نظرات | مجتبی برزه گر
ترتیب نمایش
گفته شده هاسیوات هم کیفیت سابق رو نداره
درود بر اساتید و دوستداران عطر
امروز سمپل این عطر با نامبر ۲۸۴۱۹w از عطرافشان رسید به دستم.
سردرگم شدم!
تعاریفی که ازین عطر اینجا خوندم، در نگاه اول میخکوبم کرد. به نظرم به خاطر فیک بودن عطر نیست، چهره خوش ساخت و لاکچری سمپل عطر هم نسبتا اصل بودن اونو تایید میکنه.
اما الان عطر رسیده. چهار پاف زدم، سه تا گردن، یکی نبض دست.
موندگاریش حدود ۴ ساعت رو پوست میمونه اما پخش بوش اولش خیلی قوی شروع میشه ولی به سرعت شاید در عرض نیم ساعت کمتر و کمتر میشه اما همچنان ضعیف احساس میشه. از چند نفر از نزدیکام بعد از یک ساعت در مورد بو پرسیدم، گفتن خیلی ضعیف بویی احساس میشه. دستمو نزدیک بینیشون اوردم، بلااستثنا همشون گفتن بوش بدک نیست اما عالی هم نیست بوش! از دو تا دوست نسبتا عطرباز حضوری نظر گرفتم، گفتن رایحه ها باکیفیت هست اما کمی شیرینی احساس میشه که سلیقه شیرین پسنداست، بوش هم خوبه اما خاص نیست! خودمم همین حس رو دارم، بوش قطعا خوبه اما به نظرم عالی نیست، برام کمی حس تکراری بودن میده. میگن خنکه اما من میگم معتدل!!! من عطر های تلخ رو بیشتر از شیرین ها میپسندم. بویی که استشمام میشه ترکیبی از حس کمی روغن و چرب بودن باکیفیت، مقدار نسبتا زیادی عطرصابونی، نعنا و اویشن هست‌. بوش هم کمی تیزه. در کل به این کار نمیشه امتیاز پایین داد ولی از من امتیاز بالایی هم نمیگیره. به هیچ وجه بلایند بای نکنین و حتما یا سمپل تهیه کنید یا برید تو فروشگاه معتبر بو کنید. بازخورد خیلی متوسطی گرفتم در مجموع. من باز میگردم ببینم چه عطرهای نیش دیگه ای پیدا میشه. اینبار میرم سراغ امواژ و بعد جووی پاریس که تست کنم ببینم چطورن. در کل برای هر عطری، به نظر شخص بنده، تا جایی میتونید تویلت بگیرید و از پرفیوم دوری کنید. تویلت ها خط بوی بسیار باکلاس تر و لاکچری تری ارائه میدن. پرفیوم ها حالت روغنی تر و حس ارزون تری بهم میدن. ممنون
6 تشکر شده توسط : اکبر خاتمی مصطفی منفرد

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir