نظرات | سینا
ترتیب نمایش
شب اگر انسان بود و قصد تهیه ادکلن داشت قطعا باتلد نایت رو انتخاب می‌کرد.
طراحی بطری و اسمش کاملا رایحه رو میرسونه
7 تشکر شده توسط : Sajjad رضا
واقعا که معرکست
6 تشکر شده توسط : Mehran علیرضا موسوی
زمستون امسال با همه زیباییاش و اشتیاق واسه عطربازی یک بدی داشت و اون هم مریضی هایی بود که شیوع پیدا کرد. مم هم از شانس بد درگیرش شدم و حس شامه خودمو از دست دادم. با همین حس بویایی نصف و نیمه ای که واسم مونده کول واتر ویو رو پسندیدم. برای تجسم رایحه اون کافیه بو های آکواتیک کلاسیک رو در نظر بگیرید و تندی اون رو با یک شیرینی مرکباتی ملایم تعویض کنید تا رایحه مدرن کول واتر ویو بدست بیاد. رایحه ای چهارفصل داره و تا حد زیادی رایحه آشنا
23 تشکر شده توسط : علی جمشیدی هاشم پور
این رو اضافه کنم که نظراتی که دوستان درمورد پخش بو و ماندگاری بالای این محصول دادند بنظر درمورد محصولات قدیمی این کار هست. بچ کد بنده مربوط به سال 2022 هست که با عرض تاسف عرض کنم که بسیار ماندگاری و پخش پایینی داره. بعد از گذشت حداکثر 30 دقیقه به درای داون دودی و چرمی میرسه و پخش بوش متوقف میشه. بوش منو یاد کتاب دستنویس قدیمی با جلد چرمی که ورقاش نم گرفته و بهم هم چسبیده میندازه. سپس حدود یکی 2 ساعت با چسبوندن بینی به محل اسپری میشه بوشو حس کرد. اینو واسه کسانی گفتم که قصد تهیه تولیدات جدید این کار رو دارن. درمورد محصولات قدیمی تر نمیتونم نظری بدم.
9 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  محمدرضا
Bentley Intense EDP
لینک به نظر 1 مهر 1401 تشکر پاسخ به saeed bazmi
سلام دوست عزیز. از همینجا خرید کردم و اصل هست. نه صرفا تشابهی بود که منو یادش انداخت. کمی هم چاشنی شوخی بود. مطمئنا به مزاج دیگران میتونه خوش بیاد.
4 تشکر شده توسط : رضا یگانه علی رشوند
دوستان تحلیل هارو خیلی پیچیده میکنن. دوستانی که کنجکاون بدونن این کار بوی چی میده باید بگم همون بوی حشره کش خودمونو میده. بنظرم بشدت میتونه زننده باشه :(
بلاند بای موفقی نبود واسه من
1 تشکر شده توسط : سینا
بالاخره پس از تست دستریز این ادکلن رو تهیه کردم که اولین خرید بنده از این لاین بود. بوی فوق العاده ای داره! البته کمی شیرینیش واسه ضایقه من زیاده که سلیقه ای هست. اگرچه نسخه بنده نسخه شیشه ای شفاف بود که تصویر سایت نسخه مشکی هست. البته من از این موضوع آگاه بودم. در هرصورت فرگرنس همون هست و تفاوتی نداره. ماندگاری روی لباس ۵ ساعت و پخش بو در حد ۲ ساعت.
6 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  Saeed Faramarzi

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir