نظرات | امیرحسین هاشم زاده
ترتیب نمایش
سلام دوست عزیز،ریچ من آکوا عطری فرش،خنک،مرکباتی(مخصوص روزهای گرم سال) و خوش بازخوردیه،هم از خانوما بازخورد خوب داشتم هم از آقایون امکان نداره کسی ازش خوشش نیاد تقریبا شبیه اینویکتوس آکوا هست ولی من ریچ من رو به اینویکتوس ترجیح میدم چون بنظرم جذاب تره و از نظر پخش بو و ماندگاری هم فوق العادس الآن کمی قیمتش بالا رفته ولی اگه دنبال عطر خنک خوش بازخورد میگردی گزینه مناسبیه موفق باشید.
13 تشکر شده توسط : هاشم پور Mohammad D
سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای اسدی ممنون از نظر و توضیحات مفیدتون،من عطرهای زیادی رو از برندهای لوکس و نیش تست کردم اما هیچکدوم به اندازه این عطر دیزاینری برام جذاب و لذت بخش نبوده من چند سال پیش یک نسخه ۱۲۵ میلش رو داشتم خیلی وقته میخوام یکی دیگه تهیه کنم اما الان بخاطر اینکه دیگه تولید نمیشه خیلی سخت میشه پیداش کرد اگه باشه هم قیمت خیلی بالایی براش گذاشتن که برای یه عطر دیزاینری خیلی بالاس،به قدری بالا که با پولش میشه یکی از عطرهای برندهای آمواژ و... رو خرید،شما جایی رو سراغ ندارید که با قیمت پایین تر بشه تهیه کرد یا عطری رو تست کردین که شبیه به این باشه؟
9 تشکر شده توسط : nazanin فاطمه فیضی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir