نظرات | حمیدرضا شجاعی
ترتیب نمایش
اگر دنبال عطری هستید که در زمان حضورتان در یک جمع و محفل دوستانه رد خوبی از خود به جا بگذارید بهترین گزینه هست . با این ریفرموله شدن عطرها کمتر عطری را میشه با این کیفیت پیدا کرد. البته رایحه سلیقه ای هست ولی بنده این رایحه را می‌پسندم.
7 تشکر شده توسط : سعید بجنوردی وحید
امروز تست داشتم. عطری با پروفورمنس قوی و جون دار . رد بوی خوبی داره بوی مرکبات و هل را تا آخر کار بیشتر حس میکردم. به نظرم مناسب برای استفاده در فضای باز و هوای سرد از اون عطرهایی هست که یه سختی میشه براش مشابهی پیدا کرد.
6 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  علی رشوند
مجبور شدم برای بار دوم برای این خرید جدیدم کامنت بگذارم .پریشب تو هوای برفی مشهد که از زمین آسمان می بارید این زیبای دوست داشتنی را پوشیدم داخل ماشین به همراه خانواده به سمت ییلاقات در حال حرکت بودم که همونجا از خدا خواستم که اگر احیانا از زمره اصحاب یمین بودم و وارد بهشت شدم با ۱۹۲۰ یا یک بویی شبیه این محشور بشم. :)
از جناب سخی استاد معطر گروه میخوام این کارو تست کرده و نظر ارزشمندشان را مرقوم بفرمایند.
10 تشکر شده توسط : رضا عطردوست Sajjad
Tous 1920
لینک به نظر 10 دی 1400 تشکر پاسخ به مهدی مهدیان
به نظر بنده کارتیر از روی این کار کپی برداری داشته.بنده کارتیر دکلریشن هم هست داشتم برای من این جذابتر بود.
البته یک مطلب هم در نظر داشته باشید شباهت روایح الزاما دلیلی بر کپی کاری برندها نمیباشد
1 تشکر شده توسط : مهدی مهدیان
با اینکه با روایح گرم خیلی ارتباط خوبی برقرار نمیکنم و خنک پسند هستم ولی این کار به شدت حالمو خوب میکنه. رایحه اصلی و برجسته کار به نظر من بویی نزدیک به گلبرگ زعفران در ترکیب با چای داره. نت پایه به شدت گیرا و لذت بخشه جوری که تا یک روز پیراهن آویز از جالباسی را بوییده مدهوش میشوم
با اینکه پرفیوم هست پخش قوی نداره ولی جز معدود عطرهایی هست که به نظرم سازنده با ذوق و دقت نظر روایح را ترکیب و اثر ماندگاری از خود به جا گذاشته هست. بعد از جذابیت فوتبال اسپانیا چشممان به صنعت فیلمسازی و اینک این شاهکار روشن شد. درود بر اسپانیا
6 تشکر شده توسط : Sajjad علی رشوند
در یک کلام بی نظیر. جز معدود عطرهایی بوده که همزمان هم خودم لذت بردم هم اطرافیان.
4 تشکر شده توسط : صادق اف شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh
نت پایه این عطر وحشتناک دوست دارم. چند ساعت بعد از اسپری بوی شامه نوازی حس میکنی انگار که وسط یک جنگل بارانی در حال قدم زدن هستی و بوی چوب نمناک درختان جنگلی و گلهای وحشی روح و روانت را نوازش میده. یکی از بهترین عطرهایی که تا الان داشتم برای فصل تابستان عالیست
6 تشکر شده توسط : صادق اف امیرعلی نورمحمدی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir