نظرات | Ali Mohammad Hekmat
ترتیب نمایش
سلام
شبيه ترين عطر به اونتوس ، رويال وينتيج برند ميكالف است كه شخصا اون را به آونتوس ترجيح ميدم. هردو عطر را داشته ام ولى رويال وينتيج را بيشتر دوست دارم.
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
سلام،
من اين عطر را دارم، بوى خوبى داره ولى بايد باهاش دوش گرفت.
2 تشکر شده توسط : اشکان حدام سلطان عطربازهای ایران و توران
من آونتوس را دارم . دو روز پیش رویال وینتیج میکالف را خریدم و بوی این را بیشتر می پسندم.
سلام به همه

من noir و tuscan را دارم و از هردو هم راضی هستم ( البته توسکان چیز دیگه ایه) ، اکستریم نسبت به این دو چه تفاوتی داره؟ تست نکردم و میخوام بخرم.
آقای ولد بیگی عزیز
من حدود 8 ماه قبل آونتوس را از Free shop فرودگاه دوبی خریدم که در اصل بودنش اصلا نمیتوان شک کرد. جهت اطلاع نوار سیاهرنگ دور شیشه یک برچسب قوی است که لبه تا شده آن بسختی قابل رویت میباشد.
سلام خانم آتوسا بنظر من این عطر علیرغم Uni بودنش به اعلان سازنده، مناسب خانمها نیست و مردانه است. ضمنا هرچند که من ابتدا آنرا روی مچ دستم امتحان کرده و سپس خریدم اولین بار که به صورت زدم از بوی تند و خیلی قوی آن شوکه شدم و فکر کردم به درد نمیخورد ولی بعد از حدود ده دقیقه زیبایی و رویایی بودن آن شروع شد تا جاییکه از آن دل نمی کنم.
از چند روز پیش که این عطر راخریدم سایر عطر های کلکسیون من بی مصرف موندن. رغبت نمیکنم عطر دیگه ای بزنم.
سلام من عطرهای توسکان لدر و نویر تام فورد، آونتوس کرید و هرود مارلی را دارم و بوی همه را دوست دارم. میخواهم این عطر را هم بخرم. آیا رایحه اش کلا متفاوت است یا به یکی از این چهار تا نزدیک. ممنون میشم راهنمایی کنید.
پاسخ مدیر : سلام خدمت شما، به نظر من اینترلوده بوی متفاوتی با این کارها داره.
تا بحال عطری به این ماندگاری تجربه نکرده ام. از صبح ساعت 6:30 که استفاده کرده ام تا الان ساعت 14:30 براحتی رایحه اش حس میشود. بوی عجیب و وهم آلودی دارد. واقعا عالیست.
چند روز پیش روی مچ دستم تست کردم. هم من پسندیدم هم همسرم. دیروز از عطر افشان یه شیشه 100 میلی خریدم. عطر فوق العاده قوی ، سنگین و کلاسیکی است. یک پاف اسپری روی صورت کافیه.اصلا برای فصل گرم مناسب نیست. برای نوجوان ها هم پیشنهاد نمیکنم.ضمنا پخش بو و ماندگاریش وحشتناکه.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir