نظرات | امیرحسین
ترتیب نمایش
خیلی ممنونم، لطف کردید.
2 تشکر شده توسط : سالمی Mercedes
سلام و عرض ادب خدمت دوستان گرامی، وقتتون به خیر باشه.

میخواستم بدونم که با توجه به طبع گرم این کار امکان استفاده ازش تا پایان اردیبهشت ماه در شهر تهران وجود داره و برای خود شخص یا اطرافیان آزاردهنده نیست؟
3 تشکر شده توسط : سالمی بابک
سلام و عرض ادب خدمت مدیریت محترم عطرافشان، وقتتون به خیر باشه.

بنده چند وقت قبل تر به اشتباه یک عطر رو وارد لیست علاقه مندی های خودم کردم اما بعدتر امکان حذف عطر مورد نظر از لیست وجود نداشت یا حداقل بنده چنین گزینه ای رو مشاهده نکردم. اگر امکانش هست این مورد رو هم بررسی بفرمایید.
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب و احترام
ممنون از شما
این‌قابلیت وجود دارد
عطری که می‌خواهید از لیست خارج کنید را داخل صفحه عطر مورد نظر شوید و قسمت علاقه مندی را کلیک کنید تا دکمه خاموش شود
یک هفته قبل تر تصمیم گرفتم که صرفا با توجه به توصیفات دوستان و بدون بررسی قبلی این کار رو تهیه کنم، با توجه به این نکته که برای شخصی مثل بنده که کم تر عطرها رو بررسی و بیش تر با توصیفات سایر دوستان تصویرسازی ذهنی می کنم برخورد با روایح جدید می تونه جذابیت های بسیاری داشته باشه خرید بدون بررسی قبلی (بلایند بای) رو ترجیح دادم.
با وجود این که خودم رو در جایگاهی نمی بینم که بخوام یک عطر رو از دیدگاه کاربردی و به تفکیک نت ها مورد ارزیابی قرار بدم اما سعی دارم که برداشت خودم رو به کمک نت های مذکور تقدیم شما بزرگواران کنم تا شاید کمک حال عزیزانی باشه که نیم نگاهی به این کار دارند.
در شروع کار (نت های ابتدایی) ترکیب رایحه پرتقال و روایح چوبی رو داریم، برای شخصی مثل بنده که در طول این مدت نتونستم شامه خودم رو تقویت کنم و یک مخاطب عام محسوب میشم تفکیک روایح چوبی از هم کار ساده ای نیست اما مشخصا حضور این روایح به پرتقال کمک کرده و رایحه ای که شما در ابتدای کار و بلافاصله پس از اسپری کردن باهاش مواجه میشید صرفا رایحه پرتقال نیست و یک ترکیب دلنشین از پرتقال و چوب محسوب میشه که بیش تر تاکید بر پرتقال داره.
در ادامه کار (نت های میانی) از شدت و قدرت روایح ابتدایی کاسته میشه و جای خودشون رو به لیمو و به ویژه تمشک میدن، مشابه این رایحه رو پیش تر با Diesel Fuel for Life تجربه کرده بودم و احساس می کنم که وجود تمشک باعث شده تا بخش میانی این دو کار تا حدودی به هم شباهت داشته باشه هر چند که در این کار ترکیب لیمو و تمشک اما در Diesel Fuel for Life ترکیب لوندر (اسطوخودوس) و تمشک رو داریم که به شخصه از هر دو کار لذت می برم.
در پایان کار (نت های پایانی) از شدت روایح مرکباتی (پرتقال و لیمو) کاسته میشه و بوی نسبتا گرم و شیرین تری به مشام میرسه که تشخیص دقیق نت ها در این بخش از توان و شناخت بنده خارج هستش، شاید پرداخت خاصی از وتیور (خس خس) یا وجود بنزوئین که داخل نت های این کار ذکر نشده باعث پیدایش چنین رایحه ای (نسبتا گرم و شیرین) شده باشه، در هر صورت این بخش از کار برای شامه مبتدی بنده تا حدودی یادآور نیمه پایانی Versace Pour Homme Dylan Blue هستش که در اون کار نت آمبروکسان نقش اصلی رو ایفا می کنه در حالی که در این کار این نت وجود نداره و به همین خاطر دلیل این شباهت احتمالی برای بنده قابل تشخیص نیست. ممنون میشم اگر اساتید صاحب نظر راهنمایی بفرمایند که این شباهت احتمالی به خاطر وجود کدام نت هستش.
اگر از مبحث رایحه گذر کنیم به ماندگاری و پخش بو می رسیم. با توجه به این نکته که این فصل از سال زمان مناسبی برای سنجش پخش بو و ماندگاری یک کار نسبتا خنک محسوب نمیشه نباید با قاطعیت راجع بهش اظهار نظر کرد اما با توجه به توضیحات سایر دوستان و تستی که در فضای بسته داشتم باید عرض کنم که ماندگاری کار به نسبت مقدار پولی که هزینه می کنید رضایت بخش هست و بر روی پوست عادی و به ویژه بر روی لباس عملکرد کاملا مناسبی داره. از بابت پخش بو هم در ساعات اولیه نمره قابل قبولی کسب می کنه و تا شعاع محدودی رو تحت پوشش خودش قرار میده.
به شخصه زمان مناسب برای پوشیدن این کار رو شب های بهاری می دونم چون به اندازه ای گرم یا خنک نیست که در شب های خیلی سرد زمستان یا در روزهای خیلی گرم تابستان عملکرد کاملا مطلوبی داشته باشه.
سن مناسب برای پوشیدن این کار رو دهه سوم زندگی هر شخص و با توجه به گروه بندی های موجود در سایت بالای 25 سال می دونم.
اضافه کردن این نکته هم خالی از لطف نیست که این کار دیسکانتیو (توقف تولید) شده و محصولی که برای بنده ارسال شد تولید سال 2015 میلادی هستش به همین خاطر شاید علاقه داشته باشید که یک نمونه از این کار رو داخل کلکسیون عطرهای ارزان قیمت خودتون داشته باشید.
کلام آخر این که اگر همچنان مثل بنده خودتون رو در ابتدای این مسیر می بینید و علاقه دارید که طبق فرمایشات اساتید حاضر در سایت در حال حاضر از کارهای دیزاینر لذت ببرید و بدون شناخت کافی وارد دنیای عجیب و غریب عطرهای نیش نشید، تجربه این کار می تونه براتون خیلی خوب و لذت بخش (نه بیش تر) باشه اما برای کسی که شامه خودش رو تربیت کرده باشه و توانایی تفکیک نت ها رو داشته باشه فکر نمی کنم که در دراز مدت کار خاصی محسوب بشه و چیزی برای ارائه داشته باشه.
پیشاپیش بابت وقتی که برای خوندن این مطلب گذاشتید تشکر میکنم.
در پناه حق باشید.
14 تشکر شده توسط : Sajjad ایرن
سلام و عرض ادب خدمت دوستان عطرافشانی، وقتتون به خیر باشه.

ببخشید می خواستم بدونم که این کار برای فصل بهار قابل استفاده هست؟ گرمای کار به شکلی نیست که خود شخص یا دیگران رو اذیت کنه؟
اگر امکانش هست قیاسی بین Acqua di Gio Absolu و Acqua di Gio Profumo داشته باشید.
ممنونم.
بی نهایت ممنونم
سلام مجدد

دوست عزیزم بابت توضیحاتت بی نهایت ممنونم، خیلی خیلی لطف کردی.
فقط حالا که بحثش شد خود شما چندتا ادکلن سراغ داری که از لحاظ رایحه شبیه به آکوا و از لحاظ پخش و موندگاری و قیمت مطلوب باشه؟
من این سوالو تو صفحه مربوطه پرسیدم اما متاسفانه کسی پاسخگو نبود، ممنون ميشم اگه شما دوست عزیزم بنده رو راهنمایی کنی.
با عرض سلام

اگه امکانش هست یکی از دوستان یا خود جناب مدیر يه توضيح جامعی راجع به کیفیت رایحه و میزان پخش بو و ماندگاری این کار ارایه بدن.
باتوجه به این که يحتمل تو تم بویایی آکوا آرمانی و در عین حال گرم هستش برام خیلی جالبه که بدونم با این قیمت کیفیت خوبی داره یا نه.

ممنون
با عرض معذرت بنده منظورم نسخه اصلی کار ( آکوا دی جیو) هستش و اشتباها نظرم رو اینجا ارسال کردم.
مجدداً ممنون
با عرض سلام خدمت دوستان و مدیر محترم سایت

بنده به شخصه علاقه خیلی زیادی به این شاهکار آرمانی دارم و به همین خاطر می خواستم بپرسم که چه موارد مشابهی به این کار چه تو ادکلن های گرم و چه سرد با پخش و موندگاری مناسب وجود داره.
اگر امکانش هست راهنمایی بفرمایید.
ممنون

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir