تصویر ها | مهدی جاویدیان
پیرمرد... 31 مرداد 1401

کلاسیک ، کلاسیک ، کلاسیک

اجمل بلک اونیکس

یه عطر معتدل چهارفصله بنظرم که بوی خوبی داره اولش با یه تم خاکی غبارآلودی شروع میشه به مرور فضای عطر بازتر میشه و کمی شاداب تر ، چون هنوز مثل دوستان حرفه ای نیستم باید نت های این عطرو ببینم تا متوجه بشم بویی که حس میکنم مربوط ب کدوم اسانسه و البته تو سایتایی مثل همین عطرافشان اطلاعاتی ازش پیدا نکردم.

به شرط اصل بودن خریدمش و البته با فروشنده توافق کردیم چون بلایندبای بود و تست قبلی نداشتم تحت هر شرایطی میتونم ظرف یک هفته تعویضش کنم.

به دودلیل هم پسش دادم یکی اینکه اصیل اماراتی نبود و اجملی بود که کرج پر میشه (تو عکس دوم مشخصه)هرچند که من با قیمت کمی نخریدمش حدود ۹۰۰تومن(همچنان معتقدم عطر اماراتی باید زیر ۵۰۰تومن باشه) و دلیل دوم قیمت بالاش بود که خب با کمی هزینه بیشتر میتونستم عطر بهتری که قبلا استفاده کردم و بهش مطمئن بودم بخرم و همینکارو کردم.

اما منصفانه هم بگیم بوی بدی نداشت ، شاید سلیقه خیلی ها باشه و اینکه ماندگاریش واقعا خوب بود.

 

عطر خوشبویی که اگر کمی پخش بوی بیشتری داشت

بنظرم عطر ثابت خیلی ها میشد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir