نظرات | سوگل
ترتیب نمایش
قبرستان مشمئز کننده نیست. جایی هست که عزیزان دفن شدن. فقط من بوهایی که اونجا استفاده میشه رو دوست ندارم. سنگینن و غم انگیز. اینجا از فضاها و تصویرها هم گفته میشه. از احساسات و تصویرهای دیگران نسبت به یک کالای مشترک دلخور نشیم و جزئی از خودمون ندونیم اون کالا رو ... این عطر نقطه قوتش ماندگاری و پخش بو هست وگرنه تابحال نود و نه درصد اطرافیان و افراد توی محیط عمومی اذیت شدن از بوش ...
4 تشکر شده توسط : سالمی مرتضی ع
بوی دوست داشتنی داره و هیچ نت آزار دهنده ای نداره. یه بوی میوه ای خیلی دلچسبی داره و در دسته شیرین گرم هست ولی کاملا بی آزار هست. من فعلا نمیتونم نت هاشو تفکیک کنم ولی تا به الان از بقیه عطرهام بیش تر دوسش دارم.
5 تشکر شده توسط : اشکان بانیانی فاطمه فیضی
بوی رز صحرایی میده و اگه به این بو خیلی علاقه دارید و براتون خاص هست خرید کنید. بیش تر یادآور کوهستانه تا گلاب. اگر رز صحرایی دوست دارید خرید کنید. در غیر این صورت باید بگردید که سایر بوها راضیتون کنه برای هزینه ای که کردید.
4 تشکر شده توسط : سالمی فاطمه فیضی
بوی گلی و کرمی و تمیزی داره. یه بوی صحرایی و شالیزاری تر خاصی هم داره که دلچسب و متفاوته. در کنار این بوهای خوب یه بوی اقیانوسی و اگه خیلی حساس بشیم بوی ماهی مانندی هم داره. بوی ابتدایی که کمی تیزی داره.
5 تشکر شده توسط : Marie فاطمه فیضی
Narciso Rouge
لینک به نظر 10 آبان 1402 تشکر پاسخ به ماری
عزیزم
Lalique le Parfum-لالیک لی پارفیوم (له پارفوم)
قیمت زیر 2 تومن هست.
5 تشکر شده توسط : شکیبا سلطان عطربازهای ایران و توران
سه ساعتی هست تستش کردم. تا الان که هیچ لذتی بهم نداده. خیلی درهم برهمه. برای 35 سال به پایین هم مناسب نیست.
2 تشکر شده توسط : zero فاطمه فیضی
بوی قدیمی داره و کمی سردرد آور برای خانمای 45 به بالا خوبه. برای من بوی کرم دست میده. پخش بوی خیلی کم. ماندگاری 6 ساعته. به عنوان عطر روزمره هم توصیه نمیکنم. لالیک ها با قیمت پایین خوشبوتر و مناسبترن.
5 تشکر شده توسط : شکیبا مریم میربیک
بله تست داشتم و اصلاااا نپسندیدم برای من بوی قبرستان میده. بوی گلاب و عود ارزان قیمت و فضای عربی غیر قابل تحمل. برای پول دکانتی هم که دادم پشیمونم
2 تشکر شده توسط : علی مروانی نیا شهریار
فاطیمای عزیز دکانت این عطر یا خودش رو از کجا تهیه کردی؟ من هر فروشگاهی رفتم نداشتن
من این عطر رو خریدم نت ابتدایی بوی پرتقال خونی میده و بوی عسل مونگار هست. دوستانی که این رایحه رو دوست دارن میتونن دکانت بگیرن. پخش بو معمولی و ماندگاری هم هنوز مشخص نیست. من بدون دکانت خریدم و آنقدر جذبم نکردم یعنی معمولی بود. آدم دلش میسوزه وقتی ده تومن میده.
2 تشکر شده توسط : Salman Ketabchi فاطمه فیضی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir