.
حالا رایحه یک جورایی بوی لوازم آرایش و کرم های آبرسان رو میده که از نظر من حس بدی نیست، دیگه اون ترشی به هیچ وجه بولد نیست و رایحه کاملا ملایم و معتدل و گلی هست.
از زیبایی شیشه هم نباید بگذریم که اولش دقیقا حس می‌کنید این رایحه‌ی فرش و تازه با شیشه سبزرنگش هماهنگی داره، اما یکمقدار در پایان کار ناهمگونی به وجود میاد چون رایحه بیشتر انسان رو یاد رنگ لوازم آرایش یعنی صورتی و کرم و ... میندازه.
بلاند بای توصیه نمیکنم اما با توجه به قیمت مناسب و تجربه خودم، یکبار امتحان کردنش و حداقل یک ساعت فرصت دادن بهش میتونه جذاب باشه، ماندگاری در بهترین حالت چهار ساعت و پرفورمنس مناسب، بیشتر خودتون ازش لذت خواهید برد تا اطرافیان.
خلاصه که بی‌دلیشز عطری ساده و بی‌تکلف و صرفآ خوشبوئه، با تغییر نتی قابل توجه، اما توقع برندهای تاپ رو اصلا ازش نداشته باشید.
18 تشکر شده توسط : آرامیس شکیبا
بار اول که دیدمش فورآ مجذوب شیشه‌اش شدم (اصولآ اول شیشه رو می‌پسندم بعد تست میکنم!! :))
توجهی به جنسیت نکردم و حس می‌کردم خنکای خیلی خوبی داره، برخلاف اخلاق عطربازان حرفه ای که خیلی مردم‌دار و بافرهنگ هستن، اون فروشنده کلی بنده رو تمسخر کرد که این رایحه به شدت آکواتیک و مردانه است !! هرچند توجهی به حرفش نکردم و خرید کردم، و هنوز هم پولو بلو رو می‌پوشم، اما اون خاطره بد باعث شد جذابیت و حس خوبی ازش دریافت نکنم.
رایحه مرکباتی و به شدت خنکی داره که احتمالا همه‌پسند هست و در انتها مقدار خیلی کمی چوب حس میشه که برای خیلی ها نامشهوده، برای سفر به شمال خصوصآ سواحل چالوس در فصل تابستان می‌تونه رایحه‌ای رویایی باشه، چیزی که بنده تجربه کردم اما رفتار اون فروشنده کمی رایحه رو به مذاقم تلخ کرد، ولی سعی میکنم منصف باشم و از رایحه لذت ببرم !! ماندگاری و پرفورمنس متوسط که با توجه به ادوتویلت بودن و خنکای فوق العاده‌اش، رضایت شما رو جلب میکنه.
در انتها از همه فروشندگان یا کسانی که به اطرافیانشون مشاوره خرید عطر میدن، تقاضا دارم که حتی اگر سلیقه‌ی مخاطبتون خیلی عجیب و غیرعادی بود، حداقل در دلتون نگه دارید و به روش نیارید و خیلی ظریف قانعش کنید که احتمالا اشتباه میکنه، هرچند رایحه کاملآ به سلیقه بستگی داره و سلیقه انسان برای خودش هیچگاه اشتباه نخواهد بود.
چون این رفتار باعث میشه مخاطب از اون روایح یا به طور کلی از استعمال عطر و تجربه عطرهای خاص دلزده بشه!! هرچند بنده کوچکتر از اون هستم که به بزرگواران پند و نصیحت بدم.
14 تشکر شده توسط : هاشم پور حیاتی
یک خوشبوی بسیار بسیار ‌کلاسیک !
حقیقتآ تنها چیزی که باعث میشه بتونم تحملش کنم رایحه صندل سفید هست، وگرنه اگر بخوام روی هل و چای و وجهه‌ی آکواتیک بودنش تمرکز کنم فورآ سردرد و احساس تنگی نفس می‌گیرم، البته کارهای آکواتیک بهتری هم وجود داره که قابل تحمل و فوق العاده خوشبو هستن، نه صرفآ همه‌پسند و قیمت مناسب.
جذابیت خاصی برام نداشت و پدرم هرگز شارژش نکردن، با احترام به دوستدارانش.
6 تشکر شده توسط : هاشم پور فاطمه سبزی
باز هم با یک خوشبوی به شدت ملایم و میوه ای طرف هستیم که ابدآ در سلیقه بنده جا نداشت.
درست مثل کوکومادمازل فکر میکنم بیشتر سلیقه بانوان غربی هست، اما متآسفانه برخلاف کوکو، من بامبشل رو بلاند بای کردم و نتونستم بپسندم، شاید با این حجم از ملایمت اسپری‌اش رو تهیه کنیم بصرفه تر باشه.
به هیچ عنوان بدبو نیست حتی شاید همه‌پسند باشه و قطعا بازخوردهای خوبی خواهید گرفت، تنها ایرادش از نظر بنده ملایم بودنشه. نت غالب میوه های ملس هست و من هرگز نتونستم بوی چوب حس کنم، در هوای گرم رو به معتدل تست کنید و اگر دوست دارید یک ملایم همه پسند رو برای اولین بار امتحان کنید، گزینه ایده‌آلی برای بلاند بای هست
فوق العاده مناسب نوجوان هاست.
8 تشکر شده توسط : پری هاشم پور
حقیقتآ قلبم شکست از این همه حمله و کم لطفی نسبت به این عطر لاکچری و نیش.
شاید بهتر بود بدون توجه به قیمتش به کیفیت رایحه توجه بشه، هرچند خریدش دیگه صرفی نداره و حتی اون زمانها هم که ارزونتر بود باز از بلاند بایش سووووختم، ولی ابدآ پشیمان نشدم !!!
یک نکته رو انصافآ حق گفتن و اون اینکه اسانس هاش به شدت زیاد شده و کاملآ رضایت بخشن و شباهت زیادی به رایحه دارن، در پرفورمنس و ماندگاری هم همینطور !! بنابراین شاید دیگه به هیچ عنوان شارژش نکنم، چون همیشه گزینه های به صرفه‌تری هست.
باکارات رژ از اون روایحیه که شاید سالی چند بار دلتون براش تنگ بشه که در اون صورت ترجیح میدید اسانسشو تهیه کنید، چون اگه خود ادکلن رو بخرید چیزی حدود هزار برابر ضرر کردید و باز هم حیفتون میاد بابت این همه پول، که بیشتر از سالی چند بار بپوشید !!
در کل بشخصه معتقدم باید کمی با این رایحه مهربانتر بود و بی توجه به قیمتش (که آدم رو به گریه درمیاره !!!) سعی کنیم از سنگینی و زیباییش لذت ببریم.
باکارات رژ برای من یک اثر هنریه، حس میکنم هرچقدر تلاش کنم که دوسش نداشته باشم (که البته دارم) باز وقتی بهم حس خاص بودن و استفاده از یک اثر هنری بسیار ارزشمند یا یک کالای لوکس انحصاری رو میده، نمی‌تونم از داشتنش ناراحت باشم‌، درست مثل یک تابلوی نقاشی با عناصر عجیب و غریب که ممکنه شما از مفهومش سردرنیارید و حتی با وجود علاقه به نقاشی، با خودتون بگید معلوم هست این هدفش چی بوده ؟! درحالی که خود هنرمند کاملآ میدونه که چی رسم کرده و چقدر زحمت برای تابلوش کشیده.
رایحه زعفران طوفان به پا میکنه وقتی اولین پاف رو اسپری می‌کنید، نمی‌تونم بگم تغییر نت نداره ولی زعفران رو تا انتها خواهید داشت منتها با شیرینی بیشتر و گرمایی دلچسب تر، شنیدید میگن فلان چیز بوی مشک و عنبر میده !! دقیقآ نت پایانی باکارات من رو یاد همین جمله میندازه که پرفورمنس و ماندگاری خوبش این فضا رو تا چندین ساعت حفظ میکنه، بلاند بای نکنید و در هوای معتدل رو به گرم تست کنید‌.
در انتها مواظب جیب‌تون باشید چون ممکنه عاشقش بشید !!
19 تشکر شده توسط :  حسینی هاشم پور
نگارش یک توصیف از دیور جادور واقعا سخته !!
در یک کلام، همه مجذوب میشن اما همه تا آخرش مجذوب نمی‌مونن ! نه بدان معنی که بدبو باشه، به هیچ وجه، حتی در میان مخالفینش هم کسی نیست که با خودش صادق باشه و بگه که جادور بد بو هست و مزخرف !! حقیقتآ اون عزیزان مخالفشن چون نمی‌تونن با خوشبوییش کنار بیان، شاید یه جور حساسیت یا احساس سنگینی باشه که این عطر بهتون القاء میکنه و این سنگینی برخی رو آزار میده، اما در باطن، همه جادور رو فی‌نفسه خوشبو میدونن، سخته که یک عطر هم خنک و معتدل باشه هم سنگین، و این راز منحصر بفردی جادور هست !!
تغییر نت زیاد مشهود نیست و فضا به شدت ترکیبیه، یعنی رایحه خیلی بالانسه و تا حدی پودری، مرکبات و گلها رو همزمان حس خواهید کرد، مخصوصا یاس و رز، شاید دقایق اول بیشتر گلابی و خربزه و سایر میوه ها حس بشه اما در کمتر از ۱۰ دقیقه روایح دلنشین گل خودشون رو نشون میدن، وانیل اصلا احساس نکردم، یک تلخی خیلی خیلی نامحسوس داره که پوشنده رو آرام و نجیب نشون میده و اون اکتیو بودن (یا اصطلاح خودمانی شنگول بودن ! ) بامب‌شل و عطرهای میوه‌ای رو نداره، نمیدونم تلخی از کدوم نت هست، شاید بخاطر سدر یا رز باشه، در واقع به هیچ عنوان شیرین نیست اما تلخ هم نیست، واقعا سرزمین عجایبه !! می‌تونه جنسیت نداشته باشه.
ماندگاری با توجه به معتدل بودن رضایت بخشه، اما پرفورمنس متوسط هست که این میتونه خبر خوبی باشه ! چراکه فقط خودتون ازش لذت می‌برید و اگر کسی نتونه باهاش ارتباط بگیره یا سردرد بشه، با پخش کم اذیت نخواهد شد و حقیقتآ عطریه که انگار خودش فهمیده همه‌پسند نیست پس سعی کرده بقیه رو آزار نده و به بویایی‌شون احترام بگذاره ! درست مثل شخصیت مصرف‌کنندش.
توصیف جادور سخته، باید بهتون بگم یجورایی مسحورکننده است بشرطی که بتونید به اعماق رایحه سفر کنید، احساس می‌کنید به یک میهمانی عصرانه دعوت شدید که روی میز ، هم انواع میوه قرار داره و هم یک گلدان بزرگ با روکوب های طلایی پر از گل های تازه (جای تبریک به طراح شیشه اینجاست !! که از رنگ طلایی هوشمندانه استفاده کرده و چیزی شبیه گلدان یا تنگ زرین خلق کرده، واقعا انگار بوی جادور طلایی هست) و شما خیلی خوشحالید که در این جمع خانم های صمیمی اما باوقار قرار دارید، جادور این خوشحالی ساده رو به شعف تبدیل خواهد کرد ! در عین سنگینی، خیلی لطیفه، جادور در حقیقت زودرنجه و حساس !!!
بلاند بای به هییییچ عنوان نکنید و اینکه حتمآ در بهار یا پاییز (هوای معتدل) تست کنید.
خودم بشخصه در اردیبهشت ماه و یک بعدازظهر به شدت بانشاط خرید کردم، در روزی عاری از استرس و بهانه جویی، در واقع زمانی که حالتون خوبه سراغش برید و سعی کنید در فروشگاه، اولین تست‌تون باشه (روی روایح دیگه تست نکنید که لطافتش از بین میره) بعد قضاوت کنید.
عذرخواهم بابت طولانی نوشتن، ممنونم که خوندید.
با همه پرگویی ها بازهم میگم توصیف دیور جادور واقعا سخته !!........
18 تشکر شده توسط : Kimia Z.o
نمیدونم چند نفر شبیه به من وجود دارن که به اندازه رایحه (شاید حتی بیشتر !) به شیشه‌ یک عطر توجه میکنن، که ساده و بدون طراحی های عجیب و غریب باشه ! نمیشه گفت طراحی های خاص مثل وان میلیون و گودگرل و اینوکتوس یا حتی دکادنس مارک جاکوبز جذاب نیستن، ولی الحق که اصالت یک شیشه ساده خیلی دلنشینه !
در مورد چنس اوتندر بار اول که خواستم خرید کنم زیاد با رایحه ارتباط نگرفتم ( اصولا رایحه ملایم و خنک خیلی کم می پسندم) اما فقط بخاطر شیشه دایره‌ای شکل و ساده‌اش و رنگ صورتی ملوسش که حسابی دلم رو برد خودم رو متقاعد کردم که بخرمش !! نمیدونم این شیشه های ساده و ملوس چی دارن که منو به وجد میارن ولی شانس اوردم چون در عرض چند روز جزء محبوبترین عطرهام شد!
شاید اگر من بجای مدیر تولید یا مسئول نامگذاریش بودم، اسمشو میذاشتم کلین چنل !! به معنای پاکی و پاکیزگی.
فضای به شدت گلی و خنک، زیاد میوه حس نکردم، نهایتآ بِه و اینکه در نت های آغازین کمی تیزه، بعد از حدودآ نیم ساعت به آرامی ملایم میشه و زنبق پاک، جای خودش رو به یاس متین و مشک دلربا میده
اگر ورساچه برایت رو در فضای کمتر گلی (یا کوکو مادمازل رو کمتر میوه‌ای) با همین ملاحت و پاکی و کمی بیشتر خنک و تیز می‌پسندید قطعآ چنس اوتندر گزینه ایده آلی هست، ماندگاری با توجه به خنکی رایحه خوبه، حدودآ چهار ساعت، و پخش هم رضایت بخش.
بهترین بازخوردش رو پس از استحمام خواهید گرفت که به خوبی روی رگها و پوست تمیز بشینه و اون حس تازگی رو برای شما و نشاط رو برای اطرافیانتون چندبرابر کنه.
بلاند بای توصیه میکنم
17 تشکر شده توسط : parissa complihanicated
این ادکلن برای من حکم یک دفترچه خاطرات رو داره ! روزهای کودکی که به خونه مادربزرگ می‌رفتم و داییم از این ادکلن در دوران مجردی استفاده می‌کردن، که البته بعدها ادکلنشون به لالیک وایت تغییر کرد !!
از همون بچگی عاشقش شدم و مثل خیلی از روایح کلکسیون محبوبم، مشکلی با مردونه بودنش ندارم و دائم شارژ میکنم، طراح شیشه شاهکار کرده چون دقیقآ فکر می‌کنید مایع درون شیشه قرمز آتشینه !!
رایحه ای به شدت شرقی، تلفیق شیرینی و تلخی به صورتی دلچسب، کاملا بوی میوه احساس میشه که گویا کباب شدن و بوی دود خوشایندی دارن !! هرچه زمان بگذره شیرینی ملایم‌تر و تلخی بولدتر میشه
اگر تلفیق شیرین و تلخ و بوی دود رو می‌پسندید و دوست دارید تغییر نت رو به وضوح احساس کنید، گزینه‌ی فوق العاده ای هست، اسانسش رو تست نکردم اما برخی مدلهای مینیاتوری شرکتیش خیلی شباهت به اورجینالش دارن، حتما جای امتحان داره اما بدون تست نخرید
گمان میکنم اگر کرید اونتوس رو از خنک و تلخ، به شیرین و دودی تغییر بدیم، دقیقآ دیزایر رد خواهد شد !!!!
17 تشکر شده توسط : هاشم پور افرا
در یک کلام، میوه ی تلخ !! رایحه دلچسب سیب و خزه بلوط و دیگر هیچ !!
اکثر روایح مردانه یک احساس سنگین و رسمی رو به آدم القاء میکنن، یعنی انگار نمیتونی با اون روایح صمیمی بشی، یه حد و مرز برا خودشون تعیین کردن که بیشتر از اون نمیتونی لذت ببری و بگی واااووو !
اما کرید اونتوس بی شک، رایحه‌ای فوق العاده صمیمی و اکتیو داره، باهاش رودربایستی نداری، احساس سنگینی نمیکنی و در عین رسمی بودن، حس نشاط و اکتیو بودن رو القاء میکنه.
بسیار بسیار خوشبو، میوه‌ای اما نه شیرین، بلکه خنک و کمی هم ترش، بوی گل اصلا حس نکردم و چوبی بودنش واقعا آرامش بخشه، امتحانش حداقل یکبار برای تمامی سنین و سلایق مختلف به شدت توصیه میشه، حتی بلاند بای هم کنید بعیده نپسندید.
اسانس هاش چنگی به دل نمیزنن و در رایحه سیب‌شون زیاده روی شده، اون صمیمیتی که در ادکلن وجود داره در هیچ نمونه مشابهش نیست
نمره شیشه رو کم دادم چون علیرغم همه پسند بودن و امضای کرید بودنش، جا داشت رنگ دیگه‌ای برای شیشه لحاظ بشه، مثلا سبز و یا چیزی ترکیب از شیشه و چوب باشه، هرچند طراحان خوب برند کرید قطعآ بیشتر از بنده به فلسفه طراحی هاشون واقف‌اند.
10 تشکر شده توسط : علیرضا ر  Someone Out There Saba

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir