نظرات | shahrooz
ترتیب نمایش
Allure Homme Sport
لینک به نظر 21 تیر 1402 تشکر پاسخ به Kamran ahmadzadeh
وقت بخیر دوست عزیز
شما اصلا به حرفی که من زدم توجهی نکردی.
بذارید یکم جملمو قابل فهم تر بگم.
من گفتم فلسفه ی عطر اینکه کسی که عطر رو پوشیده بوی خوبی ازش بیاد نه اینکه اصلا بویی نیاد. یا اینکه اگر بخواد نیم ساعت بوش حس بشه بهتره از خوشبو کننده هوا استفاده بشه. در صورتی که شما به بیراهه رفتین.
اون مثالی که شما فرمودید در مورد استفاده بجای عطر و اندازه زدنه. عطری که بوش نیاد فرقی نداره چقدر و یا کجا استفاده بشه چون اصولا کسی متوجهش نمیشه که بخواد لذت ببره و یا از بوئیدنش ناراحت بشه.

موفق باشید
7 تشکر شده توسط : مهدی سولماز
عرض سلام خدمت دوستان عطر باز
متاسفانه نمیدونم چرا جدیدا مردم فلسفه کلی و اصلی عطر رو فراموش کردند!!!
عطر برای اینکه بوی بد و یا نا خواسته ای که ممکنه به واسطه عرق یا هر چیز دیگه ای به وجود اومده باشه رو با بوی خوش جایگزین کنه. اصلا اگر فرض کنیم هیچ بوی بدی هم وجود نداشته باشه، شما عطر رو استفاده میکنید که خوش بو باشید. درسته ؟
حالا این عطر اگر قرار باشه بوش نیاد که اصلا کار (عطر) رو انجام نمیده. فرقی نداره این عطر خیلی خیلی ارزون باشه یا برعکس خیلی گرون.
خرید عطر های ضعیف هیچ توجیهی نداره به جز 2 مورد:
یکی اینکه عاشق اون رایحه باشیو بخوای برای خودت شبا موقع خوابیدن بزنی، که تا وقتی که خوابت برد اونم دیگه بوش نیاد.
یا اینکه بخوای از عطر به جای خوشبو کننده ی هوا استفاده کنی که در دستشویی ها و مکان های کوچک و بسته استفاده میشه و ماندگاریش به ده دقیقه هم نمیرسه، چون که به همین منظور تولید شده.

3 تشکر شده توسط : مهدی مددی Perfumex
Dunhill Edition
لینک به نظر 31 خرداد 1401 تشکر پاسخ به سپهر
سپاس جناب اقای سپهر
1 تشکر شده توسط : One Flew Over the Cuckoo's Nest
با سلام خدمت عزیزان
من این عطر رو تقریبا ۲۰ سال پیش، وقتی یکی از فامیل پوشیده بود بو کردم و از اون تایم دیگه نتونستم از فکرش در بیام.اگرچه از سنین کم به عطر و ادکلن و روایح علاقه زیادی داشتم و همیشه سعی می کردم عطر بپوشم ولی از ۲۰ سال پیش هر وقت که اسم عطر میاد من اول دانهیل ادیشن میاد جلوی چشمم.
من واقعا دلم میخواد دانهیل ادیشن رو همونجوری که بود داشته باشم. چندین بار عطرشو خریدم، اسانس خریدم از جاهای مختلف ولی اون پخش و ماندگاری رو نداره. من یادمه جلوی خودم اون بنده خدا ۲ پاف اسپری کرد روی گردنش و تا ۲ روز خط بو داشت. دیگه از ماندگاریش نگم که تقریبا نمیرفت.
خودم هم با اینکه سنم خیلی زیاد نیست ولی عاشق عطر های تلخ و تند و کلاسیک هستم. فوژه، آروماتیک مثل همین دانهیل. یا وودی و امبری به شرطی که شیرین نباشه. عطر های کلاسیک و بسیار مردونه که نشان از وقار و سنگینی دارند. درک یکی از عطر هایی بوده که باهاش زندگی کردم و خوشبختانه یکمی قدرتش خوبه نسبت به دانهیل فعلی. امواژ اپیک رو هم جدیدا عاشقش شدم ولی متاسفانه شنیدم بچ کد ۲۰۱۶ به بعد بسیار ضعیفه.
زیاد حرف زدم.
دوستان اگر سراغ دارند اسانس و یا باتلی که مثل قبل پرفرمنس بالایی داشته باشه ممنون میشم بگن
یا حداقل عطری بسان این ولی قوی و ماندگار. مالزیا رو هم تست کردم. مثل این هست ،ولی به هیچ عنوان نمیتونه مثل اون دانهیل ادیشن ۲۰ سال پیش باشه.

تشکر فراوان از وقتی که گذاشتید
14 تشکر شده توسط : منوچهر هاشم پور

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir