نظرات | ساناز
ترتیب نمایش
لاو این وایت دل نشین تر و زنانه تر از کرید سیلور هست . رایحه خنک و ملایم گلی کرمی داره . ترکیب رایحه برنج و گلها خیلی دلنشین و آرامش بخشه .
3 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری مهدی نقیبی
یکی از عطرهای لطیف و ملایم لانکوم . ساده ، خوشبو و دوست داشتنیه . ازار دهنده نیست برای بهار و تابستان مناسب تره ، جوان پسنده ، شیرینی متعادلی داره و خیلی شیرین نیست . تلخی نداره
بعد از لاویه بل یکی از عطرهای خوشبو و همه پسند لانکوم هست بنظرم
البته علاوه بر این کار عطر این لاو لانکوم هم خوشبو و ملایم و جوان پسنده و البته گلی میوه ای
من خودم میراکل رو بیشتر از این لاو دوست دارم
12 تشکر شده توسط : مریم میربیک سعیده دهرویه
بوی ملایم و خوشمزه ای داره . ترکیبی از بوی میوه های شیرین و آبدار و خوشمزه با پس زمینه گلی کم رنگ . جذابه و باید در فصل خودش استفاده بشه توی هوای خنک پاییز یا بهار دلنشینه
6 تشکر شده توسط : shima.a ساغر
عطری خوشبو ،شیک ، باوقار و همه فن حریفی که همه جا میشه استفاده کرد . ترکیب روایح واقعا عالی و خوبه . خیلی گلی یا خیلی پودری نیست همه چیز به اندازه و متعادله و بوی شیک و جذابی رو ایجاد کرده . من خودم این عطر رو از کوکو مادمازل بیشتر دوست دارم و برام دل نشین تره .
9 تشکر شده توسط : الف.ر ش Haddock
عطری خوشبو ، شیک و مناسب مکان های کاری و رسمی با خنکی ملایم و مناسب خانم های بالای 35 یا 40 . رایحه گلی نداره یا اگر هم داشته باشه بسیار کم و نامشخصه .
ترکیب روایح میوه ای و چوبی بیشتر غالبه
از بوییدن این عطر لذت میبرم ولی شاید خودم به طور روزانه نتونم استفاده کنم
برای کسانیکه عاشق عطرهای مردانه هستند و بخصوص اونتوس مردانه میتونه گزینه خوبی باشه
7 تشکر شده توسط : Anahita امیر علوانی
این عطر رو واقعا دوست دارم دقیقا نمیدونم برای چی!
ترکیب روایح ، شیرینی و تلخی و گرمای متعادل و به اندازه عطر
همه اینها ترکیب زیبا و خوشبویی رو ایجاد کرده و تعادل خوبی بین همه این ویژگیها برقراره
6 تشکر شده توسط : الف.ر ش سعیده دهرویه
عطری با بوی شیک ، شیرینی ملایم و دلنشین . مناسب پاییز و زمستان و شاید اوایل بهار که هوا سردتره . بوی بادام توی این عطر کاملا مشخصه ولی انقدر زیبا با روایح دیگه ترکیب شده که دلنشین و دوست داشتنی هست . عطری است رسمی و بنظرم برای خانم های بالای 30 سال مناسب تره.
11 تشکر شده توسط : شهرزاد احمدی دزیره
یک عطر چقدر میتونه لطیف و رویایی باشه؟ !
بسیار خوشبو و ملایم ، بهشتی از گل های لطیف ، خوشبو و باران خورده
از رایحه این عطر هم خودتون لذت میبرید و هم دیگران
دشتی پر از گل ،هوایی ملایم، پاک و بهاری ، اسمانی نیمه ابری با آفتابی ملایم ، زمینی باران خورده و شمایی که در این دشت قدم میزنید .
8 تشکر شده توسط : Mahsa Maxxine
در کل و خلاصه عطر شیک ، شیرین و جذابی هست البته ممکن برای افرادی که میگرن دارند مناسب نباشه ولی رایحه لاویه بل واقعا جذاب و شیکه ، شاید برای روزانه کمی سنگین باشه ولی برای میهمانی و قرار های دوستانه عالیه . کمی که میگذره بوی خوشبوتری میگیره . اگر توی این رنج قیمت میخواین یه عطر بگیرید شک نکنید دوستش خواهید داشت
7 تشکر شده توسط : مهدی آیدا
یه عطر بسیار خوشبو ، ملایم، گلی ،دلنشین و شیک که بنظرم بیشتر مناسب سنین بالای 35 هست بسیار پر بازخورده و معمولا اغلب از رایحه این عطر لذت می برند شاید بخاطر وجود پیچ امین الدوله در این عطر باشه .
7 تشکر شده توسط : shamim_en سعیده دهرویه

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir