نظرات | مسافر
ترتیب نمایش
شاید مشکل من با این عطر وجود نت آناناس توی آن باشه. اسطخدوس دوست داشتنی،ترنج جذاب، و ناگهان آناناسی که این ترکیب رو به هم میزنه. شیرین یا ترش؟ نمیدونم. اما ناگفته نمونه که حس مرطوب بودنی که شاید از به لیمو میاد جذاب به نظر میرسه . اما در حالت کلی برای من جذابیت خاصی نداشت و نتونستم باهاش ارتباط بگیرم.
3 تشکر شده توسط : الف.ر ش nazanin
برخورد نت های تیز و دردناک عطر به سنسورهای بینی! حسی شبیه کشیده شدن دست روی براده های آهن. احتمالا عطر امضای کومودوس در سینمایی گلادیاتور با بازی واکین فینیکس. عطری که اگر بلافاصله بعد از بوییدن آن به سراغ له نوی د لوم بروید، قدر دومی را خواهید دانست. زیادی تند و تیز/
5 تشکر شده توسط : مهریار سعید افشار
گرم اما نه رسمی- از این نظر مشابه له نوی د لوم معروف و البته محبوب. اما سنگین تر از له نویی د لوم و شیرین تر. به نظرم میرسه در این عطر قدرت رایحه ی هل زیاد نیست و با دقت زیاد باید اون رو هم حس کرد. از طرفی دیگه شیرین بودن کار به شخصه مورد سلیقه من نیست . از طرفی دیگه من کمی حس ترش بودن هم ازش میگیرم. نه ترشی شدید، ترشی ملایم. که البته همون ملایم بودنش هم جالب نبود و حس خوبی ازش نگرفتم. ست کردن این عطر رو با کت و شلوار یا پالتو و یا حتی لباس های چرمی و در مجموع تیپ های رسمی زمستونی جالب نمیدونم. زیادی شلوغه یا زیادی پر چنب و جوشه . ترش اما نه از نوع سیتروسی ها، پر رو ولی بی ادب! علاقه به دیده شدن به هر نحوی- گستون در داستان دیو و دلبر- جفری باراتیون در گیم او ترونز - نامحبوب و دوست نداشتنی از اول تا آخر ..... در یک کلمه "نه،فقط نه."
3 تشکر شده توسط : سالمی محمدعرفانی
توضیح و اصلاح متن قبليم اینکه هم اصل این عطر رو تهیه کردم و هم عطر گرمی بسیار با کیفیتی از این عطر.‌و در کمال تعجب نسخه ی گرمی به نظرم با کیفیت تر از باتل اصلی این عطر از کار دراومده . حالا نمیدونم اون عطر گرمی هم دقیقا همین هست یا کمی تغییر کرده. در هر صورت پیشنهاد میکنم حتما تست کنید.
2 تشکر شده توسط : سالمی محمدعرفانی
Layton
لینک به نظر 2 فروردین 1403 تشکر پاسخ به Masood kermani
سلام مجدد


اما قطعا شماره ی یک این لیست< بلو د شنل پرفیوم>
1 تشکر شده توسط : سالمی
آیریش لدر یا چرم ایرلندی.
چه عنوان جالب توجه ای‌

بی حاشیه و کمی درون‌گرا.
اما جذاب ترین ویژگی این عطر اینه که چرم ارگانیکی داره. یا حتی شاید بشه گفت سیف ترین عطر چرمی و مناسب پاییز . اکثرعطرهای چرمی تند و تیز هستن مثل توسکان لدر و این باعث میشه مناسب هرجایی نباشن. مثلا پوشیدن توسکان لدر در محیط اداری انتخاب جالبی نیست‌.اما به نظر آیریش لدر با توجه به ملایم و معتدل بودنش مناسب فضاهای بسته هم باشه.
به نظر میرسه کمی رسمی پوش بودن لازمه ی این عطر باشه و به اصطلاح ایزی گوینگ و مناسب روزمرگی نباشه.

از طرفی دیگر اگر عطرهای چرمی مورد علاقه شماست، تست این عطر رو پیشنهاد میکنم.




18 تشکر شده توسط : مجتبي۶۳۳۳ Mahdi
Megamare
لینک به نظر 28 بهمن 1402 تشکر پاسخ به مهدی رمضانی
البته آقای طاهری عزیز پاسخ جالب و مفیدی دادن اما گفت این نکته رو هم خالی از لطف نمیدونم.

طبع عطرها یکی از مهم ترین ویژگی های اونه و وقتی عطری طبع گرم داشته باشه واقعا حس گرما رو به آدمی القا میکنه. مثلا استفاده از توسکان لدر حس گرم شدن به آدم میده و بوییدن اون در سرما میتونه لذت بخش باشه. اما اگر تو اوج گرما و وقتی گرمای هوا و نور افتاب آزار دهنده باشه ، شنیدن بوی یه عطر گرم اذیت کننده ست و خلاف کاربرد عطر عمل میکنه. یه عطر قراره حس خوبی به استفاده کننده ش و سایر افرادی که اون رو میشنون بده.
در هوای گرم عطرهایی مثل ورساچه پور هوم وحتی مگاماره ای که من دوستش ندارم... حس خنک شدن به آدم میدن . و این حس خنکی جالبه و به دل میشینه .

حالا فکر کت تو اوج سرما داری یخ میزنی یه هو بوی مگاماره که عطر خنکی محسوب میشه رو حس کنی.

واقعا ناامید کننده ست.

(بله منم تو زمستون این بو رو حس کردم )
9 تشکر شده توسط : سالمی کامبیز سخی
Layton
لینک به نظر 27 بهمن 1402 تشکر پاسخ به Masood kermani
در حال حاضرلیست ۵ عطر برتر من که ممکنه دیگه تغییر نکنه:
بلو د شنل edp
دانهیل بلک ادیشن
تق هرمس(هنوز بین edp و parfum مطمئن نیستم)
انکر نواق
و فابیولس
4 تشکر شده توسط : سالمی امیرعلی نجاتی
شیراز این اِ باتل!

فکر کن چند سال حسابی زحمت کشیدی،درس خوندی و با تصمیمات درست جلو رفتی ، درست و در عین حال سخت کار کردی و هوشمندانه عمل کردی و حالا مزد زحماتت رو گرفتی و میخوای یه تفریح حسابی بری. چند روزی ریلکس کنی و از خرج کردن بخشی از پولی که درآوردی لذت ببری .و در عین حال انرژی بگیری برای اقدامات بعدی‌

خب یه نرولی پرتوفینو میخری، تو این مسافرتی که رفتی تنت میکنی و حسابی ریلکس میکنی و لذت می‌بری. بهترین کاربرد این عطر از نظر من توی تفریحیه.
با نشاط و انرژی بخشه.
19 تشکر شده توسط : فرهاد ح علیرضا قربانی
در پاسخ به خودم!
دیدی اینم با هایپ شدن مواجه شد و هرچی فروشگاه عطر بوده نسخه های ضعیف و کم کیفیتش رو فروختن و قراره هرجایی که میریم مشابه ای از این بو رو تو سرما حس کنیم؟
2 تشکر شده توسط : بابک سالمی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir