نظرات | حمید
ترتیب نمایش
با سلام و درود خدمت گرامیان.

این عطر گرم و تلخ که از نظرم فضایی تاریک دارد یکی از عطرهای خاطره انگیزیست که دوستش دارم.بویی قدیمی و آشنا که نت لیمو در آن بشدت احساس میشود.عطری قابل احترام که اعتماد به نفس زیبایی را بر می انگیزد. تندی و گرمی آن موجب شده که در فصول سرد جلوه بیشتری داشته باشد.بر روی لباس انعکاس بیشتری نسبت بر روی نبض دارد.یک عطر کلاسیک تقریبا غیر رسمی و البته عطریست که در سنین بالا بیشتر نمود پیدا میکند. عطری با مصرف روزانه و بسیار دوست داشتنی و موقر به شرطی که با فضای تاریک و دودی اش ارتباط برقرار کنیم.عطری که رایحه اش در خاطر می ماند اما دوست داشتنش سلیقه ای و منحصر به تفکرات اشخاص است.یک عطر به واقعیت خاص...
15 تشکر شده توسط : IRRO Maary
با سلام و درود خدمت گرامیان.

من این عطر موقر و اصیل را وقتی نوجوان بودم در خانه یکی از اقوام تجربه کردم! و جالب اینکه ایشان تاکید کرده بودند که کسی(بچه ها) وارد اتاقشان نشوند و این عطر را بر ندارند. بخاطر کنجکاوی آنروز کمی از آنرا به خود اسپری کردم و‌چنان بوی فراگیری داشت که مجبور شدم چندین بار دست و صورتم را بشویم و در برابر اقوام ظاهر نشوم چون میدانستم که بوی آن منرا لو میدهد...از آن خاطره سالیان دوری گذشته اما در ذهن من همچنان باقیست. چندین سال پیش دوباره بیاد آنروزها این عطر اصیل را امتحان کردم و متاسفانه خبری از آن رایحه فراگیر در کار نبود و قدرتمندی آن بشدت پایین آمده. عطری موقر و کلاسیک و قابل احترام که از نظرم میتواند یک عطر امضا باشد اما قدرت نفوذش پس از مدتها بشدت پایین آمده. مخصوص سنین میانسالی و بالای ۴۵ سال، بسیار رسمی و بیانگر یک شخصیت جنتلمن و موقر است.و بی شک نوستالژی زمانیست که در آن دهه به بازار عرضه شده.دهه ی مردان جنتلمن و قابل اعتماد و ستایش با کت و شلوار و‌کراواتهای فاخر و رسمی.
22 تشکر شده توسط : هاشم پور Sajjad
با سلام و درود به گرامیان.

این عطر با رایحه ای نشاط آور گزینه بسیار خوبی برای مصارف روزانه و مهمانی های غیر رسمی است.ماندگاری خوب و پخش بوی قابل قبول، این عطر رابه گزینه ای جذاب مبدل کرده است.عطری که علاوه بر مردانه بودنش، بانوان نیز از آن استقبال میکنند و مصرف آنرا می پسندند.بوی گس شمعدانی و بوی نشاط آور آویشن در آن کاملا مشهود است.احساس تازگی و یک حال خوش پس از استفاده ، حسی جذاب و دوست داشتنی در این عطر مدرن است.بطوریکه زندگی شهری را به طبیعت آزاد به نوعی پیوند میزند.از نظرم این عطر نمی تواند یک عطر امضا باشد اما رایحه خوش آنرا هرگز از یاد نخواهید برد و بلکه دلتان گهگاهی برایش تنگ هم بشود.برای مصرف روزانه، تفریح و‌گردش در طبیعت، و مهمانی های دوستانه گزینه ای بسیار عالی است.و از نظرم یکی از عطرهای بسیار موفق است که هرکسی میتواند آنرا تجربه کند.
16 تشکر شده توسط : جاوید آقاقلی زاده محسن
با سلام و درود خدمت گرامیان.

این عطر نسبتا قدیمی را دوباره خریداری کردم. عطری بسیار جذاب و با رایحه تلخ و گیاهی و صابونی که یک نوستالژی خاطره انگیز است. متاسفانه در نسخه های فعلی ماندگاری بسیار کمتری نسبت به گذشته دارد و همانطور پخش بوی بسیار ضعیفتری. به شکلی که آنچنان بازخوردی از آن نگرفته ام. بوی این عطر بیشتر در روی لباس بازتاب دارد و بر روی نبض آنچنان پراکندگی نمی دهد. طراحی شیشه نوستالژیک و ساده و زیباست.مقایسه این عطر با پلو سبز از نظرم آنچنان شباهتی ندارند! پلو سبز بسیار عمیق تر و ماندگارتر است و پراکندگی بویایی اش در طول مدت زمان و حداقل یکروز مشهودتر است.و جذابیت بسیار بیشتری نسبت به کروم دارد.من شباهت تقریبی خاصی با عطر تزار در این عطر( کروم) میبینم و البته شباهت در رایحه صابونی آن است. عطری بسیار جذاب و خوش رایحه و نوستالژیک که بخاطر پایین آمدن ماندگاری و پخش اش از نظرم انتخابی ضعیف برای یک عطر با مصرف روزانه است.داشتنش تنها از نظر نوستالژی ارزشمند است و انتخابهای بسیار بهتری از آن در بازار وجود دارد.
14 تشکر شده توسط : رضا گنجی علیرضا ریاحی
با سلام و درود خدمت گرامیان.
من این عطر را یکبار در نوجوانی هدیه گرفتم و برای من یک نوستالژی زیبا بود. در میانسالی و ۲ سال قبل بیاد گذشته این عطر را خریداری کردم. از نظر طراحی بسیار بطری اصیل و کلاسیکی دارد. از نظر بویایی بنظرم سلیقه ای اما تقریبا همه پسند و قابل احترام است.یک عطر کاملا رسمی با ماندگاری متوسط و پخش بوی تقریبا خوب که در دیدارهای رسمی قابل استفاده ترست. از نظرم عطری موقر و مخصوص سنین بالای ۴۰ سال است. بوی شیرین عسل در آن مشهود است و تند و تیزی جذابی دارد اما عطر خنکی نیست. مخصوص پاییز و زمستان و در هوای سرد و باز بیشتر پراکندگی دارد.انتهای بویایی نتهای تنباکویی در آن مشهود است. یک عطر موقر و کلاسیک که از نظرم دوستداران مخصوص خودش را دارد اما عطر امضا نیست و همچنان عطرهای بسیار جذابتری با همین قیمت در بازار وجود دارند.
12 تشکر شده توسط : منوچهر وحید

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir