نظرات | ROSA
ترتیب نمایش
امروز سمپل این عطر رو تست کردم. نت اولش جذابه یه شیرینی نسبتا غلیظ مرکباتی و کمی آبنباتی و البته تر و تازه. ولی خوب درای داونش اصلا با سلیقه من جور نبود. یه بوی وانیلی وودی خاکی داره. از اون وانیلهای خوشمزه نیست. پخش بو و البته ماندگاریش بسیار خوبه.
14 تشکر شده توسط : کامبیز سخی nazanin
مدتها بود که دائما از تست این عطر فرار می کردم چون تجربه زیاد جالبی با عطرهای یونیسک.س نداشتم. ولی امروز بالاخره تستش کردم و...... واووووووووو چه بوی شفافی داره و البته پخش بوی زیاد. خیلی پسندیدم
14 تشکر شده توسط : nazanin Arash A
عطر گورماند، شیرین و معتدل با کیفیت بوی قابل قبول. پخش بوی در حد صفر تا یک. ماندگاری کم. سن استفاده اش بیشتر مناسب خانمهای جوان یا حتی دختران نوجوان هستش. عطر پیچیده ای نیست. با توجه به پخش و ماندگاریش بیشتر مناسب دورهمی های دوستانه تو فضای بسته هستش.
9 تشکر شده توسط : nazanin مانی آدامیان
یک بار این عطر رو تست داشتم و بوش برام بسیار یادآور لنوین اکلت بود. انتظار بیشتری ازش داشتم
3 تشکر شده توسط : Rohaam سالمی
تلخ، تند، نسبتا خنک و به معنای واقعی یونیسکس.
ماندگاری قابل قبولی داره. احتمالا انتخاب خانمهایی هست که عطرهای مردانه می پسندن. لطافت و طبع ملایم رو تو این عطر پیدا نمی کنید.
عطر خاص برای سلیقه خاص
13 تشکر شده توسط : سالمی سميرا_ال
عطرهای با پخش بوی عجیب و غریب و ماندگاری بالا همیشه منو یاد مهمانی میندازه که پرسروصدا و شلوغه وآخر سر هم کنگر خورده و لنگر انداخته و نمی خواد بره خونشون🤯🤯 و تقریبا هیچ وقت این جور عطرها انتخاب من نبودن😁
9 تشکر شده توسط : سالمی nazanin
این عطر برای من یک فنجان سفید از چای لیمویی با کیفیت هستش که در کنار نعلبکی شکوفه‌های یاس گذاشتن
7 تشکر شده توسط : سالمی فاطمه فیضی
بوی قشنگی داره. رز، شکوفه پرتقال و یک بک گراند خیلی خیلی ملایم لیمو. بوی رز ش برای من غالبه که گلابگون هم نیست. یه عطر شیرین و گلی و البته معتدل رو به خنک. برای این فصل گزینه مناسبیه.
8 تشکر شده توسط : میثم شفیعی سميرا_ال
نت اولشو دوست داشتم ولی از نت میانی به بعد شدیدا کرمی میشه که سلیقه من نیست و یه جوری انگار عطر رو خفه می کنه. برای کرمی-دوستان میتونه یه عطر چهارفصل مناسبی باشه.
4 تشکر شده توسط : سميرا_ال سالمی
بعضی عطرها شاید برای بیست سال پیش خوب باشن ولی برای دنیای مدرن امروز کمی پیر شده اند. این عطر با اینکه تو ۲۰۱۸ وارد بازار شده ولی نمی دونم چرا به نظرم "مسن و ملال‌آور" هستش. البته سلیقه ها مختلفه ولی برای من جذابیت خاصی نداره.
8 تشکر شده توسط : nazanin سميرا_ال

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir