نظرات | مجید
ترتیب نمایش
با سلام
یک عطر بسیار خوشبو مرکباتی و دریایی که فکر میکنم همه پسند باشه.
من بشخصه بین این کار و دیور اوم کلون مردد بودم و پس از چند مرتبه تست دیور را انتخاب کردم. البته این کار را هم کماکان در لیست خرید دارم. به نظرم برای سن زیر ۳۵ سال مناسبتره. ماندگاری و پخش قابل قبولی هم داره
ارادت
به علیرضا کیانی گرامی
حدس شما درسته نسخه اکستریم این عطر اسمش میشه:
Bvlgari Man in Black "All Black" Edition
ظاهرش شبیه همین عطره بالاست فقط روش نقش برجسته داره!
در مقایسه با نسخه معمولی کمی ماندگارتر و تلخ تره و تا جایی که یادمه ادوپرفیومه . نسخه اصلی نتی داشت که کمی من رو یاد بلک ارکید (اصلا نمی پسندم) مینداخت ولی نسخه اکستریم خوشبختانه اینطور نبود.
ارادت
بگردین پیدا میشه دوست عزیز. من از آبادان خریدم ۷۰ تومن. البته تا ۱۳۰ هم قیمت میدادن!
Masoud CH گرامی
خیر اون یک عطر دیگر از همین کمپانیه که بوی خیلی شیرینی داره به کلمه pure II دقت فرمایید.
misha عزیز اسم کامل عطر رو نوشتن و اگر در اینترنت جستجو فرمایید شکل شیشه عطر را که یک بطری سفید رنگ با درب استیل می باشد را خواهید دید.
سلام
کار تابستانی با پخش بالا میتونم
INVECTUS از پاکو رابان و L'Eau Bleue از ایسی میاکه را پیشنهاد بدم . کارهای باکیفیت تر برای فصول گرم زیاد دارم ولی این دو کار از لحاظ پخش از همشون قویتر هستن.
سلام
Insurrectio ii pure را تهیه کردم به نظرم نسبت به ماین (هنوز قدیمیشو دارم) به اونتوس شبیه تره و نکته جالب اینکه تمامی عطرهای مشابه اونتوس یک تیزی غیرقابل تحمل (برای من) داشتن که در اینسورکشن دقیقا مشابه تاپ نوت اونتوس اناناسی و ملایمه! ممنون از misha kashani بابت این معرفی. ضمنا بسته بندی و شیشه عطر اصلا چیپ و ارزون نیست.
به misha kashani عزیز
سلام. این دو تا کاری که اسم بردین توی بازار گیر میاد؟ ضمناً کدومش را بیشتر توصیه میکنید؟
تشکر
من هم موافقم. طبق تعاریفی که شنیده بودم قصد خریدشو داشتم . پس از چند روز استفاده از سمپل چهار میل فهمیدم که اصلا برام جذاب نیست و خسته کننده میشه. البته بد هم نیست و جزو معدود کارای برند امواج که قابل تحمل بود برام .بنظر من به نصف این قیمت می ارزه.
مدت زیادی دنبالش بودم. تو فریشاپ دبی تستش کردم خیلی عالی بود. کسانی که از CH MEN و La nuit خوششون میاد حتما این رو می پسندند. مخصوص روزهای سرد زمستون و هم تیپ رسمی هم کژوال
4 تشکر شده توسط : ....... SardarAmirPaksaz
به نظر من یکی از بهترین کارای ریو هست و خودم اکثر اوقات متوجه تفاوتشون نمیشم. البته در استفاده همزمان متوجه میشین که نسخه اصلی کمی رایحه ظریفتر و شادابتری داره. در مجموع اگر اوریجینال بودن عطر براتون مهم نیست ورژن ریو ارزش خرید بیشتری داره.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir